Kalifornijos įstatymai apsaugo vartotojus nuo priekabiavimo nuo kreditorių

Paskelbtas Barry Borowitzas Įjungta 2019-10-28 Paskutinį kartą keistas 2020-01-27

Federalinė Sąžiningo skolų išieškojimo praktikos įstatymas (FDCPA) draudžia išieškotojams elgtis įvairiai nesąžiningai, įžeidžiančiai ir priekabiaujant. Statutas siūlo plačią apsaugą, įskaitant:

  • Įpareigojimas skolų išieškotojus pateikti tam tikrą informaciją apie skolų išieškojimą
  • Draudimas išieškotojams vykdyti išieškojimą, kol ginčijamasi dėl skolos
  • Draudimas išieškotojams elgtis dėl įvairiausių klaidinančių veiksmų bandant surinkti skolą
  • Apriboti laiką, per kurį skolų išieškotojas gali paskambinti vartotojui
  • Skolų išieškotojo teisės kreiptis į darbdavius, šeimos narius ir kitas trečiąsias šalis apribojimas
  • Draudimas vartoti nešvankią ar grėsmingą kalbą
  • Uždrausti skolų išieškotojams grasinančius veiksmus, kurių jie negali arba neplanuoja atlikti
  • Apriboti informaciją, kurią galima pateikti voko išorėje ar kitose vietose, kurios gali būti matomos pašaliniams asmenims
  • Draudimas išieškotojams naudoti formatavimą ar emblemas, sukuriančias įspūdį, kad dokumentai yra teismo, teisėsaugos pareigūno ar kito vyriausybinio subjekto

Federalinė FDCPA yra galinga priemonė apsisaugoti nuo skolų išieškotojų priekabiavimo ir piktnaudžiavimo, todėl vartotojui gali būti atlyginta net piniginė žala. Tačiau pagal FDCPA yra vienas reikšmingas apribojimas: federalinis statutas taikomas tik trečiųjų šalių inkasatoriams, tokiems kaip inkasavimo agentūros ir skolų pirkėjai, o ne pirminiams kreditoriams.

Taigi pagal federalinius įstatymus veiksmai, kurie būtų neteisėti inkasavimo agentūrai, gali būti visiškai teisėti jūsų kreditinių kortelių bendrovei, hipotekos paskolos turėtojui, paskolos davėjui ar kitam kreditoriui. Tai sukuria keistą ir apmaudžią situaciją, kai skolų pirkėjas, skambinantis dešimtimis telefono skambučių per dieną, kad bandytų jus priekabiauti, kad būtų atliktas mokėjimas, yra FDCPA objektas ir netgi gali būti reikalaujama sumokėti jums įstatymu nustatytą žalą, tačiau jūsų kreditinių kortelių įmonė gali lygiai tas pats ir jūs neturite reikalavimo pagal federalinį įstatą.

Laimei, Kalifornijos valstijos įstatymai atspindi didžiąją dalį federalinės FDCPA apsaugos. Skirtingai nuo federalinių įstatų ir daugelio panašių valstijų įstatymų, Kalifornijos Rosenthalio sąžiningų skolų išieškojimo praktikos įstatymas taikoma tiek trečiųjų šalių skolų išieškotojams, tiek pradiniams kreditoriams. Kalifornijos įstatymai taip pat taikomi visiems, kurie gamina ir parduoda skolų išieškojimo medžiagą, pavyzdžiui, formas ir šablonus.

Jūsų teisės būti laisvai nuo kreditorių priekabiavimo įgyvendinimas

Nepaisant federalinės FDCPA ir Rosenthalio akto siūlomos plačios apsaugos, daugelis išieškojimo agentūrų, skolų pirkėjų ir pradinių kreditorių ir toliau elgiasi klaidinančiai, piktnaudžiaudami ir priekabiaudami.

