15 nenatūralių saitų tipų ir ką su jais daryti

Ar kada bandėte apgauti ruletę?

Lengvos pergalės, nuostolių nėra!

Na, visa tai yra smagu ir žaidimai, kol nesusigaudysi. Tada sužinosite, kad sukčiavimo pasekmės visai nėra linksmos.

Tokiu atveju galite sumokėti baudą ir būti išmestas iš kazino.

Tačiau kalbant apie jūsų SEO, apgaulės padariniai gali būti daug žalingesni (ir nuolatiniai).

„Google“ taiko nenatūralios nuorodosarba nuorodos, kurios buvo sukurtos ar įgytos būdais, kuriuos ji suvokia kaip „žaidimus sistemoje“.

Jei „Google“ ras nenatūralias nuorodas jūsų atgalinės nuorodos profilyje, jūsų svetainė už tai bus nubausta.

Ne protingas žingsnis siekiant ilgalaikės sėkmės.

Šiame įraše atradau 15 rūšių nenatūralių nuorodų, už kurias „Google“ gali jus nubausti, ir aš jums tiksliai pasakysiu, kaip jas ištaisyti, kol jos visam laikui nepakenks jūsų reitingams!

Kas yra nenatūralūs saitai ir kodėl „Google“ jų nekenčia?

„Google“ nenatūralių nuorodų vizija iš esmės yra tokia:

Bet kokia nuoroda, kuri buvo dirbtinai įgyta tik siekiant manipuliuoti jūsų „PageRank“, tiesiogiai pažeidžia „Google“ SERP vientisumą, nes ji teikia vartotojams turinį, kuris jiems gali būti visai nenaudingas.

Kalbant taip, kaip galima kaltinti „Google“?

Realybė yra tokia, kad nenatūralių saitų nebūtų pasaulyje, kuriame nėra „Google“, ir retai jie yra naudingi vartotojui.

Tiesą sakant, dauguma yra sukurti tik tam, kad būtų galima žaisti sistemą ir gauti aukštesnį reitingą, nepridėdami realios vertės.

Dėl šio poveikio SERP vientisumui „Google“ nuo pat pradžių rankiniu būdu baudžia svetaines už nenatūralias nuorodas.

„Google“ nuobaudos už nenatūralias nuorodas

Nenatūralios nuorodos gali būti gaunamosios (kažkas su jumis susieja) arba siunčiamosios (jūs susiejate su kuo nors).

Jei „Search Console“ jums bus atliktas rankinis veiksmas, „Google“ aiškiai nurodys, ar nenatūralios nuorodos yra „į“ ar „iš jūsų“.

nenatūralios nuorodos: rankinio veiksmo pranešimas
Ekrano nuotrauką pateikė Mary B. iš „BorderlessMind.com“

Baudimas už nenatūralias nuorodas gali reikšti viską, pradedant atsitraukimu SERP už konkrečius paieškos terminus ir baigiant daliniu jūsų svetainės indeksavimo pašalinimu.

Kaip rasti nenatūralias nuorodas

Prieš pasineriant į nenatūralių nuorodų sritį (kaip atgrasančią) ir kaip jas ištaisyti, verta pirmiausia išsiaiškinti, kaip rasti šias nuorodas atgalinės nuorodos profilyje, kad tiksliai žinotumėte, kur veikti.

Norėdami tai padaryti, aš rekomenduoju naudoti Stebėkite atgalines nuorodas sekti ir analizuoti jūsų gaunamas nuorodas. Galite užsiregistruoti nemokamai išbandyti čia!

Kai viskas bus nustatyta, prisijunkite prie savo paskyros ir eikite į Jūsų nuorodos kairėje šoninėje juostoje.

  nenatūralios-nuorodos

Čia turite savo atgalinių nuorodų sąrašą.

nenatūralios-nuorodos

Norėdami aptikti nenatūralias nuorodas, stulpelyje „Data“, tiesiai po data, ieškokite geltono trikampio su šauktuku.

nenatūralios-nuorodos

Tai reiškia, kad „Monitor Backlinks“ aptiko žemos kokybės signalus konkrečiai nuorodai.

