Kas yra „Google“ semantinė paieška?

„Google“ semantinė paieška bando patobulinti paieškos formulę, skirtą tinkamiems paieškos rezultatams sukurti interneto vartotojams kuriant taisykles, apibrėžiančias ieškovo ketinimus ir kontekstinę paieškos terminų prasmę.

Kiekviena kalba naudojasi semantikos galia apibrėžti, patikslinti, apdoroti ir pakeisti žodžių ar žodžių reikšmę kartu. Kadangi kalba yra įrankis, kurį naudoja kasdienis interneto vartotojas, norėdamas apžiūrėti beribę interneto svetainių ir puslapių sieną, yra prasminga tik tai, kad nepakartojamas „Google“ paieškos algoritmas pradėtų vystytis taip pat, kaip kalba.

Taigi, kaip „Google“ kuria būdus, kaip mėgdžioti kalbos subtilybes? Dauguma to, kas vyksta „Google“ biuruose, yra kruopščiai saugoma paslaptis, tačiau mes tikrai galime daryti pagrįstas prielaidas, pagrįstas dabartinių semantinių paieškos galimybių būkle ir tuo, kaip jos tinka indeksuojant ir tvarkant internetą.

Kas yra semantinės paieškos technologija?

„Google“ nėra vienintelė įmonė, dirbanti su semantine paieškos sistema. Specializuotos duomenų bazių paieškos ir svetainių paieškos priemonės taip pat naudoja semantiką, kad įsitikintų, jog jos veikia optimaliai, o klientai neatsisako neradę to, ko ieško.

Semantika gimsta iš tūkstančių minučių trukmės neuroprocesų, kurie kartu veikia kurdami galutinę prasmę. Laimei, šie nesuskaičiuojami procesai gana gražiai sutelpa į keletą pagrindinių koncepcijų, kurias kūrėjai naudoja kurdami kiekybiškai įvertinamą semantiką.

Kompleksinės ideologijos

Tai yra mūsų pasaulio bruožai, kuriuos mūsų smegenys apdoroja akimirksniu ir be pastangų – o tai reiškia, kad mes juos paprastai suprantame kaip savaime suprantamą dalyką. Kompiuteriams sekasi sunkiau nei mums.

sverti monstrą, demonstruojantį sudėtingas ideologijas, su žalia knygaKontekstas

Yra atitinkami apribojimai tai padeda mums apibrėžti žodį, frazę ar sakinį siauriau, kad galėtume pateikti atsakymą, kuris būtų prasmingas mūsų pašnekovui. Šiuos apribojimus mes vadiname kontekstu. Paieškos užklausos nesiskiria – iš paieškos variklio tikimės atsakymo, kuris atitiktų ieškomo daikto ar idėjos kontekstą. Norėdami atkurti kontekstą, variklio kūrėjai remiasi duomenimis ir prielaidomis.

Pvz., „Virtualios realybės laisvų rankų įrangos“ paiešką greičiausiai pateikia jaunas asmuo arba technologijų pramonės specialistas, tokią prielaidą galime padaryti remdamiesi ieškančiųjų demografija. „Etta James“ paiešką greičiausiai pateikia kažkas vyresnis, nes galime pasinaudoti duomenimis, teigiančiais, kad menininko populiarumas buvo didžiausias 1960-aisiais.

Semantinės paieškos sistemos paieškos rezultatus galima patikslinti remiantis šiais duomenimis ir prielaidomis – jei tik paieškos sistema juos supranta. Rinkodaros specialistai jau naudojasi konteksto svarba apibrėždami paieškas, sutelkdami pastangas į konteksto rinkodarą, kai rinkodaros specialistai savo tikslines rinkas suderina su demografiniais rodikliais, kuriuos atspindi paieškos.

Tikslas

Jei pradėsite kalbėti apie naftą ir kaip ji veikia kiekvienos tautos sveikatą, jūsų pokalbio partneris tikriausiai gali manyti, kad turite omenyje žalią naftą. Bet kai paieškos sistema pamato raktinius žodžius aliejus ir sveikata, ji gali pagalvoti, kad norite sužinoti, kaip alyvuogių aliejus veikia jūsų fizinę sveikatą.

Veiksminga semantine paieška bus siekiama atspėti jūsų ketinimus. Sėkminga sistema jau matoma daugybėje „Google SERP“. Jei įvesite „Kaip tai vadinama, kai manote, kad turite ligą, bet neturite?“ į paieškos variklį gausite hipochondrijos rezultatus. Nors šiame sakinyje raktiniai žodžiai, tokie kaip liga, yra labai dviprasmiški, variklis vis tiek gali analizuoti jūsų ketinimus, be kitų puikių dalykų.