Nuo 2017 m. Sausio iki 2018 m. Birželio federalinis vartotojų finansinės apsaugos biuras (CFPB) praneša, kad gavo 37 711 Kalifornijos vartotojų skundų išieškojimo skundai. 40% tų skundų buvo susiję su bandymais išieškoti skolą, kurią vartotojas teigė neturintis. Tai vidutiniškai daugiau nei 100 skundų išieškojimo skundų per dieną. Tai apima tik tuos skundus, kuriuos gavo CFPB. Neatsižvelgiama į vartotojus, kurie dirbo su vartotojų finansinės apsaugos advokatais kovodami su skolų išieškotoju, kurie teikė ataskaitas kitiems vyriausybiniams subjektams, pavyzdžiui, valstybės generalinio prokuroro tarnybai, arba nieko nedarė. Tikrasis skolų išieškotojų pažeidimų skaičius Kalifornijoje greičiausiai yra daug, daug didesnis.

Jei esate vienas iš daugelio Kalifornijos vartotojų, susiduriančių su piktnaudžiavimu skolų išieškotojais, būtinai saugokite aiškius ir tikslius dokumentus. Net jei neplanuojate pareikšti ieškinio pagal FDCPA ar Rosenthalio įstatymą arba pažeidimai nėra pakankamai rimti, kad pateisintų kompensaciją, ši dokumentacija gali jums padėti įvairiais kitais būdais, įskaitant sverto suteikimą derantis su kreditoriais.

Keli greiti patarimai, kaip saugoti naudingą dokumentaciją:

  • Saugokite visus gautus skolų išieškojimo laiškus ir pranešimus, net jei jie yra labai panašūs
  • Laikykite vokus, jei yra informacijos, tokios kaip inkasavimo agentūros pavadinimas, leidžiantis suprasti, kad komunikate kalbama apie skolą
  • Dokumentuokite visus telefoninius pokalbius su:
    • Telefono numeris, kuriuo paskambinote arba iš kurio skambučio sulaukėte
    • Asmens, su kuriuo kalbėjotės, vardas ir vardas
    • Trumpa pokalbio santrauka, įskaitant grasinimus ar kitus piktnaudžiavimus

Tiek Kalifornijos, tiek federaliniai įstatymai apsaugo nesąžiningų ar piktnaudžiaujančių skolų išieškotojų aukas, o Kalifornijos įstatymai ta apsauga taikoma tiems, kurie susiduria su netinkamais pradinio kreditoriaus inkasavimo veiksmais. Tačiau įstatymai jus apsaugo tik tuo atveju, jei atliksite savo darbą. Tai gali reikšti pretenzijos pateikimą vyriausybinei agentūrai, kuri vykdo vykdymo veiksmus prieš skolų išieškotojus, tiesioginio reikalavimo pagal FDCPA ir (arba) Rosenthalio įstatymą, naudojimąsi pažeidimais kaip svertą, padedančia išspręsti jūsų skolas, arba kokį nors jų derinį. Nieko neveikimas retai yra teisingas atsakymas, nes įstatymus pažeidę kreditoriai ir skolų išieškotojai gali tęsti priekabiavimą, kol pateiksite jiems pagrįstą priežastį sustoti.

Jei susiduriate su dažnais kreditorių ir skolų išieškotojų reikalavimais iš kelių šaltinių, o skolos priklauso jums, galbūt norėsite apsvarstyti ir kitas galimybes, pavyzdžiui, bankrotą. Daugiausia neužtikrintų skolų, tokių kaip kredito kortelių skola, paskolos iki atlyginimo ir medicininės sąskaitos, galima išnaikinti 7 skyriaus bankroto byloje. Kai skolos įvykdytos bankroto metu, teismo nutartimi kreditoriui ar išieškotojui draudžiama kada nors bandyti tą skolą išieškoti dar kartą.

Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip bankrotas gali padėti išspręsti skolą ir suteikti naują finansinę pradžią, skambinkite 877-439-9717 arba užpildykite kontaktinę formą šioje svetainėje. Pradinė konsultacija nemokama.

Parašykite komentarą