Spustelėkite trikampį, kad pamatytumėte daugiau informacijos apie rastus žemos kokybės signalus.

nenatūralios-nuorodos

Šiame pavyzdyje „Monitor“ atgalinės nuorodos nustatė, kad atgalinė nuoroda dar nėra indeksuota „Google“, jos patikimumo srautas yra mažas, o inkaro tekstas gali būti nenatūraliai įdėtas į turinį.

Tada turėtumėte atidžiai ir rankiniu būdu patikrinti šias atgalines nuorodas. Kartais „Monitor“ atgalinės nuorodos gali būti klaidingai teigiamos. Kitais atvejais tai yra tiksli.

Kaip ištaisyti nenatūralias nuorodas

Kai radote nenatūralių nuorodų, Charlie Worralas iš „Imaginaire Digital“ turi keletą paprastų patarimų:

Geriausias būdas „ištaisyti“ nenatūralų yra pirmiausia pažiūrėti, ar tai verta nuoroda.

Pažiūrėkite, ar galite padaryti nuorodą natūralesnę, ar ne, pabandykite susisiekti su svetainės žiniatinklio valdytoju ar net su jumis susijusios istorijos žurnalistu ir paprašykite jų susieti iš kitos straipsnio dalies arba pakeisti įtvirtinti tekstą prie prasmingo dalyko “.

Deja, nenatūralias nuorodas ne visada galima pataisyti ar patobulinti. Kartais geriausias būdas yra pašalinti arba nesekti minėtą nuorodą.

Kitose skiltyse jums parodysiu 15 specifinių nenatūralių nuorodų, už kurias, kaip žinoma, „Google“ baudžia, tipų, taip pat geriausią būdą, kaip pataisyti kiekvieną iš jų.

Kaip išvengti nenatūralių saitų

Deja, išvengti nenatūralių nuorodų į jūsų svetainę yra labai sunku, nes šlamšto visada rasite visur.

Neigiamas SEO taip pat yra realybė, o tada yra tie blogi SEO pasirinkimai, su kuriais jums tereikia susidoroti (ir iš jų mokytis!).

Tačiau vienas dalykas, kurį galite labiau kontroliuoti, yra siunčiamosios nuorodos jūsų svetainėje.

Galite pasirinkti savo svečių rašytojus, reklamuotojus ir bet kokius nuorodų mainus su partneriais ar draugais. Jūs taip pat galite visiškai redaguoti savo svetainės nuorodas.

Kalbant apie nenatūralias įeinančias nuorodas, galite padėti jų išvengti (arba bent jau sumažinti jų poveikį) stebėdami visas uždirbtas naujas atgalines nuorodas ir veikdami greitai, jei gaunate rankinį veiksmą.

„Google“ pateikia mums nuorodų schemų, į kurias įeina mokamos nuorodos, pernelyg daug nuorodų mainų ir pernelyg optimizuotų turinio nuorodų, pavyzdžių.

Tačiau SEO ir žiniatinklio valdytojų patirtis realiame pasaulyje rodo, kad yra daugiau atvejų, kai „Google“ baudžia už „nenatūralias nuorodas“.

Čia yra 15 iš jų, apie kuriuos reikia žinoti, ir ką daryti, kad juos ištaisytumėte:

1. Apskritojo ryšio schemos

Tipas: nenatūralios nuorodos į / iš jūsų svetainės

Pataisymas: pašalinkite arba nesekite

Galbūt jau girdėjote apie tokią schemą anksčiau – jos egzistavo nuo 2000-ųjų pradžios.

Schema yra „žiedinė“, nes turite:

  • Svetainė A, nukreipianti į B svetainę
  • B svetainę susiejant su C svetaine
  • C svetainė susieta su A svetaine

Iš esmės tai yra minimali nuorodų ūkio topologija.

nenatūralios-nuorodos

Ši schema yra viena pirmųjų, su kuriomis „Google“ aktyviai kovoja nuo pat SEO pradžios.

