O „Google“, ar kada nustosite atnaujinti savo algoritmus ir išprotėsite žiniatinklio valdytojus? Kiekvienais metais „Google“ keičia savo algoritmus, siekdama užtikrinti sąžiningumą žiniatinklio paieškos rezultatuose. Kalifornijoje įsikūrusi bendrovė nori, kad paieškos rezultatų puslapiai (SERP) būtų teisingi tiek verslui, tiek klientams. Kai žmonės atlieka žiniatinklio paieškas, jie nori atitinkamų rezultatų, kurie atsakytų į jų klausimus. Verslas taip pat nori, kad jų produktai ir paslaugos būtų labai svarbūs vertingų vartotojų paieškos rezultatuose. „Google“ nuo 2010 m. Dažniau atnaujina savo algoritmus, tačiau kaip dažnai ji keičia algoritmus?
Paprastas atsakymas
Į „Google“ algoritmo pakeitimų klausimą yra trumpas, tiesus atsakymas. Paprastai tariant, įmonė kasmet atlieka 500–600 paieškos algoritmų pakeitimų. Tačiau daugelis šių pakeitimų yra nedideli ir paprastas interneto vartotojas net nepastebi, kad pokyčiai įvyko. Kalbant apie pagrindinius atnaujinimus ir algoritmų pakeitimus, „Google“ yra konservatyvesnė savo pakeitimais.
„Google“ per pastaruosius metus įvykdė daug svarbių pokyčių, pradedant „Panda“ ir „Penguin“ beveik prieš ketverius metus. Pirmieji dideli pakeitimai buvo įgyvendinti 2000 m., O nuo to laiko įvyko nemažai kitų pakeitimų.
Pagrindiniai algoritmo pokyčiai
Pasak MOZ.com, „Google“ vien per 2014 metus išleido 13 pakeitimų. Kai kurie 2014 m. Pakeitimai buvo ankstesnių programų atnaujinimai, o kiti buvo visiškai nauji. Naujų algoritmų pavyzdžiai 2014 m. Yra šie:
- Naujienose: Spalio mėnesį „Google“ pakeitė naujienų dėžutės rezultatų rodymo būdą savo svetainėje. Naujienų rezultatai SERP padidėjo po pokyčių, o didelės naujienų svetainės pranešė apie padidėjusį internetinį srautą.
- Autorius: Rugpjūčio mėnesį „Google“ paskelbė, kad visiškai pašalins autorystės žymėjimą. Anksčiau įmonė 2014 m. Birželio mėn. Pašalino autorystės nuotraukas.
- Balandis: Kaip ir prieš tai „Panda“ bei „Penguin“, „Google Pigeon“ atstovavo didžiulį „Google“ atnaujinimą ir buvo didžiausias šių metų bendrovės pristatytas pakeitimas. Pigeon sukrėtė vietinį SEO pakeisdamas vietinius rezultatus ir modifikuodamas jų tvarkymo būdą. Pasak „Google“, „Pigeon“ yra sukurtas siekiant glaudžiau susieti vietinius paieškos algoritmus su didesniais pagrindiniais algoritmais.
Kiti pagrindiniai algoritmo pokyčiai
Algoritmas, kuris labiausiai rūpinasi žiniatinklio valdytojams, keičia ir atnaujina jų pragyvenimo pagrindą. „Search Engine Land“ yra visas pagrindinių „Google“ algoritmų atnaujinimų sąrašas, tačiau kiekvieno iš šių atnaujinimų pagrindus aptarsime toliau:
- „Panda“, 2011 m. Vasaris: „Google Panda“ buvo paieškos filtro atnaujinimas, kuris buvo išleistas siekiant sustabdyti blogos kokybės turinio srautus nuo SERP viršaus. Per metus „Panda“ gavo daugybę atnaujinimų, kurių kiekvienas atnaujinimas sukėlė nedidelį drebulį internete. Kartais atnaujinimai leidžia ištrūkti anksčiau Panda nukentėjusioms svetainėms. Kitais atvejais atnaujinimai pablogina gyvenimą.
- Pingvinas, 2012 m. Balandis: „Google Penguin“ buvo išleistas siekiant paremti „Panda“ įdiegtus patobulinimus. Šio naujinimo tikslas buvo geriau sugauti svetaines, kurios šlamšto paieškos rezultatus, ypač tas, kurios perka nuorodas ar jas gauna per nuorodų tinklus, kad tik padidintų savo „Google“ SERP. Pingvinas, kaip ir Panda, iš pradžių internete turėjo didžiulį poveikį.
