Darbas namuose – ką turėtumėte žinoti ir kaip pasiruošti?

Darbas namuose tampa realybe vis daugiau žmonių. Vis dėlto, nors iš pradžių ši idėja gali pasirodyti tikra svajonė, tiems, kurie anksčiau nebandė dirbti nuotoliniu būdu, tikrai verta perskaityti šį straipsnį, kad suprastumėte, kam pasiruošti sutinkant dirbti namuose, taip pat išmokti palengvinti savo kasdienį gyvenimą derinant darbą ir privatų gyvenimą.

Vienas iš didžiausių iššūkių, su kuriuo susiduria daugelis namuose dirbančių žmonių, yra savimotyvacija ir produktyvumas. Nors nuotolinis darbas gali duoti įvairios naudos, jis taip pat gali apsunkinti darbą laiku ir tinkamai. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, kaip su tuo susitvarkyti ir dirbti namuose efektyviai ir maloniai.

1. Susitvarkykite namų biurą ar vietą darbui

Pirmas žingsnis link patogaus ir produktyvaus darbo namuose yra darbo zonos sutvarkymas. Idealiu atveju tai gali būti darbo kambarys, tačiau jei namai nėra tokie dideli, miegamajame ar svetainėje raskite laisvą vietą, kur pastatyti stalą / kompiuterio stalą, kėdę ir, jei reikia, lentynas dokumentams ir kitiems reikalingiems daiktams laikyti. Pageidautina, kad darbo zona būtų tokioje vietoje, kur jaustumėtės patogiai ir galėtumėte sutelkti dėmesį į darbą.

2. Investuokite į kokybiškas technologijas

Atsižvelgiama į tai, kad įrengiant darbo zoną namuose gali prireikti finansinių investicijų, tačiau laikui bėgant tai atsipirks, suteikiant produktyvesnes užduotis ir patogumą. Apsvarstykite galimybę pradėti mažą verslą, kuriam reikalingi santykių įrenginiai, įskaitant kompiuterį (nešiojamąjį kompiuterį ar asmeninį kompiuterį), monitorių, spausdintuvą ir kitas technologijas, jei to reikia darbui atlikti.

3. Investuokite pinigus į funkcinius, ergonomiškus ir kokybiškus biuro baldus

Kitas svarbus dalykas, į kurį reikia atsižvelgti ruošiantis dirbti namuose, yra tinkamų baldų pasirinkimas. Pagrindiniame baldų komplekte tikrai turėtų būti pakankamai didelis stalas ir kompiuterio kėdė, tačiau prireikus taip pat galite nusipirkti spintelę ar lentyną dokumentams.

4. Apibrėžkite konkretų darbo laiką

Įrengę darbo zoną savo namuose, pats laikas kibti į darbą. Jei darbas namuose yra jūsų kasdienybė, bus lengviau nustatyti konkrečias darbo valandas, per kurias prisijungsite prie darbo.

Gera žinia ta, kad galite laisvai nuspręsti, kada dirbti, jei užduotys bus atliktos laiku. Pavyzdžiui, jei jaučiate, kad ryte jūsų produktyvumo lygis yra aukštesnis, arba jei vaikus reikia išvežti iš mokyklos iki 15 val., Galite dirbti nuo 7 iki 15 val. Nesvarbu, ar dirbate ryte, ar vakare, stenkitės laikytis šių darbo valandų ir laikytis griežtų taisyklių.

5. Atskirkite darbą nuo privataus gyvenimo

Kitas iššūkis, su kuriuo susiduria žmonės dirbdami namuose, yra sunku atskirti privatų gyvenimą nuo darbo. Būdami namuose, jūs tuo pačiu metu esate privačioje aplinkoje ir dirbate savo darbą, tačiau turite išmokti mesti darbą, kai tam skyrėte pakankamai valandų. Atminkite, kad nusipelnėte ilsėtis ir leisti laiką su šeima, todėl baigę darbą išjunkite kompiuterį, o ne kartkartėmis vėl prisijunkite prie darbo.

6. Sužinokite, kurios jūsų dienos valandos yra produktyviausios

Kiekvienas iš mūsų sugeba produktyviau dirbti skirtingu paros metu. Jūs taip pat tikrai girdėjote apie susiskaldymą, kai dalis visuomenės vadinama „pelėdomis“, o dalis – „larkais“. Įvertinkite, kuriai grupei priklausote, ir pritaikykite darbo laiką pagal savo dienos ritmą.

7. Sukurkite darbų sąrašą

Kai dirbate namuose, esate pats sau viršininkas, kuris kontroliuoja, kada, kiek ir kiek laiko. Deja, viską laiku suplanuoti įgyvendinti dažnai gali būti sunku, nes yra pakankamai sąlygų, kurios atitraukia dėmesį ir sumažina produktyvumą. Norėdami kovoti su tuo, rekomenduojame kiekvienai dienai sudaryti užduočių sąrašą, pirmenybę teikiant užduotims.

8. Naudokite tvarkaraštį

Svarbu ne tik žinoti, ką reikia daryti, bet ir tai, kada tai daryti. Tam tikslui galite naudoti skaitmeninius ar popierinius planavimo įrankius ir kalendorius, kuriuose galite įrašyti atliktinus darbus, laiką ir kitą svarbią informaciją kiekviena data. Per įtemptą dieną galite pamiršti darbą ar terminą, todėl sužinoję apie naują užduotį ar susitikimą nedelsdami užsirašykite planavimo priemonėje.

