.: Greitieji pinigai:.

DUK

Ar norint gauti paskolą reikia užstato?

Užstatas grynaisiais pinigais ar išsimokėtinai paskolai nėra būtinas ar priimamas. Mūsų nuosavybės paskoloms reikalingas užstatas, kuris turi būti aiškus ir laisvas.

Ar svarbu, ar turiu blogą kreditą, ar ne?

Norint gauti avansą grynaisiais, nesvarbu, ar turite blogą kreditą, ar visai neturite. Mūsų paskolos yra skirtos padėti žmonėms, kuriems reikalingas nepaprastasis kreditas, todėl suprantame, kad anksčiau jūs galbūt turėjote kreditų problemų.

Ko reikia norint gauti paskolą internetu?

Jums tereikia įsidarbinti arba turėti pajamų įrodymą, būti JAV piliečiu, turinčiu mažiausiai 18 metų, ir turėti aktyvią atsiskaitomąją sąskaitą. Kariuomenės nariai ir tie, kurie neseniai paskelbė bankrotą, negali gauti paskolos.

Kaip gauti paskolą?

„Rapid Cash“ mes suteikiame jums pasirinkimo galimybes, kai norite kreiptis dėl paskolos. Galite apsilankyti pas mus bet kurioje mūsų parduotuvės vietoje ir asmeniškai gauti pinigus per kelias minutes. Kadangi esame lankstūs, taip pat galite kreiptis čia ir užpildyti paskolos internetu paraišką. Tai suteikia jums patogumą, kad paskolą gautumėte tiesiogiai į savo banko sąskaitą neišeidami iš namų. Paskolos internetu paprastai pervedamos į jūsų banko sąskaitą per 24 darbo valandas.

Kas yra avansas grynaisiais?

Piniginis avansas (taip pat žinomas kaip paskola iki atlyginimo) yra trumpalaikė paskola, dažnai naudojama netikėtoms išlaidoms padengti. Avansu grynaisiais paprastai mokamas fiksuotas mokestis. Šie mokesčiai kartu su jūsų pasiskolinta suma turi būti sumokėti kitą darbo dieną.

Kokie jūsų mokesčiai?

Išankstinės paskolos mokestis yra 208% balandis ir 5 USD patikrinimo mokestis.

Paskolos iki atlyginimo yra 10% ir 1 USD patikrinimo mokesčiai.

„Auto Equity“ paskola yra 30% balandis iki 4000 USD, 24% balandis viršija 4000 USD iki 5000 USD.

Turiu problemų dėl banko patikrinimo. Ką turėčiau daryti?

Yra kelios priežastys, kodėl banko patvirtinimo veiksmas gali būti nesėkmingas. Toliau pateikiamos dažniausiai pasitaikančios klaidos ir sėkmės patarimai:

  • Įsitikinkite, kad naudojate stabilų interneto / „Wi-Fi“ ryšį.
  • Jei jūsų banko įstaiga nėra įtraukta į sąrašą, galite savo interneto portale rankiniu būdu įkelti 90 dienų banko išrašus. Prisijunkite prie „Rapid Cash“ paskyros, spustelėkite Įkelti dokumentus, pasirinkite norimus įkelti failus, tada pateikite.
  • Pabandykite prisijungti prie banko sąskaitos, kad įsitikintumėte, jog jūsų banko prisijungimo duomenys yra teisingi. Spustelėkite visas reklamas, naujinius ar asmeninį patvirtinimą, kad įsitikintumėte, jog galite peržiūrėti savo paskyrą. Baigę bandykite dar kartą patvirtinti banką.
  • Įsitikinkite, kad internetinės bankininkystės sąskaitoje yra jūsų dabartinis telefono numeris ir el. Pašto adresas, kad būtų galima atlikti kelių veiksnių autentifikavimą. Tai apima saugos klausimų atnaujinimą prisijungiant prie paskyros.

