„Google Sandbox“ yra bandomasis laikotarpis, kurio metu „Google“ pritrauks labai mažai srauto į jūsų svetainę ir patikrins jūsų svetainės kokybę naudodamasis vartotojo sąveikos modeliais.
Pasibaigus šiam bandomajam laikotarpiui, „Google“ galės užkirsti kelią daugumai nekantrių „blackhat“ SEO, bandančių greitai įkopti į SERP.
Nors „Google“ niekada nepripažino tiesiogiai, kad egzistuoja „Google Sandbox Effect“, Mattas Cuttsas viename iš savo vaizdo įrašų netiesiogiai pripažino, kad „Sandbox“ egzistuoja naujoms svetainėms.
Šiame vaizdo įraše jis pasiūlė naujiems svetainių savininkams įdėti netrukus pasirodysiantį savo naujos svetainės puslapį, o kai baigs kurti savo svetainę, po kelių mėnesių jie turėtų sugebėti reitinguoti.
Kiek laiko egzistuoja „Google Sandbox“?
Maždaug 4–6 mėnesių „smėlio dėžės“ laikotarpis yra įprastas naujoms svetainėms, kurios bando užimti „Google“ aukščiausią vietą. Tačiau kai kuriose nišose tikriausiai girdėjote apie žmones, kurie reitingą ir bankininkystę atlieka maždaug per 2-3 mėnesius.
Taip. Smėlio dėžės laikotarpis skiriasi
Jei imsite kai kurių labai manipuliuojamų nišų, tokių kaip paskolos iki atlyginimo, Forex prekyba, pavyzdžius, „Google“ smėlio dėžės laikotarpis bus ilgesnis (tarkime, 8 mėnesiai ar net metai).
Nes tai yra pelningiausios ir išnaudojamos nišos, kai kalbama apie SEO.
Jei atsižvelgsite į „Amazon“ nišos svetaines, taikysite pagal pinigų raktinius žodžius. Tais atvejais „Google Sandbox“ laikotarpis vis tiek bus gana ilgas (tarkime, 4–6 mėnesiai).
„AdSense“ svetainėse, kuriose dažniausiai taikote žemą konkurenciją informaciniai raktiniai žodžiai (ne pirkėjo ketinimas), smėlio dėžės efektas bus mažas (3-4 mėnesiai, priklausomai nuo nišos).
Tai galite pasakyti „Google“ yra linkusi tikrinti naujas svetaines, kurios ilgiau orientuojasi į pirkėjų ketinimus. Žinoma, tai visam laikui “.
Jei esate šiame „smėlio dėžės“ laikotarpyje, galite laikytis kai kurių strategijų, kurių aš asmeniškai vadovaujuosi, kad sutrumpintumėte „Google“ smėlio dėžės laikotarpį.
Susijaudinęs. Huh?
Pradėkime.
Kaip kovoti su „Google Sandbox“ efektu?
1. Taikykite pagal mažos apimties raktinius žodžius
Pagrindinis SEO moko mus: „Taikykite didelės apimties raktinius žodžius ir mažiau konkuruokite.
Tačiau tai neveikia šiandien naujų svetainių. Nesvarbu, kokia yra raktinių žodžių konkurencija, „Google“ nerizikuos reitinguoti jūsų naujos svetainės pagal didelės apimties raktinius žodžius.
Nepriklausomai nuo konkurencijos, naujosios svetainės labui pamirškite didelės apimties raktinius žodžius.
Jūsų tikslas yra ištirti raktinius žodžius, kurių paieškos apimtis maža, o konkurencija taip pat maža. Paieškos tikslas turėtų būti pakankamai siauras, kad aplink jį būtų sukurtas įžvalgus turinys.
Savo naujose „Amazon“ nišos svetainėse dažnai taikau pagal raktinius žodžius, kurių paieškos per mėnesį siekia vos 30–90 ir kurių konkurencija yra maža.
Galite lengvai rasti mažos apimties raktinius žodžius, kurie konkuruoja mažai, nes dauguma žmonių jų netaikys.
Pasinaudokite tokiais įrankiais kaip „SEMrush“, „Ahrefs“, „Ubersuggest“, kad galėtumėte tirti mažos paieškos apimties ir konkurencijos raktinius žodžius.
Akivaizdu, kad „Google“ reitinguos jūsų naują turinį pagal mažai konkurencingus raktinius žodžius, kurių paieškos apimtis yra maža, nes jiems tai bus maža rizika.
Kai pradėsite gauti natūralų srautą iš šių mažos apimties raktinių žodžių, „Google“ greitai nustatys jūsų svetainės turinio kokybę ir pradės sutrumpinti jūsų svetainės smėlio dėžės laiką.
Galų gale pradėsite sulaukti srauto iš susijusių didelės apimties raktinių žodžių.
# 2. Laikykitės siloso struktūros
Siloso struktūra yra viena iš blogerių blogiausiai pastebimų strategijų.
