Penkių žingsnių kova su vyresnio amžiaus skurdu

„TalkPoverty“ daug dėmesio skyrė reikšmingas ryšys tarp baudžiamosios justicijos sistemos ir skurdo. Vienas tyrimas rasta kad mūsų tautos skurdo lygis būtų sumažėjęs 20%, jei ne masinis įkalinimas. Tačiau pagrindinė sritis, kurios mes dar neturėjome ištirti, yra „mokyklų į kalėjimą“ vamzdynas – neteisingos politikos ir praktikos derinys, kuris kriminalizuoja studentų elgesį. Tai sistema, kuri išstumia milijonus studentų – pirmiausia spalvotų vaikų – iš švietimo sistemos ir į nepilnamečių ir baudžiamosios justicijos sistemas.

Misisipės teisingumo centras kovoja ne tik siekdamas nutraukti vamzdyną nuo mokyklos iki kalėjimo, bet ir reformuoti struktūras, kurios įamžina skurdą vienoje iš skurdžiausių tautos valstybių. Redaktoriaus „TalkPoverty“ redaktorė Alyssa Peterson kalbėjosi su prezidentu ir generaliniu direktoriumi Reilly Morse apie organizacijos darbą.

Alyssa Peterson: Papasakok man, ką daro tavo organizacija ir koks tavo vaidmuo?

Reilly Morse: Misisipės teisingumo centrą 2003 m. Įkūrė ilgametė civilinės teisinės pagalbos teisininkė, Misisipės gyventoja Martha Bergmark. Mes matėme, kad teisinės paslaugos, kaip kovos su skurdu priemonė, praeina 70-ųjų pabaigoje ir 90-aisiais. Pamačiusi visa tai nacionaliniu lygiu, [Bergmark] dirbo prie būdų, kaip pasiekti privačiai finansuojamą versiją, kuri, mano manymu, iš pradžių buvo daugelio teisinių paslaugų programų vizija: teikti reikšmingą poveikį ir panaudoti teisingumo sistemą skurdui pašalinti arba jį sumažinti.

Idėja buvo nustatyti vietas Misisipėje, kur prasmingos, protingos strategijos, kuriose nagrinėjami ekonominio teisingumo klausimai civilinės teisinės pagalbos srityje, galėtų realiai paveikti. Mes pradėjome dirbti atkurdami „Medicaid“ išmokas žmonėms, gyvenantiems žemiau skurdo lygio, senjorams ir žmonėms su negalia. Vėliau, praėjus dvejiems metams nuo organizacijos gyvenimo, smogė uraganas „Katrina“ ir [Bergmark] pasamdė porą žmonių, tarp jų ir mane, įkurti „Katrinos“ išieškojimo biurą. Per ateinančius septynerius metus mes padarėme daug įtakos, tačiau svarbiausia buvo priversti gubernatorių Barbourą skirti 132 milijonus dolerių, kad būtų baigtas būsto atkūrimas, kurį jis turėjo [previously] nuėjo nuo pusiaukelės. Visi šie pinigai buvo skirti mažas pajamas gaunantiems namų ūkiams remontuoti, restauruoti ir rekonstruoti savo namus.

Mes taip pat labai daug dėmesio skiriame sveikatos priežiūros pastangoms. Iš esmės turime visiškai nesąžiningą įstatymų leidėją, kai reikia plėsti „Medicaid“, tačiau kaimo ligoninėse taip pat matome tokią didelę įtampą, kad tikimės, jog šios įtampos apsisuks mūsų valstybės įstatymų leidybos institucijoje, kai reikia rasti būdą, kaip padėti grindis po tomis ligoninėmis, kad būtų suteikta tam tikra finansinė parama, kad jos būtų atviros.

Konservatoriai apribojo teisinės pagalbos paslaugų rūšis, kurias galima remti federaliniu finansavimu. Ar galite pateikti istorinės aplinkybės apie tai ir kodėl iš tikrųjų svarbu, kad teisinė pagalba būtų kovos su skurdu centre?

