Komentaras: Ką daro krovinių faktoringo įmonė?

Čia pareikštos tik autoriaus nuomonės ir nebūtinai atspindi „FreightWaves“ ar jos dukterinių bendrovių pažiūras.

Šią vasarą „Convoy“ paskelbė apie savo krovinių faktoringo paslaugos pradžią, bendradarbiaudama su „Apex Capital“. Siekiama pritraukti mažus vežėjus, be konvojaus krovinių dabar galima įsigyti greito apyvartos lėšų be 0% „QuickPay“ pasirinkimo, kurį anksčiau buvo galima naudoti konvojaus kroviniams.

Kai „QuickPay“ siūlo daugybė brokerių, faktoringo įmonės pasirinkimo „QuickPay“ nauda ne visada išsiskiria puslapyje. Viena vertus, faktoringas yra greitesnis nei „QuickPay“, tačiau tai yra didesnis mokestis. Kaip ir dauguma finansinių sprendimų gyvenime, vežėjai, rinkdamiesi tarpininko „QuickPay“ variantą ir naudodamiesi krovinių faktoringo partneriu, atsižvelgia ne tik į kainą. Konvojaus įėjimas į finansus yra signalas, kad sunkvežimių fintech erdvėje yra pinigų ir galimybių automatizuoti.

Kai vežėjas naudojasi faktoringo bendrove, jis samdė finansinę paslaugą, kad už tą pačią dieną ar kitą dieną galėtų mokėti lėšas, o faktorius savo knygą tvarko ir sąskaitose faktūrose renka maždaug per 30 dienų. Savo esme vežėjas parduoda užpildytų krovinių dokumentus. Veiklos faktorius absorbuoja 30–45 dienų mokėjimo terminus, kurie būdingi sunkvežimių pramonei. Krovinio ar mokėjimo klausimai kartais gali išrašyti sąskaitą faktūrą arčiau nei 90 dienų, o tai be faktoriaus galėtų lemti, kad vežėjas patiria lėšų darbo užmokesčiui, degalams, techninei priežiūrai ir remontui ar draudimo įmokoms.

Net kai pagrindinis vežėjo susidomėjimas faktoringu palengvina jų grynųjų pinigų srautų iššūkius, santykiai suteikia papildomų pranašumų vežėjui. Pagrindinės faktoringo paslaugos padeda palaikyti apskaitos operacijas. Šis faktorius tvarko sąskaitų faktūrų išrašymą ir surinkimą, kartu su brokeriais, siuntėjais ir ekspeditoriais atnaujindamas mokėjimų būseną. Jie praneša vežėjui, kur reikalingas jo dėmesys, pavyzdžiui, persiųsdami skolininko prašymą dėl papildomų dokumentų arba skolininko pranešimą apie artėjantį trumpą mokėjimą dėl ginčo. Yra tam tikrų situacijų su skolininku, kurioms išspręsti reikia vežėjo įsitraukimo, tačiau veiksnys veikia iki to momento ir nuolat informuoja vežėją apie svarbią savo knygos veiklą. Daugelis faktoringo bendrovių turi klientų portalą, kuris suteikia vežėjams lengvą sąsają patikrinti lėšų būklę, peržiūrėti jų ataskaitas ir pateikti naujus dokumentus.

Vežėjas taip pat įgyja faktoringo įmonės vidaus sistemų pranašumą. Šis veiksnys turi mokėjimo tendencijų duomenis apie kiekvieną skolininką, su kuriuo dirbo jų vežėjai, ir gali greitai nustatyti, kada lėtėjantys mokėjimai visose vežėjų sąskaitose gali atsirasti dėl kylančių skolininko finansinių problemų. Prieš vežėjui imant krovinį, jie gali patarti dėl naujo skolininko kredito reitingo. Didžiausia rizika faktoringo versle yra bloga skola, o puikios krovinių gabenimo faktoringo kompanijos nuostabiai vengia blogų skolų siuntėjų ir lieka pirmaujančios kolekcijose, todėl įformintos kroviniai retai virsta neatgautinomis pajamomis. Tai yra kompetencijos, kuriomis pasižymi nedaugelis įmonių, ypač maži flotilės, kurios dirba negausiai, o retai turi dideles administracines komandas, kurios veiksmingai tvarkytų gautinas sumas.

