„Casheuronet“ administratorių pasiūlymai ir balsavimas · Skolos kupranugaris

„Casheuronet LLC“ (CEU) administratoriai paskelbė savo pasiūlymus, kaip elgtis su administracija.

CEU pradėta administruoti 2019 m. Spalio 25 d. CEU yra geriau žinoma pagal savo prekės ženklus: „QuickQuid“, „Pounds To Pocket“ ir „Onstride“, visi pagrindiniai JK atlyginimų davėjai.

Jei turite skundą dėl vieno iš šių atlyginimų dienos skolintojų, jums gali būti išsiųsta šių pasiūlymų kopija ir jūsų klausiama, ar norite balsuoti kai kuriais klausimais.

Šiame straipsnyje apibendrinami pasiūlymai ir balsavimas, daugiausia dėmesio skiriant klausimams, kurie yra aktualiausi paskolos skolininkams, mokantiems mokėjimo dieną.

Patogumo sumetimais čia kalbėsiu apie „QuickQuid“, tačiau tai apima kitų dviejų mažesnių prekių ženklų paskolas.

Pagrindas – kaip padalinti pyragą …

Žmonėms, kurie nėra susipažinę su įmonės nemokumu, pateikiu labai supaprastintą apžvalgą, ką turi padaryti administratoriai.

Administratorių vaidmuo yra padalinti turimus pinigus tarp įmonės kreditorių – žmonių, kuriems įmonė skolinga.

Kai kuriems kreditoriams teikiama pirmenybė. Tai apima garantuotus kreditorius („QuickQuid“ neturi) ir darbuotojus, kuriems skolingas atlyginimas. Jie gauna visą skolingą sumą ir pirmiausia moka.

Likę pinigai yra padalijami kitiems kreditoriams, vadinamiems neužtikrintais kreditoriais – pagalvokite apie šiuos pinigus kaip apie pyragą.

Administratorių užduotis yra:

  • padaryti pyragą kuo didesnį, parduodant turtą tiek, kiek įmanoma; ir
  • teisingai padalinti pyragą tarp neužtikrintų kreditorių.

Jei „Quickquid“ ar kuris nors kitas prekės ženklas suteikė jums neįperkamą paskolą, būsite neužtikrintas kreditorius.

Administravimo išlaidos sumažins turimus pinigus, todėl pyragas bus mažesnis. Taigi svarbu, kad jų būtų kuo mažiau.

Kol nebus nuspręsta dėl kiekvieno skundo, jie nežinos, kiek yra neužtikrintų kreditorių ir kiek jie yra skolingi.

Administratoriams iš tikrųjų nerūpi, kokia didelė grąžinamoji išmoka yra, ar kiek klientų jas gauna, jie tiesiog nori teisingo proceso. Taigi administratoriams nėra jokios priežasties bandyti priimti sprendimus dėl pinigų grąžinimo kuo mažesnį.

Kodėl „QuickQuid“ pradėjo administruoti?

Į 2.2 Veiksniai, sukeliantys finansinę nelaimę, administratoriai apibendrina, kodėl „QuickQuid“ pradėta administruoti.

Skundai dėl neįperkamo skolinimo 2015 ir 2016 m. Buvo nedideli, tačiau pradėjo didėti nuo 2017 m., Kai kuriais mėnesiais buvo gauta daugiau nei 3000 skundų per mėnesį.

Grafikas, rodantis mėnesinius skundus „QuickQuid“ nuo 2015 m. Pabaigos iki 2019 m. Vidurio. Dauguma jų buvo skundai dėl prieinamumo.„QuickQuid“ iš pradžių rėmėsi sumos, kurią gali tekti mokėti skolininkams, kuriems buvo suteiktos neįperkamos paskolos, skaičiavimais, darant prielaidą, kad pretenzijas galima pateikti tik praėjus šešeriems metams. Tačiau 2018 m. Rugpjūčio mėn. FOS sprendimas, kad ji gali pažvelgti į ankstesnes paskolas, lėmė žymiai aukštesnį galimų išmokėjimų lygį, nes „QuickQuid“ taip ilgai buvo pagrindinis skolintojas.

Tai, be to, sumažėjus palūkanoms, kurias ji galėjo sumokėti laikydamasi FCA viršutinės palūkanų ir rinkliavų ribos 2015 m. Pradžioje, „QuickQuid“ reikėjo finansinės paramos iš JAV patronuojančios įmonės Enova.

Vykdomas verslas buvo pelningas, jei būtų galima apriboti „senąją atsakomybę“ už skundus dėl prieinamumo. Norėdami tai padaryti, „QuickQuid“ 2019 m. Spalio mėn. Pasiūlė FCA susitarimo schemą. Tačiau FCA nepasakys, kad tam neprieštarautų. Tada „Enova“ nusprendė nebegalinti remti JK verslo, kuris pradėtas administruoti.