Jei nėra jokios teisėtos priežasties laikyti šias nuorodas (ty jos nėra kontekstiniu požiūriu reikšmingos viena kitai ir jos nedaro pridėtinės vertės galutiniam vartotojui), norite nutraukti ratą.

Tai galite padaryti nesekdami nuorodų arba visiškai jas pašalindami (arba tiesiog pašalinkite patys, jei puslapiai yra jūsų).

Jei žiniatinklio valdytojas nesutinka nebestebėti ar pašalinti nuorodos iš savo svetainės ir susiduriate su nenatūralia nuoroda už nuobaudą (rankinis veiksmas), galite naudoti „Monitor Backlinks“ atsisakymo įrankį, kad greitai atsisakytumėte nuorodų.

2. Nuorodų keitimas atliktas tik su „Boost PageRank“

Tipas: nenatūralios nuorodos į / iš jūsų svetainės

Pataisymas: pašalinkite arba nesekite

Nuorodų keitimo socialinis pobūdis niekada nebuvo „Google“ tikslas, todėl jei galvojate pašalinti savo draugų ar partnerių nuorodas iš „Blogroll“ ar „Partners“ puslapio, galite sustoti čia pat – tai nėra „Google“ nuorodų mainų tipas.

Pavyzdžiui, šis „SueAnnabrookeJones.com“ nuorodų mainų puslapis yra gerai atliktas ir sukurtas sukurti panašių svetainių tinklą, kuris tikrai naudingas skaitytojui.

nenatūralios-nuorodos

Tačiau nuorodų mainams sukurti puslapiai, skirti tik manipuliuoti „PageRank“, akivaizdžiai yra nuorodų schemos dalis.

Paprastai juos sudaro ilgi nuorodų į atsitiktinius, nesusijusius tinklalapius sąrašai, o žiniatinklio valdytojas retai prideda redakcinius komentarus prie nuorodų. Taip pat galite tikėtis pamatyti daug per daug optimizuotų inkaro tekstų.

Štai kodėl „Google“ jų netoleruos. Kai „Google“ smerkia „per daug nuorodų mainų“, tai yra dėl to, kad tokio pobūdžio modeliuose nėra nieko natūralaus ar socialinio.

Tokius nuorodų mainus „Google“ taip pat vadina „priverstinėmis ir atgalinėmis nuorodomis pagal sutartį“, nes kitai šaliai neleidžiama naudoti „nofollow“ žymų ar robotų.

Turėtumėte pašalinti šias nenatūralias nuorodas arba jų nesekti, naudodamiesi tuo pačiu procesu, aprašytu # 1.

3. Įšvirkštos nuorodos

Tipas: nenatūralios nuorodos į / iš jūsų svetainės

NUSTATYTI: Nustokite naudoti automatinę programinę įrangą, pašalinkite arba nevykdykite nuorodų

Jei kada nors naudojote automatinę programinę įrangą ar paslaugas, norėdami įdėti atgalines nuorodas visame žiniatinklyje (pvz., Tokias paslaugas kaip „Backlinks.com“ arba „SEnuke XCr“), jums gali būti skirta nenatūrali nuoroda.

Ši programinė įranga veikia kaip XSS scenarijai: jie įterpia nuorodas leidėjų turinyje be redakcinės kontrolės.

nenatūralios-nuorodos

Aukščiau pateiktas pavyzdys yra iš seno asmeninio mano tinklaraščio (2012 m.) Archive.org versijos.

Tuo metu, norėdamas užsidirbti šiek tiek papildomų pasyvių pinigų atnaujindamas daugelį mano turimų domenų ir prieglobos paskyrų, naudojau tekstinių nuorodų skelbimų paslaugas, kurios automatiškai įvedė reklamuotojų nuorodas į mano puslapio sritį, kur pridėjau scenarijų.