Dažniausios klaidos –

Klaida apibūdinimas Sprendimas
Neteisingi / neteisingi prisijungimo duomenys Vartotojas neteisingai įvedė savo kredencialus Patikrinkite, ar jūsų duomenys yra tikslūs, ir bandykite procesą dar kartą.
Netinkama MFA (kelių veiksnių autentifikavimas) Vartotojas neteisingai pateikė atsakymus ar kodus, reikalingus daugelio veiksnių autentifikavimui. Dar kartą įveskite MFA pasirinkimus, kodą ar atsakymus į klausimus. Įsitikinkite, kad jūsų informacija yra atnaujinta ir tiksli, prisijungę prie savo internetinės banko sąskaitos.
Paskyra užrakinta Vartotojo paskyra užrakinta. Dažniausiai dėl to, kad per daug kartų neteisingai įvedėte kredencialus. Susisiekite su savo finansų įstaiga arba prisijunkite prie savo internetinės banko sąskaitos, kad išspręstumėte problemą ir atrakintumėte sąskaitą.
Sąskaita dar nėra įgaliota naudoti internete Vartotojo internetinė banko sąskaita nėra visiškai nustatyta jų finansų įstaigoje. Norėdami užbaigti sąskaitos nustatymą, susisiekite su jų finansų įstaiga arba prisijunkite prie savo internetinės banko sąskaitos.
Paskyra nepalaikoma / nėra paskyrų Nepalaikomas jūsų finansų įstaigos sąskaitos tipas arba naudojamas MFA tipas. Pabandykite prisijungti prie kito tipo sąskaitos, būtent su atsiskaitomąja sąskaita, į kurią gaunama dauguma jūsų tiesioginių indėlių.
Įstaiga ar tarnyba neveikia, neatsako, negalima Bankas ar teikėjas laikinai neveikia, todėl vartotojas negali prisijungti prie savo sąskaitos. Dažniausiai dėl svetainės priežiūros. Bandykite prisijungti vėliau. Norėdami įsitikinti, kad jūsų banko įstaiga nebeveikia, susisiekite su savo internetine banko sąskaita arba prisijunkite prie jos.

Kas yra banko patikrinimas ir kam jums to reikia?

Banko patvirtinimas yra greitas ir saugus procesas, suteikiantis „Rapid Cash“ tik skaitomą naujausių jūsų banko operacijų vaizdą, kuris padės mums patikrinti jūsų tapatybę ir finansinę informaciją. Prisijungęs naudodamas savo internetinės bankininkystės duomenis, „Rapid Cash“ gali greičiau apdoroti jūsų paraišką ir kuo greičiau priimti sprendimą. Jūsų informacija yra apsaugota standartinių mūsų partnerių apsaugos ir „Rapid Cash“ niekada negalės peržiūrėti jūsų prisijungimo duomenų.

Kada gausiu savo lėšas?

Jūsų lėšų gavimas skirsis atsižvelgiant į jūsų paraiškos patvirtinimo laiką. Kai paskola bus patvirtinta, gausite pranešimą el. Paštu.

Pirmadienis – ketvirtadienis: Jei jūsų paraiška bus patvirtinta iki 15:00 * EST nuo pirmadienio iki ketvirtadienio, lėšų galite tikėtis tą pačią darbo dieną.

Penktadienis iki 15:00 EST: Jei paskola bus patvirtinta iki 15:00 * EST penktadienį, galite tikėtis savo lėšų penktadienį.

Penktadienis po 15:00 iki sekmadienio: Jei paskola bus patvirtinta po 15 val. * EST penktadienį, šeštadienį arba sekmadienį, lėšų galite tikėtis pirmadienį iki darbo dienos pabaigos. Jei jūsų patvirtinimo diena ar indėlio diena yra banko atostogos, prašome skirti vieną papildomą darbo dieną.

Tikslus finansavimo laikas priklauso nuo to, kada jūsų bankas ACH (automatizuoto kliringo namų) kreditus perves į jūsų banko sąskaitą. Jei vėluojate, susisiekite tiesiogiai su savo banku.

Ar man reikia siųsti dokumentus?

Yra keletas atvejų, kai prieš patvirtinant paraišką reikia pateikti pajamų įrodymą, įskaitant:

Jūsų Floridos vairuotojo pažymėjimas arba asmens tapatybės dokumentas.

