Kaip rasti geriausiai apmokamas nišas už CPA pasiūlymus

Daugeliui rinkodaros specialistų CPA rinkodara yra ideali pusiausvyra tarp įdėto darbo kiekio ir galimo pelno, kurį jie gali pamatyti. Tai gana lengva nustatyti ir pradėti, ir netgi uždirbti keletą dolerių, tačiau ji turi pakankamai aukštas įgūdžių ribas ir pakankamai didelį potencialų pelną, kad galėtumėte lengvai užsidirbti pragyvenimui.

Kaip veikia CPA

CPA rinkodara paprastai yra filialų rinkodaros sinonimas. Tai kaina už veiksmo formą. Į savo svetainę įtraukiate nuorodas, nukreipiančias į nukreipimo puslapius. Vartotojai spustelėja tas nuorodas, kurios juos užklijuoja persiuntimu naudodamiesi jūsų unikaliu kodu. Jie užpildo nukreipimo puslapyje esančią formą – veiksmą – ir jums bus sumokėta. Jei jie neturi jūsų filialo kodo arba jie neužpildo formos, jums nebus mokama.

Tai supaprastintas požiūris į dalykus, kuris paprastai palieka kitas vertės grandinės dalis, bet tai gerai. Mums nereikia žinoti, kur „AdSense“ gali patekti į tai, kiek uždirba produkto savininkas ar dar kas nors. Viskas, ką turime žinoti, yra iš kur gaunami pinigai ir kaip juos pagerinti.

Kaip veikia CPA

Iš esmės yra du būdai, kaip padidinti savo pajamas naudojant CPA rinkodarą. Vienas yra pritraukite daugiau žmonių savo nuorodas ir užpildyti savo pasiūlymus. Už 10 prisiregistravimų jums bus mokama daugiau nei už 5. Antrasis dalykas yra rasti vertingesnių pasiūlymų. 5 prisiregistravę prie $ 1 pasiūlymo uždirbsite mažiau nei 5 prisiregistravę prie $ 2 pasiūlymo, tiesa?

Kaip pagalvojote pagal pavadinimą, šiame straipsnyje pagrindinis dėmesys skiriamas jūsų MUĮ pasiūlymų vertės didinimui. Kur galite rasti geriau apmokamų pasiūlymų ir nišų?

CPA vertės didinimas

Iš tikrųjų yra tik vienas būdas rasti vertingų nišų, ir tai yra ieškoti. Galite rasti ir prisiregistruoti prie įvairių filialų tinklų ir naršyti jų pasiūlymus. Tai leis gerai suprasti, kokios yra jų turimų pasiūlymų vertės. Tai padės, jei įsivaizduosite, kokią nišą norite pažvelgti. Apie tai jau kalbėjome anksčiau, bet čia apibendrinsiu.

  • Žaidimai, ypač mobilieji ir naršykliniai žaidimai, paprastai būna vertingi maždaug šešis mėnesius, kol jų vertė sumažės. Jei esate miklus statyti ir atstatyti svetaines, galite paleisti iš vieno į kitą, kai hitai išleidžiami.
  • Kazino ir internetiniai lošimai gali būti labai pelninga, jei rasite tinkamų pasiūlymų, tačiau yra daug mažai mokančių pasiūlymų, o niša yra pakankamai prisotinta.
  • Mokykla ir švietimas, paprastai reklamuojanti prekybos ir technologijų mokyklas, gali būti puiku, jei rasite būdą konkuruoti su keliomis milžiniškomis svetainėmis, kurios dominuoja paieškoje.
  • Sveikatos papildai linkę suktis su tendencijomis. Jei galite pasinaudoti tuo, ką daktaras Ozas stumia į savo pasirodymą, galite sekti tendencijas ir išlaikyti deramą pajamų lygį.
  • Paskolos ir finansiniai pasiūlymai gali būti labai vertinga, tačiau dažnai taip yra dėl to, kad tai ekstremalūs atvejai, neturintys daug paklausos. Dažniausiai paskolos mokamos iki atlyginimo, tačiau jų vertė yra maža, nes „Google“ aktyviai nuvertina jomis prekiaujančias svetaines.
  • Pažinčių svetainės mokėti daug, nes, patikėkite tuo ar ne, nedaug žmonių iš tikrųjų užsiregistruoja. Jei galite išsiaiškinti būdą, kaip iš tikrųjų priversti žmones užbaigti registraciją, galite gauti nemažai pinigų.
  • Technologijos greitai juda, tačiau tai suteikia ilgalaikį prekės ženklą, jei galite sekti tendencijas ir pasinaudoti naujienomis. Tapkite pramonės naujienų svetaine ir sekite pranešimus su pridedamais pasiūlymais.

Kaip matote, daugybė nišų yra linkusios greitai judėti, o tai reiškia, kad labai sunku sukurti svetainę ir leisti jai tęsti pinigus be galo ilgai. Beveik kas mėnesį turite patikrinti ir pamatyti, ar jūsų nišoje yra kažkas naujo. Kuo daugiau svetainių ir daugiau nišų galėsite valdyti, tuo geriau būsite.