Rezultatas buvo bjaurus dalykas, kurį galite pamatyti aukščiau. Ugh!

Nenuostabu, kad „Google“ (ir patys leidėjai) nevertina tokio greito sprendimo gauti nuorodas.

Vienintelis būdas ištaisyti tokio pobūdžio nenatūralias nuorodas yra nustoti naudoti programinę įrangą ar paslaugą, kuri platina nuorodas leidėjų puslapiuose, ir bandyti pašalinti atgalines nuorodas arba jų nesekti, susisiekę su žiniatinklio valdytojais.

Jei informavimas neveikia, atsisakykite nuorodų.

4. Nuorodos iš žemos kokybės katalogų ir žymių svetainių

Tipas: nenatūralios nuorodos į jūsų svetainę

Pataisymas: pašalinkite arba nesekite

Yra katalogai ir tada yra katalogus.

Kai kurios yra nuostabios, nišinės pramonės šakos, kuriose galite rasti atitinkamų svetainių (pvz., AllTop.com).

Tada turite šią medžiagą (iš katalogo, kuriame teigiama, kad jis yra žmonių redaguotas, tačiau pagal šių rezultatų išvaizdą galėtumėte pasakyti kitaip):

nenatūralios-nuorodos

Šių katalogų atgalinės nuorodos yra skirtos tik SEO, todėl vartotojui jos neturi jokios vertės.

Tą patį galima pasakyti ir apie socialinių žymių svetaines, kurios egzistuoja tik dėl nuorodų. Jie yra šlamšto pobūdžio – tam tikra prasme juos galima būtų pavadinti netikrais signalais.

„Google“ jų nemėgsta, nes jie neturi jokios vertės vartotojui ir yra tik manipuliuojantys paieškos sistemomis.

Viskas, ką galite padaryti, yra pašalinti ar pašalinti nuorodą, arba atsisakyti, jei negausite atsakymo.

5. Per daug optimizuotos nuorodos pranešimuose spaudai ir sindikuotame turinyje

Tipas: Nenatūralios nuorodos į jūsų svetainę

Pataisymas: redaguokite inkaro tekstą, jei reikia, pašalinkite arba nebesekite

Jūs žinote, kokio tipo optimizavimas aš kalbu:

„Pigūs viešbučiai Čikaga“

„Lengvos paskolos iki atlyginimo 2019“

Inkaro teksto šlamštas, kurį galite rasti pranešimuose spaudai ir sindikuotame turinyje, yra beprotiškas!

Nesunku suprasti, kaip šie žodžiai nesiseka natūraliai tekste. Dažnai jie kartojami kelis kartus, kol turinys tampa praktiškai neįskaitomas (blogiausiu atveju – raktinių žodžių įdaras).

Taip, per didelis optimizavimas yra toks blogas – ir tai prieštarauja visam turinio tikslui.

Šio tipo turinys egzistuoja norint reklamuoti pranešimą ir net nuorodos turi atitikti šią sritį. Žinoma, gauti SEO privalumų yra malonu, bet tai nėra būdas.

Norėdami čia išspręsti problemas, redaguokite tas per daug optimizuotas nuorodas, kad jos skambėtų natūraliau. Jei to pakanka nuobaudai panaikinti arba išvalyti atgalinės nuorodos profilį, viskas baigta.

Bet jei vis tiek kyla problemų, nesekite jų arba pašalinkite jas.

6. Mokamos nuorodos, perduodančios „PageRank“

Tipas: nenatūralios nuorodos į / iš jūsų svetainės

Pataisymas: jei reikia, redaguokite, nesekite arba pašalinkite

„Google“ nemėgsta mokamų sekamų nuorodų.

Priežastis, kodėl aišku: kiekvienas gali paprasčiausiai pasiimti pinigų ir neautentiškai padidinti savo reitingą ir paieškos sistemų matomumą.

Mokamos nuorodos gali būti remiamų tinklaraščio įrašų, teksto, reklaminių antraščių ar …

Parašykite komentarą