Mano komentarai:

Jau daugelį metų „QuickQuid“ veikė remdamasi tuo, kad FOS galėjo laimėti daug bylų, nepaisant praktikoje pralaimėtų bylų skaičiaus. Tai apėmė ne tik daugiau nei 6 metų paskolų atvejus, bet ir „Pound to Pocket flexi“ paskolas bei paskolas, suteiktas po 2015 m.

Dar negrąžintos paskolos

„QuickQuid“ paskolų yra labai daug – administravimo pradžioje buvo 498 000 skolininkų, kurių bendra vertė yra 300 milijonų svarų, vidutiniškai apie 600 svarų už paskolą;

Dauguma šių paskolų jau buvo nevykdomos:

  • tik apie dešimt procentų šių paskolų (28 mln. svarų) nebuvo įsiskolinimų;
  • maždaug du trečdaliai buvo įsiskolinę daugiau nei metus.

Administratoriai sako:

Dėl trumpalaikio paskolų knygos pobūdžio pradinė strategija buvo išlaikyti esamas inkasavimo sistemas, o mes apsvarstėme visas galimybes padidinti paskolų knygos vertę.

Iki 2019 m. Gruodžio 1 d. Buvo surinkta 13,4 mln. Didelę dalį to turės paskolos, kurios nebuvo įsiskolinusios.

Administratoriai svarsto paskolų knygą parduoti išieškotojui.

Mano komentarai:

  1. Paskolų knygos pardavimas gali būti sudėtingas, nes didelė dalis klientų gali turėti gerų skundų dėl įperkamumo. Wongos administracijoje administratoriai atsisakė idėjos parduoti paskolų knygą.
  2. Jei paskolos parduodamos skolų išieškotojui, tai gali būti už mažą pinigų sumą, nes tiek daug paskolų jau yra įsiskolinusi ir gali būti negrąžinama.
  3. Kiek aš žinau, žmonės, kurie skundėsi ir kurie šiuo metu yra skolingi, yra prašomi juos grąžinti. Tai nesąžiningas būdas elgtis su potencialių neužtikrintų kreditorių grupe, nes kiekvienas, turintis sėkmingą skundą, turėtų teisę įskaityti grąžinamą sumą iš likučio.

Kaip bus sprendžiami skundai dėl įperkamumo ir įvertintos grąžinamosios išmokos

Pasiūlymuose kalbama apie klientus, kurie mano, kad jiems buvo suteikta neįperkama paskola atlyginti kreditorius.

Jie sako:

Administratoriai šiuo metu negali prognozuoti tikėtinos žalos atlyginimo kreditorių apimties ir bendrą numatomą šių reikalavimų vertę, nors tikimasi, kad žalos atlyginimo kreditoriai galiausiai prisidės prie daugelio neužtikrintų kreditorių skaičiaus.

Neįvykdyti skundų numeriai:

  • administravimo pradžioje dar buvo nuspręsta 14 000 skundų;
  • tai apima 5400 skundų, susijusių su FOS, kurie dabar grąžinti administratoriams įvertinti;
  • taip pat buvo 1 000 skundų, kurie buvo patenkinti, tačiau už kuriuos nebuvo sumokėta apskaičiuota grąžinamoji išmoka. gavo.

Kuriamas internetinis portalas, leidžiantis klientams pateikti skundus.

Vargu ar tai bus paskelbta iki 2020 m. Antrojo ketvirčio.

Jei jau turite skundą, kurį išsprendė įmonė tiesiogiai, arba FOS sprendimu, kurį įmonė priėmė, jums nereikės pateikti pretenzijos.

Portalas žmonėms bus labai lengvas puslapis užregistruoti skundą – jums nereikės pateikti išsamios informacijos apie savo paskolas ar paaiškinti, kodėl jos buvo neįperkamos. Nėra jokios naudos, kai ieškinių pateikimo įmonė naudojasi jums.

Taip pat kuriama skundų vertinimo priemonė:

Administratoriai siekia, kad sprendimo priemonė automatiškai nuspręstų ieškinius ir būtų kuo labiau suderinta su FOS svarstomomis metodikomis.

Administratorių, atliekančių visiškai neautomatinį kiekvieno reikalavimo peržiūrėjimą, išlaidos greičiausiai lemia tai, kad lėšų paskirstymui visiems neužtikrintiems administracijos kreditoriams gali būti skiriama nedaug arba visai nėra lėšų, todėl automatinis procesas yra labai svarbus norint sukurti vertę kreditoriams.