Turime sugebėti įžengti į institucinės nelygybės klodus ir pakeisti juos tuo sisteminiu lygiu

Taigi, centro nuomone, mes turime būti fiskalinę nepriklausomybę turintis balsas. Turime mokėti eiti bet kokia linkme, kurios mums reikia. Mes neketiname išspręsti skurdo problemų Misisipėje, tik teikdami pagalbą pavieniams neturtingiems žmonėms po vieną. Taigi mes turime sugebėti įžengti į institucinės nelygybės sluoksnius ir pakeisti juos tuo sisteminiu lygiu, jei išvis turėsime kokį nors poveikį. Beveik visos čia esančios sistemos – nesvarbu, ar tai teismų sistema, ar politinė, ar kitokia – jau yra kalkintos prieš vargingus žmones. Tam reikia galingo įsikišimo, kad bandytume prasmingai pasikeisti, todėl turime būti lankstūs.

Jūs daug dirbate ties mokyklomis į kalėjimą dujotiekiu, kur studentai, visų pirma spalvingi studentai, perkeliami iš valstybinių mokyklų į nepilnamečių justicijos ir baudžiamosios justicijos sistemą. Kaip tai vyksta Misisipėje?

Na, Misisipės deltoje, kur atliekama daug šio darbo, turite valstybinių mokyklų, kurios yra smarkiai finansuojamos; kurie daugiausia yra afroamerikiečiai; mokytojai ir administratoriai labiau linkę paversti mokyklos pažeidimus baudžiamųjų ar jaunimo teismų pažeidimais. Taigi, už nusikalstamas veikas, kurios nėra nusikalstamos veikos ir kurias mokyklų sistemos gali tinkamai išspręsti, turite daugiau nei įprasta kreiptis į jaunimo teismą.

Mes [also] sužinojo, kad mokyklų drausmės taisyklės rajonuose labai skiriasi. Kai kuriais atvejais vargu ar yra pagrindinių taisyklių ir tinkamo proceso reikalavimų. Kitais atvejais jūs negalite rasti kur [the rules concerning due process] yra ir vis dar kitais atvejais taisyklės prieštaringos.

Mūsų užduotis yra įsikišti šių vaikų ir jų tėvų vardu, kad įsitikintume, jog laikomasi įstatymų, ir kuo labiau pasinaudoti visomis jų turimomis teisėmis. Tai reiškia, kad reikia kovoti, kad nebūtų kreiptasi į jaunimo teismą dėl dalykų, kurie nėra kriminaliniai nusikaltimai, ir užtikrinti, kad pažeidimo atveju jis būtų traktuojamas proporcingai.

Vis dėlto mūsų valstybėje yra atvejų, kai vaikams skiriamos labai neproporcingos bausmės. Iš to, ką mes atradome, pirmoji mokinių patirtis teisingumo sistemos srityje, nesvarbu, ar tai yra mokyklos drausmės, ar jaunimo teismas, dažniausiai daro labai stiprų, neigiamą poveikį jų gyvenimui, ypač mokyklų sistemoje. Kontaktas su teisingumo sistema sugadina jų požiūrį į tai, kaip yra, kai išeina iš mokyklos ir kai patenka į pasaulį. Tai, manau, naikina pasitikėjimą teisėsauga ir teismais, ir tai jiems lieka visam gyvenimui. Be to, kai vaikai yra nukreipiami į teismų sistemą ir surenka baudžiamąjį kaltinimą, tas kaltinimas lieka jiems ir sukuria kliūtis būstui, būsimam užimtumui ir valstybės pagalbai.

Man buvo pasakyta, kad jūs visi atstovavote pirmokui, kuris buvo sustabdytas metams už tai, kad į mokyklą atnešė rausvą žaislinį ginklą. Ar tokios bausmės už nedidelius įvykius yra dažnos?

Tai ypač spalvingas pavyzdys, tačiau tokių atvejų jums bus visokių. Tiesą sakant, Meridiano mokyklų rajone buvo priimtas Teisingumo departamento dekretas su panašaus pobūdžio pavyzdžiais – vaikai, drausmingi dėvėti neatitinkančias kojines ar daryti įvairius kitus dalykus, kurie yra tik nereikšmingi, apgaulingi, vaikų dalykai. Tai nėra dalykas, dėl kurio siunčiate ką nors į jaunimo teismą.

