Kaip sukurti atgalines nuorodas 2017 m

Kas yra atgalinės nuorodos?

Yra dviejų tipų atgalinės nuorodos. Pirma, atgalinė nuoroda gali būti iš išorinės svetainės, nukreipiančios į jūsų svetainės puslapį. Antra, galite turėti vidines nuorodas iš vieno savo svetainės puslapio į kitą savo svetainės puslapį.

Abi šios rūšies nuorodos yra atgalinės nuorodos, tačiau šiame straipsnyje aptarsime išorines atgalines nuorodas.

Atgalinės nuorodos taip pat gali būti skirtingos; seki ir nesek. Nuoroda „sekite“ yra pasitikėjimo balsavimas. Svetainė, nukreipianti į jūsų svetainę, praneša paieškos varikliams, kad jūsų svetainė yra aukštos kokybės, o nuoroda perduoda „PageRank“ į jūsų svetainę. Kita vertus, nuoroda, kurios negalima sekti, nėra pasitikėjimo balsavimas. Tai nereiškia, kad tai turi neigiamą poveikį, tai gali būti nuoroda į produktą arba reklaminė juosta. Šios nuorodos neperduoda „PageRank“ į gaunantį puslapį ir nėra „redakcinis balsavimas, suteiktas pasirinkus“.

Kita vertus, nuoroda, kurios negalima sekti, nėra pasitikėjimo balsavimas. Tai nereiškia, kad tai turi neigiamą poveikį, tai gali būti nuoroda į produktą arba reklaminė juosta. Šios nuorodos neperduoda „PageRank“ į gaunantį puslapį ir neatitinka „pasirinkimo suteikto redakcinio balsavimo“.

Kodėl atgalinės nuorodos yra svarbios?

Paieškos sistemos valdomos naudojant sudėtingus algoritmus, kurie nusprendžia, kur bet kuris interneto puslapis nusipelno reitinguoti paieškos frazę.

„Google“ naudoja daugiau nei 200 reitingavimo veiksnių, o kai kurie iš galingiausių reitingavimo veiksnių yra susiję su atgalinėmis nuorodomis.

„PageRank“ (PR) yra sena „Google“ reitingavimo sistema, kuri buvo viešai matoma. Jūs galėtumėte pamatyti, koks yra puslapio ar domeno PR, ir žinoti, koks jis galingas.

Daugelis SEO vis dar mano, kad PR egzistuoja tam tikra forma. Iš esmės PR yra svetainės atgalinio profilio tvirtumo balas.

PR idėja yra ta, kad svetainė su daugiau nuorodų į ją turi būti aukštos kokybės ir kažkas, ką žmonės nori perskaityti.

Tačiau „Google“ taip pat pripažino, kad NASA ar JAV vyriausybės pasitikėjimo balsas yra vertas daugiau nei atsitiktinės svetainės, kurioje niekas niekada nėra lankęsis, pasitikėjimo balsu.

Tai reiškia, kad kai kurios atgalinės nuorodos yra galingesnės nei kitos. Visa tai apskaičiuojama naudojant sudėtingus algoritmus, tačiau pagrindinė mintis yra ta, kad geresnės reputacijos svetainės, turinčios daugiau atgalinių nuorodų, turi „didesnį“ balsą, o jų nuorodos į jūsų svetainę yra labai galingos.

Jei „Google“ labai atsižvelgs į jūsų atgalinių nuorodų profilio stiprumą į jų paieškos rezultatus, jei turite didesnį atgalinės nuorodos profilį ir daugiau aukščiausios kokybės atgalinių nuorodų, užimsite aukštesnę vietą. Tai reiškia, kad jūsų svetainė sulauks daugiau lankytojų, naudojančių paieškos sistemas, srauto.

Kiek pavojų galite toleruoti?

Prieš pradėdami nagrinėti, kaip sukurti atgalines nuorodas ir kokių tipų norite, turite išsiaiškinti, kiek rizikos galite toleruoti.

Kaip ir bet kurios rūšies rinkodaros atveju, yra rizikingos taktikos, kuri gali būti pelninga, tada yra saugesni metodai.

Mes rekomenduotume visada pasistengti, kad išvengtumėte rizikos. „Google“ kasmet vis geriau aptinka šlamšto siuntėjus ir nekokybiškas nuorodas. Aktyvus požiūris į saugų požiūrį yra vienintelis būdas išvengti baudos.

Viena iš labiausiai paplitusių didesnės rizikos strategijų yra „Private Blog Networks“ (PBN).

PBN yra jūsų sukurtų svetainių tinklai, dažniausiai turintys domenų, kurių galiojimo laikas yra pasibaigęs, vieninteliu tikslu sukurti atgalines nuorodas į jūsų svetainę.

Jie teikia mažai naudos kitiems ir dažnai sulaukia mažai srauto. „Google“ akimis, naudojant šiuos PBN, apgaudinėjama jų sistema, nes jūs klastojate redakcijos balsus. Niekas nenusprendė, kad jūsų turinys yra fantastinis, ir jie norėjo su jumis susieti, jūs tik patys sukūrėte padirbtą svetainę ir susiejote su savo verslu.

