Negavote el. Pašto programos kodo?

Pateikę paraišką, gausite du kodus: vieną tekstiniu pranešimu ir kitą el. Paštu. Svarbu patikrinti, ar teisingai įvedėte savo el. Pašto adresą ir mobiliojo telefono numerį.

Jei negavote savo el. Pašto kodo ir laukėte bent 15 minučių (deja, technologijos dar ne visada yra akimirksniu!), Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, yra patikrinti aplankus „Nepageidaujamas“ ir „Šlamštas“. Galbūt verta pridėti [email protected] į saugių siuntėjų sąrašą ir būsimiems el. Laiškams.

Jei vis tiek negavote savo el. Pašto kodo, dar kartą patikrinkite, ar jūsų el. Paštas teisingas programoje. Deja, el. Pašto kodai siunčiami automatiškai, todėl jų negalima siųsti rankiniu būdu, todėl mūsų klientų aptarnavimo komanda negalės jums atsiųsti kito kodo tai pačiai paraiškos formai.

Tačiau galite paleisti naują programą. Kiekvienas slaptažodis yra būdingas vienai užpildytai programai, todėl neuždarykite skirtuko žemyn ir neuždarykite nešiojamojo kompiuterio dangtelio, nes galite prarasti puslapį ir turėsite vėl pradėti taikyti procesą.

Jei turite kokių nors klausimų, galite susisiekti su mumis telefonu (0845 094 190), rašyti el. Paštu [email protected] arba naudoti mūsų susisiekimo formą.


DAUGIAU KLAUSIMŲ APIE JŪSŲ PARAIŠKĄ

Grįžti į DUK

Parašykite komentarą