Variacija

Kalbos vartojimo skirtumai gali būti regioninis, konkretus amžius, specifinis sektoriusarba pasikliaukite bet kuriuo skaičiumi demografiniai rodikliai. Semantinės paieškos sistemos turi būti pasirengusios keisti kalbas ir žinoti, kaip jos tinka paieškoms. Jie turi žinoti, kad žmonės, ieškantys liftų, greičiausiai gyvena Šiaurės Amerikoje, tačiau ieškantys informacijos apie liftus tikriausiai ieško su JK susijusių straipsnių.

Vieta

Nuo miesto dydžio iki klimato, ekonomikos ir vietos lyderystės, nesuskaičiuojamos sąvokos gali paveikti paieškos rezultatus pagal vietą. „Google“ atlieka puikų darbą indeksuodama ir teikdama pirmenybę su verslu susijusioms paieškoms, o jos gilus integravimas į „Maps“ programą yra puikus pavyzdys, kaip vieta tinka paieškos semantikai.

Kalbiniai svarstymai

Kadangi mes remiamės užklausų įvedimu į paieškos variklį gimtąja kalba, o ne kodu, semantinės paieškos sistemos turi išversti tai, ką sakome, į suprantamą formą, tada pateikti rezultatus pagal tai, ką, jų manymu, reiškia. Paieškos užklausose naudojami keli kalbos reiškiniai, kuriuos sunku atkurti už žmogaus smegenų ribų.

Sinonimai

Paieškos sistemos gali gerai apgalvoti vartotojo ketinimus ir pasiūlyti raktinių žodžių sinonimus, tačiau subtilūs prasmės skirtumai gali sukelti nereikšmingus rezultatus. Varikliai turi sužinoti, kokie niuansai egzistuoja tarp sinonimų ir kaip SERP turėtų būti koreguojami, kad atspindėtų tuos niuansus.

„Google“ semantinė paieška supranta, kad pinigai yra plati valiutos samprata, net jei mes juos naudojame kaip grynųjų pinigų analogą kasdienėje kalboje. Bet įveskite grynuosius pinigus į „Google“ ir rasite keletą patogių vietų gauti paskolą iki atlyginimo ar paversti čekius tikra valiuta. „Google“ žino, kad nors kasdieniame gyvenime terminus naudojame pakaitomis, įvedant bet kurį terminą į paieškos variklį yra subtilus, bet svarbus skirtumas.

Sąvokos derinimas

„Google“ koncepcijos derinimas su filmuKaip pinigų, kai kurie raktiniai žodžiai ir užklausos reiškia dideles sąvokas su subkategorijomis, kurias galima sujungti į vieną terminą. Filmo paieška pateiks rezultatus pagal filmus, nes „Google“ semantinės paieškos formulė supranta, kad filmas dabar yra labai susipynusi su filmais sąvoka.

Paieškos sistemos laikui bėgant kuria sąvokų atitikimo sąvoką, kai vystosi jų aktualumo idėja. Vartotojas gali nusivilti, jei ieškodamas filmo nukreips jį į SERP, kuriame pateikiamos vietos filmo ritiniams įsigyti, o semantinės paieškos sistemos turi išmokti numatyti tokius nusivylimus, suderindamos sąvokas.

Natūrali kalba

Seniai „AskJeeves“ bandė supaprastinti paiešką žiniatinklyje sukurdamas algoritmą, kuris atsakė į tikrus klausimus, parašytus natūralia kalba. Koncepcija, kurios niekada nebuvo, tačiau vis daugiau vartotojų pasikliauja natūralios kalbos užklausomis, norėdami rasti atsakymus.

Norėdami išspręsti natūralios kalbos užklausas, semantinės paieškos sistemos turi paskirti ne tik neįprastus terminus, tokius kaip prielinksniai (viduje, ant, aplink) ir straipsniai (a, an, the), bet ir turi išmokti, kaip žodžių grupės dera tarpusavyje, kad sukurtų abstrakčios sąvokos. Stebėkite šias natūralios kalbos paieškos užklausas:

  • A. Man reikia vietos pasportuoti
  • B. Man reikia darbo vietos

Vienintelis skirtumas tarp šių dviejų užklausų yra žodis. Dėl prielinksnio jis turi labai mažai konkrečios prasmės. Tačiau tai turi neįtikėtiną įtaką semantikai.

Užklausoje A pateikiami sporto salių rezultatai ir atsakoma į vartotojų, kurie forumuose uždavė panašius klausimus, puslapius.

Užklausa B supainiojama – ji iš tikrųjų negali pasakyti, ar prašote vietos svarmenims kelti, ar vietos, kurioje galėtumėte atlikti savo darbą. Mums pridėjus žodį „išaiškinti“ tiek ieškotojo ketinimų, tiek į paieškos variklį, yra pernelyg abstrakti, kad galėtume tiksliai atspėti, ko nori vartotojas. Tačiau vis tiek pamatysite nuomojamų biuro patalpų rezultatus.