Tą dieną galite lengvai išsisukti naudodami PBN.

Šiais laikais daugybė svetainių vis dar naudoja jas ir mato rezultatus. Kyla klausimas, kiek tai tęsis dar ilgai?

„Google“ pristatė skirtingas sistemas ir algoritmus, kad atgrasytų nuo tokio tipo apgavikų.

Žinome, kad egzistuoja „Google“ smėlio dėžė. Tai sulaiko naujas svetaines, neleisdama šlamšto siuntėjams kurti svetainės ir reitinguoti ją per porą mėnesių.

Žinoma, tai reiškia, kad teisėtas verslas tam tikrą laiką taip pat bus drumsčiamas.

Tačiau mintis yra ta, kad tikros įmonės šiame žaidime dalyvauja ilgą laiką, o keli mėnesiai su treniruokliais jiems nepakenks.

Nors rizika yra didelė ir atlygis gali būti pelningas, vis tiek nepatariame jų tik todėl, kad jie nesuteikia geros finansinės IG.

PBN naudojimas užima daug laiko, tai kainuoja pinigus, o švarių, teisėtų atgalinių nuorodų iš tikrų svetainių kūrimas neturi būti sudėtingas.

Pirmas žingsnis yra išsiaiškinti savo rizikos toleranciją, tačiau geriausias būdas yra sutelkti dėmesį į atitinkamas realių svetainių atgalines nuorodas.

Šis požiūris padės užkirsti kelią nubausti ir leis jums sukurti ilgalaikio tvaraus verslo pagrindą.

Kokybiškų atgalinių nuorodų kūrimas

Galima galvoti apie tris skirtingas atgalinių nuorodų atmainas; kokybiškos, nekokybiškos ir kenksmingos atgalinės nuorodos.

Aukštos kokybės atgalinės nuorodos daro didelę įtaką jūsų reitingui. Dėl žemos kokybės atgalinių nuorodų nebus jokio efekto, o neigiamos atgalinės nuorodos yra tokios blogos, kad gali būti žalingos.

Laikykite tai aktualu

Vienas iš svarbiausių veiksnių, į kurį reikia atsižvelgti, žiūrint į galimą ryšį, yra jo aktualumas.

Pavyzdžiui; Jei turite sodininkystės svetainę, norite gauti atgalinių nuorodų iš kitų sodininkystės ar gamtos vietų. Tai būtų raudona vėliava, jei didelė jūsų atgalinių nuorodų dalis būtų iš kompiuterinių žaidimų ar astronomijos svetainių.

Tikėtina, kad „Google“ remsis trimis veiksniais:

  • Bendroji su jumis siejančio domeno tema
  • Į jus nukreipiančio puslapio turinys
  • Nuorodą gaunančio puslapio turinys

„Majestic“ pasitikėjimo srautas atspindi nuorodų tinkamumą ir „pasitikėjimą“.

Pažvelgę ​​į tokią svetainę kaip „Vogue“ ar „CNTraveler“ pastebėsite, kad siunčiamosios nuorodos yra susijusios su puslapiais, kuriuose jie yra.

Žinoma, taip turėtų būti bet kokia nuoroda. Kodėl susiesite ką nors visiškai nesvarbaus?

Nuoroda turėtų būti laikoma kokybiška tik tuo atveju, jei ji susijusi su jūsų svetaine ir konkrečiu puslapiu, į kurį nukreipia nuoroda.

Uždirbkite nuorodas iš autoritetingų svetainių

Kuo stipresnis svetainės atgalinis profilis, tuo daugiau „PageRank“ jų nuorodų praeis.

Gavę atgalinę nuorodą iš autoritetingos svetainės, jūs gausite daugiau naudos nei nuoroda iš prastesnės kokybės svetainės.

Deja, „Google“ nebeatnaujina savo viešosios informacijos viešiesiems ryšiams. Užuot vertinę domeno stiprumą, turite naudoti tokias priemones kaip „Ahrefs“ ir „Majestic“.

Geriausia metrika, kurią galite naudoti, yra „Ahrefs“ domeno įvertinimas (DR). DR yra pagrįstas PR ir suteikia jums nuorodą iš tos svetainės stiprią idėją.

Dėmesys realioms svetainėms

Vienas paprastas būdas užtikrinti, kad jūsų gaunamos nuorodos yra kokybiškos, yra gauti nuorodas tik iš realių svetainių, kuriose yra srauto.

Tinklalapiui, kurį aktyviai valdo žmogus, reikės įdėti tam tikrų pastangų. Apskritai sunkiausios atgalinės nuorodos dažnai būna pačios galingiausios.

Protingai paskirstykite savo inkaro tekstą

Anksčiau „Google“ rėmėsi skaitydama puslapį ir atgalinių nuorodų pagrindinį tekstą, kad išsiaiškintų, apie ką turinys yra.

Tai paskatino SEO piktnaudžiauti inkaro teksto santykiais ir sukurti visas jų sąsajas su inkaro tekstu kaip frazę, kurią jie norėjo įvertinti.