Visose šiose veiksnio teikiamose paslaugose vežėjas turi sąskaitų tvarkytoją, vieną asmenį, kuris mokosi savo knygos, ir daugelis faktoringo kompanijų save prilygina vežėjo partneriui. Nešėjo ir veiksnio santykis reiškia, kad kai nešėjui gerai sekasi, veiksnys gerai. Įmonė ieško savo kliento ir perspėja jį rizikuodama.

„Vežėjai vis dar mėgsta turėti su kuo pasikalbėti apie jų mokėjimus. Daugelis yra senamadiški ir mes tenkiname tuos poreikius “, – sako Jaredas Flinnas,„ Smart Freight Funding “savininkas Omahoje, Nebraskoje.

Veiksnys bus atsargus, kad vežėjas savo knygoje išvengtų rizikingų situacijų. Jei tai yra konservatyviau, nei nori vežėjas, tai gali sukelti nusivylimą, tačiau svarbu pažymėti, kad veiksnio atsargumas kyla iš patirties blogose situacijose. Jei ankstesnis vežėjas negalėjo sau leisti tęsti savo verslo po to, kai 90% jo knygos buvo susieta su reikalavimu, arba jei 90% jo knygos neapmokėjo skolininkas, turintis finansinių problemų, šis veiksnys bus mažiau pasirengęs leisti kito vežėjo knyga tampa 90% sutelkta pas vieną skolininką.

Rizikos palaikomi startuoliai, tokie kaip „BasicBlock“ ir „Axle Payments“, sutelkė savo pastangas, kad sudarytų sąlygas greitai atlikti tarpininkavimo tarpininkavimo paslaugas ir (arba) tiesiogiai savininkams ir mažiems laivynams.

„Mes pastebime, kad nesunku priversti vežėjus pakeisti faktoringą į„ BasicBlock “. Vairuotojas praėjusią savaitę mus nukreipė pas tris savo draugus, sakydamas jiems: „Viskas, ką jums reikia padaryti, tai nuskaityti dokumentus ir gauti atlyginimą. Nereikia sekti, nefotografuoti ir nesugalvoti, kam siųsti el. Laišką, tiesiog nuskaityti ir gauti atlyginimą “, – sako„ BasicBlock “generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Tayloras Monksas.

„TriumphPay“, kaip dar vienas įgalintas technologijas įgalinantis atsiskaitymo už sunkvežimius erdvę, sugalvoja, kaip įsilieti į vežėjo, siuntėjo ir brokerio vertės grandinę. „Kai vežėjas sudaro faktoringo sutartį, tai gali būti dėl skirtingų priežasčių. Vežėjams kartais reikalingi tie faktoringo santykiai, kurie padėtų valdyti pinigų srautus, taip pat padeda valdyti AR, kad būtų užtikrinta, jog jiems kompensuojamos už atliktus krovinius “, – sako„ TriumphPay “atitikties specialistė Kate Juliao.

Nors kai kurie krovinių vežimo veiksnius vertina kaip paskolų ryklius ar greitųjų paskolų parduotuves vilkikams, jie skolina gyvybiškai svarbias paslaugas ir pralaidumą savininkams-operatoriams ir mažiems laivynams, kuriems labiausiai reikia pagalbos. Veiksnio sugebėjimas įsigyti vairuotojus, įvertinti riziką ir gerai elgtis su vairuotojais yra jų sėkmės raktas. Kol yra firmų, siūlančių šiuos paprastus sprendimus, vairuotojai mielai atsisakys savo lėšų, mainais į paprastumą ir ramybę.

Komentaras: Kodėl dabar puikus laikas parduoti savo logistikos verslą

Komentaras: „BasicBlock“ prasiveržia!

Komentaras: Nuotolinis darbas yra logistikos srityje

Spustelėkite, jei norite gauti daugiau Charley Dehoney komentarų.

Parašykite komentarą