  • Jei gausite alimentus
  • Jei gausite neįgalumo išmokas
  • Jei gaunate socialinio draudimo išmokas
  • Paskutiniai 2 atlyginimų keliai
  • banko išrašas

Pajamas gali įrodyti vyriausybės išmokų skyrimo raštas arba naujausia banko ataskaita, kurioje pateikiami reguliarūs indėliai, atlyginimų čekiai. Alimentų, vaiko išlaikymo ar atskirų išlaikymo pajamų nereikia atskleisti, jei nenorite, kad tai būtų laikoma jūsų galimybės grąžinti pagrindu.

Ar turite kokių nors reikalavimų, kuriuos turiu atitikti, kad galėčiau pateikti paraišką?

Norėdami pateikti paraišką, kurią gali peržiūrėti mūsų draudimo įmonė, pareiškėjai privalo:

  • Gyvenkite Floridos valstijoje
  • Būkite mažiausiai 18 metų
  • Turėkite nuolatinį pajamų šaltinį (pajamos gali būti gaunamos iš darbo arba iš išmokų, įskaitant socialinę apsaugą, negalią ir kt. Atkreipkite dėmesį: į alimentus, vaiko išlaikymą ar atskiras išlaikymo pajamas neįtraukti)
  • Turėkite atsiskaitomąją ar kaupiamąją sąskaitą. Mes nepriimame išankstinio mokėjimo debeto kortelių sąskaitų. Taigi, jei turite „Netspend“, „Blue Bird“ iš „American Express“, „Cash App“, „Paypal“, „Greendot“, „Meta Bank“ ar kitus išankstinio mokėjimo paslaugų teikėjus, mes negalėsime jums padėti.
  • Gaukite atlyginimus per tiesioginį indėlį

Kaip bus finansuojama mano paskola?

Mes sunkiai dirbame, kad pasiūlytume jums greitą ir patogų procesą. Patvirtinus jūsų paraišką, lėšos paprastai pervedamos į jūsų sąskaitą iškart tą pačią darbo dieną. Faktinis laikas, per kurį lėšos atsiranda jūsų sąskaitoje, priklauso nuo jūsų finansų įstaigos. Taip pat turite galimybę pasiimti grynųjų parduotuvėje.

Kaip priimti sprendimą dėl mano paskolos?

Mūsų sprendimas gali būti visiškai ar iš dalies pagrįstas informacija, gauta iš nacionalinės ar valstybinės duomenų bazės, įskaitant, bet nebūtinai, „MicroBilt“, 1640 Airport Road, Suite 1 1 5, Kennesaw, Georgia 30144 arba „Veritec Solutions LLC“, 6735 Southpoint Drive „South Suite 300“, Džeksonvilis, FL 32216.

Man buvo atsisakyta, nes aš negaliu dalyvauti valstybės duomenų bazėje. Ką aš darau?

Floridos valstijos įstatymai neleidžia vartotojui vienu metu atlikti daugiau nei vieno sandorio ir reikalauja, kad vartotojas palaukęs bent 24 valandas po sandorio užbaigimo, prieš atidarydamas naują.

Jei jums reikia pagalbos, apsilankykite įmonėje, iš kurios gavote paskutinį grynųjų pinigų avansą.

Jei negalite atšaukti įmonės, iš kurios gavote paskutinį grynųjų pinigų avansą, ar kitaip jums reikia pagalbos, galite paskambinti: 1-877-FLA-DPP1 (1-877-352-3771)

Kaip aš galiu pranešti apie parduotuvės problemas „Rapid Cash“ korporacijai?

Galite skambinti numeriu 800-211-2274 pirmadieniais – penktadieniais 9-18 val., Šeštadienį 10-18 val.

Kaip galiu pranešti valstybei ar vyriausybinei agentūrai apie „Rapid Cash“ problemą?

Floridos finansinio reglamento biuras
200 rytų Gaines gatvė
Tallahassee, FL 32399
Telefonas: 850-487-9687

Parašykite komentarą