Vėlgi, aktualumas vaidins didelį vaidmenį padedant apibrėžti natūralios kalbos paieškas. Kuo daugiau žmonių ieškos naudodamiesi natūralia kalba ir spustelės tai, ką nori rasti, tuo siauriau semantinės paieškos sistemos galės apibrėžti natūralią kalbą.

Semantika skaitmeniniame peizaže

Tiek vartotojai, tiek kūrėjai turi atsiminti, kad semantika, kaip skaitmeninė funkcija, dar yra labai ankstyvoje stadijoje. Ne taip seniai visos paieškos buvo pagrįstos raktiniais žodžiais, o raktinių žodžių įdėjimas buvo perspektyvus SEO pasirinkimas. Tačiau semantinis SEO yra horizonte, o sumanios atvykstančios rinkodaros komandos jau lenkia kreivę, mokydamosi, kaip maksimaliai padidinti mokslinių tyrimų potencialą ir kurti kokybišką, informatyvų turinį, atitinkantį semantinius tikslus.

Semantinės paieškos problemos

Semantinė paieška toli gražu nėra tobula, tačiau tai tikrai nėra kūrėjų kaltė. Žmogaus smegenys yra tiesiog per daug sudėtingos ir galingos, kad galėtume visiškai suprasti jos procesus, todėl, kol to nepadarysime, negalėsime kiekybiškai įvertinti, ką jos daro, ir paversti jas anglies kopija dirbtiniu intelektu, kuris ir taip yra baisi sąvoka.

Neaiškumas

Dviprasmiškumo arba lanksčios vieno žodžio reikšmės problema taip pat yra problema, su kuria kovoja antrosios kalbos mokiniai. Pavyzdžiui, žodis juosta gali reikšti „žmonių grupę“, „diržą ar diržą“ arba „dažnio intervalą“. Net jei „Google“ semantinė paieška gali sužinoti, kurios reikšmės dažniausiai ieško jos paieškos, kaip ji gali užtikrinti, kad ieškantys kitų reikšmių vis tiek galės atrasti atitinkamas svetaines?

Turinio sodrumas

Pirmieji „Google“ paieškos laikai reiškė ieškoti naujų būdų, kaip žaisti sistemą, paieškos sistemų optimizavimo ekspertams. Pastangos įdaryti raktinius žodžius ir kreiptis į paieškos algoritmą sukėlė potvynio turinio bangą internete, ir šis turinys vargu ar buvo naudingas vartotojams kaip informacijos šaltinis. Dar blogiau, kad didžioji dalis likusio turinio vis dar egzistuoja ir šiandien.

Kai kurie SEO yra vis dar susilaukę idėjos kuriant turinį skirti visą dėmesį paieškos sistemoms, o ne vartotojo patirčiai, todėl šiuolaikinis algoritmas, orientuotas į kokybišką turinio rinkodarą, turi susidoroti su senu ir nauju turiniu, kuris tam nėra optimizuotas. . Duomenys painiojami, o jų tinkamumas ne visada aiškus, ir daugiausia dėl didelio žiniatinklio turinio kiekio.

Semantinės paieškos kūrėjai, norintys, kad jų varikliai imtųsi vairo, turi susidurti su painiava dėl turinio prisotinimo. Senuose, blogai suprojektuotuose puslapiuose yra neįskaitomo turinio, iš kurio paieškos sistemos turi analizuoti duomenis. Bet tie varikliai negali išmokti semantikos iš turinio, neturinčio prasmės. Kol semantinės semantinės SEO, semantinės paieškos technologijos turės bristi per turinio šiukšlių jūrą.

Atsakymai į asmenines užklausas

asmeninės užklausos „Google“ paieškos sistemoje pavyzdysKol dirbtinis intelektas nėra toks artimas mūsų pačių smegenų chemijai, kad jis gali imituoti mūsų pojūčius ir padaryti išvadas, pagrįstas emociniu įnašu (kas gali būti neįmanoma arba ne), net semantinė paieškos sistema negalės atsakyti į klausimus, kuriuos reikia mąstyti asmeniniame lygmenyje. Paklauskite „Google“ Kokia mano ateitis? ir pamatysite nesibaigiantį viktorinų, „numatančių jūsų ateitį“, sąrašą.

Rezultatai tuo pačiu metu įrodo „Google“ sugebėjimą skaičiavimais suprasti kalbą ir įrodymą, kad tai vis dar robotas. Vis dėlto paieškos variklis naudoja semantiką bandydamas atspėti, ko iš jos norite – tiesiog pabandykite supaprastinti paiešką Mano ateitis. Semantinės paieškos galimybės iš paieškos užklausų išspausti daugiau prasmės tik didės, kai paieškos technologija juda į priekį.

Ar verta semantinės paieškos?

Taip, semantinė paieška, kai tik ji bus …

Parašykite komentarą