Tačiau pastaraisiais metais „Google“ nubaudė svetaines, turinčias „nenatūralius“ nuorodų profilius, ty svetaines, kuriose yra šlamšto inkaro teksto santykių.

Kad būtumėte saugūs, geriausia, jei tikslios atitikties inkaro tekstas yra mažesnis nei 1%. Tiesą sakant, net nereikia naudoti raktinio žodžio inkaro tekste.

„Google“ algoritmas yra pakankamai pažangus, kad galėtų išsiaiškinti savo puslapio turinį ir nuspręsti, pagal kuriuos raktinius žodžius jis turėtų reitinguoti, net jei jų niekada nėra puslapyje.

Užuot naudoję tikslios atitikties raktinius žodžius inkaro tekste, laikykitės firminių arba nuogų nuorodų inkarų. Tai reiškia, kad kaip pagrindinį tekstą naudosite savo įmonės pavadinimą arba URL.

Kurkite atgalines nuorodas švariuose rajonuose

Kitas dalykas, į kurį reikia atsižvelgti kuriant atgalines nuorodas, yra kitos išeinančios nuorodos puslapyje.

„Google“ gali jus užgauti tuo pačiu šepetėliu. Taigi, jei ketinate komentuoti įrašą, bet pastebite, kad visos kitos nuorodos yra į kazino, „viagra“ ir paskolos iki atlyginimo dienas, geriausia likti aiškiam.

Geriausia, jei norite gauti atgalines nuorodas iš švariai švarių rajonų. Iš tikrųjų geriausia vengti nuorodų, kurios susietų jūsų svetainę su šlamšto siuntėjais, tačiau neturėtumėte jaudintis dėl to, kad esate mažiau autoritetinguose tinklaraščiuose, jei tik jie yra teisėti.

Vengtinų atgalinių nuorodų tipai

Prieš aptardami atgalinių nuorodų tipus, kuriuos norite įsigyti, pažiūrėkime į tuos, kurių turėtumėte vengti.

Galbūt girdėjote SEO kalbas apie pakopas. 1 pakopa būtų nuorodos, nukreipiančios į jūsų svetainę; 2 pakopa yra nuorodos, nukreipiančios į puslapį, nukreipiantį į jūsų svetainę ir pan.

Priežastis, kodėl SEO kalba apie pakopas, yra ta, kad jei puslapyje, kuriame yra nuoroda į jūsų svetainę, yra daugiau nuorodų, nukreipiančių į ją, jis bus galingesnis.

1 lygio nuorodose, nukreipiančiose į jūsų svetainę, norite vengti visko, kas gali būti laikoma šlamštu ar nekokybiška.

Jūs neturėtumėte susieti savo verslo su šiukšlėmis.

Venkite nesusijusių nuorodų

Mes jau kalbėjome apie aktualumo svarbą. „Google“ puikiai pastebi jūsų atgalinių nuorodų profilio tendencijas ir pastebi nuorodas, kurios atrodo ne vietoje.

Jei svetainė nėra susijusi su jūsų svetaine, nėra jokios priežasties, kad atgalinė nuoroda atsirastų natūraliai, ir neturėtumėte jos ieškoti.

Viešieji tinklai

Manoma, kad PBN yra privatūs, tačiau galite prisijungti prie bet kurio SEO forumo ir lengvai nusipirkti nuorodas iš „PBN“, priklausančio kažkam kitam.

Žinoma, tai negali būti privatus tinklaraščių tinklas, jei jis parduodamas, akivaizdu, kad jis nėra privatus.

Nors PBN yra rizikingi, viešasis tinklas yra daug rizikingesnis. „Google“ stengėsi sunaikinti PBN, o kai kurie savininkai netgi mano, kad „Google“ įsigijo nuorodas, kad sužinotų, kurios svetainės yra susijusios su šiais tinklais.

Net jei tai netiesa, jų algoritmas yra nepaprastai pažangus, o PBN pastebėjimas yra gana paprastas, nes:

Svetainės turinio dalys yra beveik visada nesvarbios viena kitai. Jei perkate nuorodas PBN, tada savininkas susies visas įvairiausias svetaines, todėl neįmanoma išlaikyti aktualumo.

Viešieji tinklai dirba siekdami pelno, o tai reiškia, kad jie dažnai skelbia labai trumpus straipsnius, galbūt tik 250 žodžių, už šias plono turinio svetaines baudžia „Panda“. Negana to, „Google“ labai lengva pastebėti svetaines, kuriose skelbiami tik šie trumpi įrašai.

PBN dažnai skelbia visus įrašus savo pagrindiniame puslapyje tinklaraščio stiliumi. To priežastis yra ta, kad svetainės pagrindinis puslapis beveik visada yra stiprus puslapis. Tačiau teisėtų svetainių pagrindiniame puslapyje nėra dešimčių skirtingų siunčiamų nuorodų į nesusijusias svetaines.

Jei manote, kad vienas iš …

Parašykite komentarą