Dabar, kai kalbu apie naršymą CPA tinkluose, norėdamas peržiūrėti pasiūlymus, ką aš turiu omenyje? Na, yra du būdai rasti partnerių pasiūlymus. Vienas yra eikite tiesiogiai į įmones. Kai kurios įmonės turi savo persiuntimo programas, kuriomis galite naudotis. „Dollar Shave Club“ yra vienas naujausių pavyzdžių; tikriausiai neketinsite jų rasti tinkle, tačiau tiesiogiai iš jų galite gauti filialo nuorodą.

Kitas variantas yra eiti per tinklus. Kai kurie dideli prekių ženklai nenori, kad jiems tektų rūpintis savo filialų programomis, ir palikti tinklą, kad atliktų darbą. Jie moka tinklui, tinklas tvarko likusią dalį.

„MaxBounty“ kampanijos

Yra daugybė tinklų. „Clickbooth“, „Neverblue“, „MaxBounty“, „PeerFly“, „Panthera Network“ ir dar dešimtys. Galite sukurti paskyras visose ir naršyti jų pasiūlymus, tačiau tai yra lėtas ir neefektyvus būdas tai padaryti.

Jei tik būtų koks meta tinklas, agregatorius, kuris sudarytų pasiūlymus iš įvairių viešųjų tinklų, kad pamatytumėte, ką jie moka, ką turite padaryti, ir netgi kitų filialų įvertinimus.

Jie, žinoma, egzistuoja. Dvi didžiausios iš jų yra „oDigger“ ir „OfferVault“.

Štai kaip naudoti „OfferVault“, kad rastumėte gerai mokamas CPA nišas.

  1. Apsilankykite „OfferVault“ aukščiau esančioje nuorodoje esančiu URL.
  2. Norėdami rūšiuoti pagal išmokėjimą, rezultatų viršuje spustelėkite „išmokėjimo“ bitą. Tai parodys procentines išmokas; tai paprastai nėra puiku. Spustelėkite jį antrą kartą, kad pamatytumėte didžiausią pinigų išmoką.
  3. Naršykite pasirodžiusius pasiūlymus. Deja, kai kurie iš jų bus baisūs ar netikri.

Pavyzdžiui, šiuo metu didžiausias laimėjimas yra pirmaujanti „Mundo Media“ karta, kuri teigia mokanti 2217,60 USD už šviną. Tai mažai tikėtina, be to, pasiūlymo aprašymas yra visiškai bendras. Joje nėra informacijos apie tai, ką galėtumėte parduoti. Venkite tokių pasiūlymų.

Didžiausios vertės faktiniai CPA pasiūlymai yra Xarelto, kurie už veiksmą moka 875 USD. Šiuo atveju veiksmas registruojasi kaip grupės ieškinio dalis, o tai reiškia, kad nepaisant didelės vertės, vargu ar sulauksite labai daug konversijų. Net viena yra puiki, bet tai nėra puiki niša, į kurią patekti.

Xarelto

Kitas sąraše yra 600 USD vertės potencialių klientų pasiūlymas market.com. Tačiau tai taikoma tik užsienio šalims. Italija, Vokietija, Prancūzija, Australija, Jungtinė Karalystė, Pietų Afrika ir įvairios Šiaurės šalys. Ji taip pat turi griežtus reikalavimus; nenaudojama paskatų, nėra bendros registracijos, nėra įslaptintos ir tam reikia bent 150 USD minimalaus vartotojo užstato ir bent vienos prekybos. Kitaip tariant, švino nepakanka. Vėlgi; didelės vertės, labai mažai tikėtina, kad iš tikrųjų bus pasiekta.

Matote tendenciją? Vertingiausi pasiūlymai dažniausiai būna finansinėse ir teisinėse nišose, tačiau jų taip pat labai sunku gauti. Kad jie būtų laikomi sėkmingu lyderiu, jiems reikalingi ne tik griežti ir konkretūs veiksmai, bet ir konkurencija – tiek patyrusių rinkodaros specialistų, tiek pradedančiųjų, kurie ieško didžiausios vieno įvykio vertės. Beveik visi aukščiausios vertės pasiūlymai yra panašūs į paskutinius, kuriuos išvardijau; Forex prekyba, kuriai keliami specialūs reikalavimai, paprastai kalbant ir apie konversijos veiksmus.

Dabar, jei norite ieškoti, tarkime, konkrečios kategorijos, galite tai padaryti ir jūs. Spustelėkite išplėstinės paieškos parinktį „OfferVault“ ir būsite nukreiptas į „lightbox“ su daugybe skirtingų parinkčių. Spustelėkite kategorijas, kurių nenorite, ir apsiribokite tomis, kurias darote. Pavyzdžiui, galiu atlikti paiešką visuose tinkluose, visose temose, visose šalyse ir visose išmokose, bet tik kategorijoje „Žaidimai“. Tai man teikia pasiūlymus pirmiausia užsienio šalių kazino, pavyzdžiui, JK, Kanadoje ir Vokietijoje.