Mes stengiamės stiprinti skurdo problemą, kad neprivalytume priklausyti nuo to, ar kažkas iš išorės prisitraukia, išsprendžia vieną problemą ir išeina. Tai yra pastovios, ilgalaikės Misisipės judėjimo į viršų jėgos kūrimas.

Pirmininkas paprašė 33 proc. Padidinti jų prašymą dėl piliečių teisių biuro biudžeto, kuris dažnai vykdo šiuos atvejus. Ar manote, kad didesnis federalinis vykdymas turėtų įtakos Misisipėje?

Tai gali tik padėti, tačiau svarbu, kad šie reikalavimai būtų pripažįstami ir laikomasi valstybės lygiu. Mūsų tautos Konstitucijos įgyvendinimas turėtų būti ne tik Fed’ų reikalas. Tai turėtų būti to, ką daro mūsų valstybės generalinis prokuroras, dalis ir tai, į ką mūsų įstatymų leidėjas atsižvelgia priimdamas įstatymus. Bet jie [the legislature] tik atrodo, kad turi norą didinti bausmę vargšams.

Pavyzdžiui, praėjusiais metais jie priėmė įstatymą atlikti TANF naudos gavėjų narkotikų testavimą, o pradinėje to įstatymo versijoje sakoma, kad bet kuris asmuo, neišlaikęs narkotikų testo, bus diskvalifikuotas. Bet tada, mūsų [implementing] agentūra priėmė taisykles, sakančias, kad visi šeimos nariai, gaunantys pašalpas, taip pat bus diskvalifikuoti. Tai nebuvo įstatymo taikymo sritis, todėl mes grįžome atgal. Galite pastebėti, kad egzistuoja įprasta tendencija ieškoti būdų nubausti daugiau neturtingų žmonių, jei galite tai išsisukti, ir tai vyksta valstybės lygiu.

Nacionaliniu lygiu atrodo, kad tarp konservatorių ir progresyvų yra pagreitis norint pasiekti sutarimą reformuoti baudžiamosios justicijos sistemą? Ar matėte tai Misisipėje ir kaip atrodytų tas kompromisas?

Tai įdomu, nes [reform] turi tam tikrą pagreitį bausmės skyrimo pusėje. Praėjusiais metais didelės įkalinimo išlaidos pasiekė skausmo ribą mūsų valstybės vadovams, ir jie pradėjo ieškoti būdų, kaip elgtis su smurtaujančiais nusikaltėliais, ypač piktinantis arba pakeičiant lygtinio paleidimo ir lygtinio paleidimo taisykles tam tikroms nusikaltėlių grupėms. Jie randa būdų, kaip sumažinti smurto nusikaltėlių skaičių mūsų kalėjimuose, ir tai yra puikus žingsnis į priekį mūsų valstybei. Aš tuo labai džiaugiuosi. Tai nedidelis, bet svarbus žingsnis.

Taigi, kokios yra jūsų artėjančios kovos ir tikslai metams?

Mes esame labai suinteresuoti, kad mokyklų rajonuose būtų nustatyti vienodi tinkami proceso standartai, sprendžiant drausmės klausimus. Tai yra būdas išspręsti sistemines problemas ir kaip pasistengti spręsti švietimo ir skurdo problemas

Mes taip pat esame labai suinteresuoti toliau tęsti iniciatyvą, kurią pradėjome maždaug prieš dvejus metus, vadinamą „Naujų šaknų“ kreditų partneryste. Programa yra alternatyva paskoloms, mokamoms darbo dieną, ir apima valstybinių darbdavių poravimą su bankais ir kredito unijomis, siūlančiomis geresnes alternatyvas paskoloms iki atlyginimo. [These alternatives have] mažesnės palūkanų normos, geresnės grąžinimo sąlygos ir mechanizmai, kurie nėra sukurti siekiant įstumti žmones toliau į skylę. Tai tikriausiai yra du svarbiausi prioritetai.

Parašykite komentarą