Tiesą sakant, spėju, kad apie 20% profesionalių tinklaraštininkų ją naudoja savo nišinėse svetainėse.
Tai reiškia, kad savo tinklaraštyje reikia sukurti išsamius puslapius, vadinamus silosais, ir tada sukurti dar keletą tinklaraščio įrašų, kurie padėtų siloso puslapiams gerai reitinguoti.
Jūs sukuriate 80% kontekstinių atgalinių nuorodų į siloso puslapius, kurie paprastai nukreipti į konkurencingus raktinius žodžius. Likusi 20% kontekstinių nuorodų į kitus palaikomuosius tinklaraščio įrašus.
Būtinai susiekite atitinkamus tinklaraščio įrašus, siloso struktūra nėra išsami, be vidinių nuorodų. Vidinių nuorodų atveju galite būti liberalesni, naudodamiesi inkariniais tekstais.
Žinoma, kad „Google“ teikia pirmenybę svetainėms, turinčioms įžvalgų turinį apie bendrą aktualią temą.
Taip pat skaitykite: Aktualus optimizavimas: šiuolaikiška SEO strategija eksponentiniam srauto augimui
# 3. Laikykitės aktualumo
Jūsų naujoje svetainėje, jei nėra pakankamai puslapių konkrečia tema, „Google“ gali būti sunku nustatyti jūsų svetainės aktualumą.
Norėdami padėti „Google“ šiuo klausimu, primygtinai prašau paskelbti ne atsitiktinių straipsnių, o aktualių straipsnių grupę.
Tam pirmiausia reikia atlikti išsamų savo turinio aktualų ir raktinių žodžių tyrimą.
Kai turite labai svarbių straipsnių grupių pavidalu, „Google“ priverčia jus lengvai laikyti jus kaip šios srities ekspertą ir užimti aukštą vietą pagal raktinius žodžius.
Pvz., Jei turite svetainę „Lauko įranga“ ir norite aprėpti:
Siūlau pirmuosius porą mėnesių sutelkti dėmesį tik į „žygius“, kad nustatytumėte aktualų autoritetą ir taip sumažintumėte smėlio dėžės laikotarpį.
Eikite į savo tinklaraščio komentarų skiltį „Šlamštas“. Redaguokite komentarą, kad jis būtų įžvalgus ir turtingas raktiniais žodžiais, pašalinkite nuorodą ir patvirtinkite.
Tai naudodami gausite komentarus iš skirtingų IP, raktinių žodžių pranašumus ir natūraliai skambančius komentarus.
Šlamšto siuntėjai už jus atliko pusę darbo. Savo naujose nišinėse svetainėse net neturiu šlamšto filtrų!
Tai veiks kaip socialinis įrodymas jūsų svetainės lankytojams ir padės padidinti konversijų skaičių.
Tai taip pat turi didžiulę SEO naudą.
Ar žinote, ar ne, „Google“ tikrintuvai gali atskirti pagrindinio turinio ir komentarų skirtumus.
Apgaulė yra ta, kad užuot naudoję raktinius žodžius straipsnyje pakartotinai, galite būti liberalesni, o komentaruose naudodami raktinius žodžius.
Jei SEO srityje dirbote maždaug metus ar dvejus, jūs jau žinote, kad „Google“ patikrina, ar komentare nėra raktinio žodžio, reitinguodama ar rodydama svetainę SERP.
Raktinių žodžių įtraukimas į komentarų skiltį yra būdas pasakyti „Google“, kad mūsų komentatoriai sutinka, kad turinys yra susijęs su taikomu raktiniu žodžiu.
# 5. Sekite nuorodos greitį
Nuorodos greitis nurodo greitį, kuriuo kuriate atgalines nuorodas į savo svetainę. Įdėję tam tikrą savo svetainės turinį, nedarykite iškart ir nemeskite nuorodų į savo svetainę.
Tai neveiks taip. Tiesą sakant, tai padidintų jūsų smėlio dėžės laiką.
Atgalinės nuorodos į jūsų svetainę turėtų augti proporcingai svetainės turinio augimui.
Negalima tapti nekantrumo auka.
Būk natūralus.
Atminkite, kad nuo pirmos dienos sunku skubiai kurti atgalines nuorodas atrodo nenormalu, „Google“ linkusi atidžiai jus stebėti ir gali pratęsti smėlio dėžės laikotarpį.
Tiesiog paklauskite savęs, –Kaip po velnių, kas nors gali natūraliai susieti su jūsų visiškai nauja svetaine, kurioje yra mažai turinio? “.
Siūlau pradėti savo nuorodų kūrimo kampanijas tik tada, kai į jūsų svetainę kasdien patenka bent keliolika natūralių apsilankymų.
# 6. Suklastotas garsas
Vienas iš didžiausių būdų, kaip galite sumažinti ar net praleisti „Google“ smėlio dėžę, yra suklastoti kai kuriuos garsus. Tai galima padaryti pasitelkus pranešimą spaudai.