Deja, gerai mokantys pasiūlymai vis dar supakuoti su „Forex“ ir finansiniais pasiūlymais. Šios svetainės mano, kad dėl savo investavimo sistemos uždėjus žaidimų sluoksnį, jos gali būti laikomos žaidimų svetaine. Tai daro filtravimą per pasiūlymus šiek tiek keblu.

Forex CPA

Galite nustatyti kitas paieškos parinktis, tačiau daugybė pažangesnių „OfferVault“ funkcijų yra skirtos kuriant paskyrą. Sąskaitos yra nemokamos, ir aš rekomenduoju jums ją sukurti, tačiau iki šiol viskas buvo prieinama nemokamiems vartotojams.

„ODigger“ naudojimas veikia taip pat, kaip ir „OfferVault“. Galite spustelėti norėdami ieškoti pasiūlymų be jokios užklausos, tada bus atidarytas sąrašas ir galėsite rūšiuoti pagal išmokėjimo tipą. Žinoma, čia taip pat yra keletas šlamšto siūlymų. Kas iš tikrųjų mano, kad 777casino.com už CPA pasiūlymą sumokės 11 400 USD? Aš tikrai ne. Tai yra arba šlamšto pasiūlymas, arba tai, kad „oDigger“ renka duomenis, yra nesklandumas ir turėtų kainuoti 11,40 USD. Aš iš tikrųjų įtariu, kad taip yra; tai užsienio pasiūlymas, o užsieniečiai linkę naudoti, o ne. jų valiuta. 11,40 USD yra daug pagrįstesnė tokio tipo pasiūlymui.

Vėlgi, aukščiausios vertės teisėti pasiūlymai, kuriuos rasite, dažniausiai yra teisinio pobūdžio pasiūlymai arba aukščiausios klasės finansiniai pasiūlymai. Jei nenorite patekti į vieną iš tų nišų, turėsite filtruoti. Bent jau „oDigger“ turi mažiau finansinių svetainių, kurios mano testo užklausai perteikiamos kaip žaidimai.

Tikrinimo pasiūlymai

Norint rasti gerai apmokamus MUĮ pasiūlymus, reikia ne tik atlikti paiešką šiuose kaupikliuose. Taip pat turite vetuoti pasiūlymą, kad sužinotumėte, ar tai tikrai galite padaryti. Štai keletas dažniausiai pasitaikančių problemų, su kuriomis galite susidurti.

  • Šalis yra konkreti ir nėra tavo gimtoji šalis. Kad ir koks būtų viliojantis vokiečių pasiūlymas, nebent jūs mokate vokiečių kalbą ar negalite samdyti ką nors mokančio, negalėsite tinkamai optimizuoti svetainės, kad konvertuotumėte vokiečių vartotojus.
  • Nukreipimo puslapis atrodo eskiziškas. Jei svetainė jums neatrodo košerinė, tikriausiai ji neatrodys teisėta ir jūsų vartotojams. Tai reiškia, kad jos konversijų rodiklis bus žemas, jei jis iš viso konvertuos.
  • Apribojimai. Jei teigiama, kad pasiūlymas yra CPA, tačiau tam reikia įsigyti arba pradinį įnašą, jums sunkiau sekti, kas iš tikrųjų konvertuoja ir neatlieka. Tai bus mažesnis konvertuojantis pasiūlymas nei paprastas potencialių klientų generavimas, ir jis atvers jus daugiau potencialių sukčiavimų, jei pasiūlymo šeimininkas nori jus sutrumpinti.
  • Varžybos. Atlikite keletą paieškų pagal susijusius raktinius žodžius arba nuorodą į nukreipimo puslapį, kad sužinotumėte, kokių kitų tipų svetainėse yra tos konkrečios įmonės pasiūlymų. Jei yra gana griežta konkurencija, gali būti sunku reitinguoti. Jei viskas ten yra gana minimalu, jūs galite dominuoti nišoje turėdami šiek tiek SEO motyvacijos. Tai priklauso nuo jūsų pasitikėjimo savo įgūdžiais ir sugebėjimo nugalėti varžybose.
  • Jūsų srautas. Jei valdote svetainę ir neuždirbate daug pinigų iš šiuo metu jums siūlomų pasiūlymų, galite apsvarstyti tikrąją demografinę informaciją, kurią jūsų svetainė traukia. Gali būti pasiūlymų, kurie jiems labiau tinka. Pavyzdžiui, „Backlinko“ rašytojas vedė pažinčių svetainę ir bandė užsidirbti pinigų iš match.com stiliaus pažinčių svetainių. Vis dėlto patikrinęs pamatė, kad jo demografiniai rodikliai labiau panašūs į klasių, ieškančių patarimų, pavyzdžius. Jis pakeitė savo pasiūlymus į žaidimus – laimėkite nemokamą „Xbox“ – ir smarkiai padidino savo konversijų skaičių.

Visų pirma įsitikinkite naudok šiek tiek sveiko proto. Jei pasiūlymas atrodo nepaprastai geras, tai yra arba per gerai, kad būtų tiesa – taigi ir visai netiesa, arba …

Parašykite komentarą