9. Naudoja laiko planavimo programas

Laiko valdymo įgūdžiai lemia, kaip produktyviai galėsite atlikti numatytą darbą. Laimei, šiandien yra įvairių programų ir programų, kurios padės geriau planuoti laiką. Daugelis programų turi ir mobiliojo, ir kompiuterio versiją.

10. Pasirinkite tinkamą aprangą

Daugeliui žmonių darbas namuose reiškia nesijaudinti dėl savo išvaizdos. Tačiau iš tikrųjų mūsų apsirengimas daro įtaką mūsų produktyvumui. Net jei neišeinate iš namų, pasiruoškite darbui taip, lyg tikrai planuotumėte eiti į biurą. Tai padės motyvuoti dirbti ir laikytis drausmės.

11. Operacijos metu neišjunkite televizoriaus

Kad galėtumėte laiku atlikti visas darbo užduotis, stenkitės išvengti įvairių trukdžių. Jie gali būti, pavyzdžiui, įjungtas televizorius. Nors kiekvienas iš mūsų nusipelno poilsio, nepainiokite jo su darbo pareigų atlikimu, kitaip turėsite neigiamą poveikį darbui ir negalėsite iki galo mėgautis atsipalaidavimu. Kalbant apie muziką, galite tai padaryti, tačiau raskite grojaraštį, kuris netrukdo susikaupti darbui.

12. Laikykitės režimo

Dirbdami namuose neturime jaudintis dėl ankstyvo ryto atsikėlimo, skubėjimo į darbą ar laukimo kamščiuose. Tuo pat metu nereikėtų visiškai pamiršti rytinio režimo. Norėdami palengvinti dieną, atsikelkite anksti, nusiprauskite po dušu, pasimėgaukite puodeliu kavos, papusryčiaukite ar papietaukite ir atlikite visas kitas užduotis taip, lyg tikrai planuotumėte eiti į lauką.

13. Pasakykite „taip“ žadintuvui

Neabejotina, kad daugeliui iš mūsų sunku atsikelti anksti ryte. Tačiau norėdami motyvuoti save atlikti šią dieną suplanuotas užduotis ir spėti viską atlikti laiku, rekomenduojame žadintuvu keltis anksti ryte ir pradėti savo dieną. Atminkite, kad žmonės yra būtybės, kurių gyvenimas grindžiamas skirtingais įpročiais, todėl vertėtų ankstyvą rytą atsikelti į savo kasdienybę.

14. Užsiima fizine veikla

Jūs taip pat girdėjote, kad darbas prie kompiuterio, nesvarbu, namuose ar biure, kenkia mūsų sveikatai. Daugiausia todėl, kad praleidžiame daug laiko sėdėdami ir per retai užsiimame fizine veikla. Todėl dirbdami namuose suplanuokite pietų pertrauką arba darbo dienos pabaigoje eikite ilgesniam pasivaikščiojimui, eikite į sporto salę ar mankštinkitės namuose. Šiais laikais internete yra labai daug nemokamų pamokų ir vaizdo įrašų, leidžiančių sportuoti nemokamai ir be brangios įrangos.

15. Valgyk sveikai

Dar vienas dalykas, į kurį reikia atsižvelgti dirbant namuose – jūs visada galėsite naudotis savo šaldytuvu. Tai galima vertinti ir kaip privalumą, ir kaip trūkumą. Gera žinia ta, kad jums nereikės jaudintis dėl alkio ar pinigų leidimo kavinėse, tačiau tuo pačiu atsiras papildoma pagunda dažniau eiti į virtuvę gaminti bandelių, pažiūrėti, kas skanu šaldytuve ir valgyk užkandį. Nepamirškite valgyti sveikos ir subalansuotos mitybos, nes tai ne tik teigiamai paveiks jūsų sveikatą ir išvaizdą, bet ir sumažins potraukį užkandžiams.

16. Trumpos pertraukėlės yra labai svarbios

Nors anksčiau šiame straipsnyje mes sutelkėme dėmesį į produktyvumo palaikymą, ne mažiau svarbios trumpos pertraukėlės, pvz., Penkios minutės per valandą. Per šį laiką būtinai turėtumėte judėti, pasitempti ir šiek tiek atsikvėpti, kad įgytumėte jėgų ir toliau dirbtumėte produktyviai. Atminkite, kad penkių minučių pertrauka taip pat gali būti jūsų motyvacijos priemonė, padedanti sutelkti dėmesį į savo darbą iki kitos pertraukos.

17. Motyvuokite save

Mes jau šiek tiek aptarėme šią temą ankstesnėje pastraipoje. Mes esame tik žmonės, ir akivaizdu, kad turime rasti darbo planavimo sistemą, pritaikytą mūsų individualiems poreikiams. Raskite tai, kas jus labiausiai motyvuoja, ir panaudokite ją atlygiui už konkretaus tikslo pasiekimą. Tai gali būti penkių minučių pertrauka, sveika …

Parašykite komentarą