Mano komentarai:

  1. Stebina tai, kad kai „QuickQuid“ pasiūlė FCA susitarimo schemą, kad jos mokėjimai būtų apriboti skundais, Pasiūlymuose nėra jokios nuorodos į numatomą skundų skaičių, kuris, be abejo, turėjo būti pateiktas FCA. Gali būti, kad administratoriai nemano, kad šis skaičius buvo tikslus, tačiau tai yra mano spėlionės.
  2. Wongos administratoriai nusprendė priimti skundus dėl vyresnių nei 6 metų paskolų, ir aš tikiuosi, kad tą patį padarys ir „QuickQuid“ administratoriai.
  3. Automatinis įrankis greičiausiai bus labai panašus į tą, kuris naudojamas Wongos administracijoje.
  4. Galite pajusti, kad automatinis skundų vertinimo įrankis reiškia, kad jūsų nebus išsamiai apsvarstyta. Bet tai neišvengiama – nėra prasmės atlikti sudėtingą procesą, kuris kainuos tiek, kad neliktų pinigų, kad galėtum tau ką nors sumokėti.
  5. Galite pajusti, kad vis tiek turėtumėte galimybę kreiptis į ombudsmeną. Bet tai būtų ilga ir kainuotų per daug. FOS negali teisėtai nagrinėti šių skundų.

Skatinti daugiau skundų

Administratoriai turi paskatinti žmones, kurie gali turėti gerą skundą dėl „QuickQuid“, pranešti. Tai yra jų teisinės pareigos bandyti surasti visus įmonės kreditorius dalis.

Ateinančiais mėnesiais administratoriai bendraus su galimais žalos atlyginimo kreditoriais, kad paaiškintų, kaip jie gali pateikti pretenzijas …

Administratoriai taip pat imsis nacionalinės reklamos kampanijos, kad įspėtų visus galimus žalos atlyginimo kreditorius, kurie galėjo pakeisti kontaktinius duomenis nuo tada, kai paskutinį kartą bendravo su bendrove.

Mano komentarai:

  1. Gali būti, kad įperkama, net jei laiku grąžinsite visas paskolas. Kuo daugiau paskolų ar pervedimų turėjote, tuo ilgesnis skolinimosi laikas ir didesnės paskolos, tuo stipresnis skundas.
  2. Jei esate skolinęsi iš „QuickQuid“ ar vieno iš kitų prekės ženklų, greičiausiai gausite el. Laiškus. Jie gali patekti į jūsų šlamšto / šiukšlių aplanką, todėl patikrinkite, ar kiti žmonės, atrodo, gavo atnaujinimą.

Kiek pinigų galite gauti ir kada?

Grįžtant prie to pyrago … Pinigų suma, kurią gausite, priklauso nuo to, kiek pyragas yra didelis, ir nuo jūsų dalies.

Jūsų pyrago dalis priklauso nuo grąžinamos sumos, kuri jums apskaičiuojama, jei skolintojas nebuvo žlugęs, dydžio ir nuo to, kiek skolingi visi kiti neužtikrinti kreditoriai.

Bus keletas verslo kreditorių, tačiau „QuickQuid“ kreditoriai bus tokie žmonės kaip jūs, kuriems grąžinama.

Šiuose pasiūlymuose administratoriai sakė:

Tikimasi, kad dividendų mokėjimas neužtikrintiems kreditoriams bus žymiai mažesnis už pripažintą reikalavimo vertę.

Taigi nepakaks pinigų, kad galėtum sumokėti visiems. Gausite tik procentą. Jūs galite išgirsti tai vadinamą gaunant tam tikrą centų į £.

Bet jie ilgai nežinos, koks pyragas yra didelis, kol nebus realizuotas visas turtas ir nebus įvertinti visi skundai. „QuickQuid“ turtas dažniausiai yra paskolų knyga, žr. Aukščiau.

Mano komentarai:

  1. Spėju, kad iki 2020 m. Trečiojo ar ketvirtojo ketvirčio nebus žinoma, kiek procentų žmonėms bus mokama.
  2. Tikėtina, kad apie tai bus pranešta prieš sumokant.

Balsavimas – balsuoti gali visi kreditoriai

Jei gavote el. Laišką su pasiūlymais, administratoriai prašo balsuoti dėl keturių rezoliucijų:

  • ar sudaryti kreditorių komitetą;
  • tvirtinti Pasiūlymus;
  • nustatyti administratorių atlyginimo pagrindą;
  • susitarti, kad Administratorių išlaidos bus atlygintos.

Pateikiama balsavimo forma ir skolos įrodymo forma.

Jei norite balsuoti, balsavimo formą ir skolos įrodymo formą reikia grąžinti iki 2020 m. Sausio 2 d., Kaip paaiškinama Pasiūlymuose. Jums nereikia balsuoti dėl rezoliucijų – jei norite, galite jų nepaisyti.

Jei norite sužinoti daugiau apie kreditorių komitetus, perskaitykite šį R3 vadovą.

Negaliu jums patarti, kaip balsuoti. Dėl ko verta, čia yra mano mintys.

  • Jums gali nepatikti laikas, kurį tai užtruks, tai, kad jums nebus sumokėta visa grąžinama suma ar …

Parašykite komentarą