- Piratas, 2012 m. Rugpjūtis: Šis atnaujinimas daugiausia atiteko radarui, nes jis nebuvo sutelktas į pagrindinę „black-hat“ taktiką, kuri erzino interneto vartotojus. Atnaujinimas buvo sukurtas siekiant užkirsti kelią svetainėms, kuriose yra daug pranešimų apie autorių teisių pažeidimus, nusileisti aukštai SERP.
- „Payday Update“, 2013 m. Birželio mėn.: „Payday Update“ buvo naujas algoritmas, kuris nukreipė paieškos rezultatus su vadinamosiomis „šlamšto užklausomis“. Tarp šio atnaujinimo taikytų paieškos terminų buvo tie, kurie susiję su paskolomis iki atlyginimo (taigi ir pavadinimu), pornografiniu turiniu, azartinių lošimų turiniu ir kitomis labai šlamšto užklausomis.
- Kolibris, 2013 m. Rugsėjis: „Google Hummingbird“ yra nauja paieškos platforma, kurioje daug dėmesio skiriama žodžių, kuriuos žmonės naudoja paieškos užklausose, reikšmei. Kolibris skirtas skirti daugiau dėmesio visai užklausai ir geriau išaiškinti ištisus sakinius ir frazes prasmei, užtikrinant tikslesnius paieškos rezultatus.
Gaivumas ir kokybė
„Google“ žmonės niekada nepateiks tvirto atsakymo dėl jo algoritmo pokyčių reguliarumo. Kaip tai padarė nuo tada, kai pirmą kartą pradėjo keistis algoritmais, „Google“ ir toliau keis, jei mano, kad reikia užtikrinti, jog SERP, kuriuos vartotojai mato, yra nauji, tinkami ir sąžiningi visoms pusėms.
Pasak „GrowDigitally“, „Google“ vis dar sparčiai keičia pakeitimus. Nuo šių metų „Google“ kasdien daro nedidelius pakeitimus. Vien 2014 m. Vasario mėn. Buvo padaryta apytiksliai 40 pakeitimų. Daugelis „Google“ atliktų pakeitimų yra susiję su SERP kokybe. Tai daroma siekiant išnaikinti šlamštą ir nekokybišką turinį. Kiti yra susiję su rodymo funkcijomis ir socialine žiniasklaida.
Nuo 2009 m. „Google“ įdiegė naujus algoritmus, orientuotus į paieškos kokybę. „Google“ akimis naujas turinys reiškia geresnį turinį. Nauji paieškos rezultatai buvo palankūs SERP, o tinklaraščių rašymas tapo aktualesnis svetainėms. Tinklaraščiai rodo naują turinio srautą ir gali padidinti jūsų svetainių reputaciją „Google“.
Socialinė integracija taip pat tapo svarbi. Nenuostabu, kad „Google“, teikdama socialinių tinklų svetaines SERP, sutelkė dėmesį į savo socialinės žiniasklaidos platformą („Google+“). Kai svetainės integruoja socialinės žiniasklaidos profilius, tai suteikia svetainei patikimumo ir padeda jai patekti į „Google SERP“.
Ką turi pasakyti „Google“?
Geriausia rasti atsakymą į jo klausimą yra pati „Google“. Klausiant „Google“ apie jo algoritmo pakeitimus, nėra nė vieno aktualesnio už Mattą Cuttsą. Jis yra „Google“ interneto šlamšto skyriaus vadovas ir yra bendrovės pastangų išvalyti SERP veidas. Šiame „YouTube“ vaizdo įraše Cuttsas atsako į du klausimus apie algoritmo pakeitimus:
- Kiek „Google“ pakeitė savo pirminį paieškos algoritmą 2009 m.
- Ar vis dar karalius yra turinys, ar kažkas kitas (struktūra) perėmė?
Vaizdo įrašas vertas 1:45 jūsų laiko, kad išgirstumėte Kutsso atsakymus. Skirsime šiek tiek laiko, kad pabrėžtume „Cutts“ atsakymą. Kaip jis sako, „Google“ pareigūnai šlamšto skyriuje susitinka kas savaitę, kad aptartų galimus pokyčius, su kuriais susiduria kiekvieną dieną. Išbandę kiekvieną algoritmo pakeitimą, kad įsitikintų, jog jis atlieka numatytą darbą, jie įdiegia programinę įrangą ir pradeda ją diegti. Nors jo taisyklė yra kurti naujus algoritmus kiekvieną dieną, šie pakeitimai kasdien nepasiekia interneto.