Yra keletas aukštos kokybės pranešimų spaudai tarnybų, kurios gali atlikti šį darbą.
Įsitikinkite, kad nuorodos spaudos pranešime yra
Be to, yra įprasta klaidinga nuomonė
Iš karto po pranešimo spaudai, galbūt po dienos ar kitos, perduosite socialinius signalus savo nišos tinklaraštyje. Norėdami tai padaryti, galite naudoti nemokamus įrankius, tokius kaip „JustRetweet“, „CoPromote“ ir „KingdomLikes“.
Taip yra todėl, kad norint pateisinti jūsų svetainės „Buzz“ turinį jums reikia tam tikrų socialinių tinklų. Atrodo, kad šurmulys yra natūralus. Ne tik sprogdinkite daugybę socialinių signalų, bet ir laikykite juos sauja.
Be to, tai taip pat suteikia tam tikrą SEO naudą jūsų tinklaraščiui.
Įsitikinkite, kad viskas yra natūralu, nieko nepersistenkite.
# 7. Patobulinkite vartotojo sąveiką puslapyje
„Google“ vis labiau pabrėžia vartotojo sąveiką puslapyje. Tokia metrika kaip puslapio sulaikymo trukmė, atmetimo rodiklis ir kt. „Google“ naudoja „Google Analytics“, „Chrome“ naršyklę ir aptinka „Pogosticking“.
Kaip matote, aukščiau pateikta metrika suteikia „Google“ aiškų turinio kokybės vaizdą.
Pirmosiomis dienoraščių svetainės dienomis įsitikinkite, kad daugiau dirbate, kad sumažintumėte atmetimo rodiklį ir padidintumėte laiką, kurį lankytojai praleidžia jūsų svetainėje.
Tai labai svarbu naujai svetainei, nes kadangi „Google“ smėlio dėžė yra inkubacinis laikotarpis, „Google“ atidžiai stebės jūsų svetainę.
Įsitikinkite, kad reguliariai kasate „Google Analytics“ ir taisote savo svetainės puslapius, kurių įtraukimo rodiklis yra prastas. Gal galite juos išspręsti susiedami arba pridėdami puikią įžangą (tai daro stebuklus, kad padidėtų pristabdymo laikas).
Taip pat galite įdiegti slinkimo gylio stebėjimą savo svetainėje, kad pašalintumėte elementą, kuris neleidžia jūsų skaitytojams visiškai perskaityti jūsų turinio.
Galite to neįvertinti. Bet tai veikia.
Pirkite aktyvius domenus, kad išvengtumėte smėlio dėžės
Taip pat puikus pasirinkimas pirkti svetaines, kurios aktyviai pritraukia lankytojų srautą ir nėra smėlio dėžės laikotarpio.
Kai tik pradedu naują svetainę, esu linkęs ieškoti svetainių, kurios yra aktyvios ilgą laiką, tačiau yra nepakankamai optimizuojamos.
Panašiai, jei jums pavyks pasiekti bent keliolika svetainių jūsų nišoje, į kurią įeinate, tikriausiai galų gale nusipirksite svetainę, kuri jau praėjo „Google Sandbox“.
Mokėdami porą šimtų dolerių ar net mažiau, galite lengvai praleisti 5–7 „Google Sandbox“ mėnesius, atsižvelgdami į savo nišą.
Jei esate tokioje nišoje kaip fitnesas, forex ir pan., Perkate jau sukurtą svetainę ar pasibaigusį domeną, kad išvengtumėte smėlio dėžės, gali būti labai svarbu, nes šioms nišoms skirtas gana ilgas bandomasis laikotarpis.
Galite apsvarstyti galimybę tai padaryti el. Paštu. Arba taip pat galite apsilankyti tokiose prekyvietėse kaip „Flippa“ arba gauti bet kurias paruoštas svetaines, kurios yra tam tikrą laiką.
Štai keli dalykai, kuriuos turite atsiminti prieš pirkdami:
- Kad išvengtumėte smėlio dėžės, perkate ne svetainę, o domeno vardą. Taigi nereikia nerimauti dėl kokybiško turinio, nebent jame yra šlamšto.
- Norėdami gauti didžiausią naudą, turite pabandyti gauti domenus, kuriems yra bent 2 metai
- Įrašykite svetainė: example.com „Google“ ir patikrinkite, kiek svetainės puslapių yra indeksuota „Google“. Kuo daugiau šis skaičius, tuo jis geresnis.
Jei jūs vartote svetainę, tai jums labai svarbu. Nes laikas jums yra pinigai.
Apvyniojimas
Tai yra keli geriausi būdai išmesti iš „Google Sandbox“ ir reitinguoti savo svetainę.
Nors strategijos, kurias pateikiau straipsnyje, gali visiškai neatsikratyti „Google Sandbox“ efekto jūsų svetainei, tačiau …