Pirmasis karinio jūrų laivyno patruliavimo laivas su povandeniniais sparnais

Pirmasis karinio jūrų laivyno patruliavimo laivas su povandeniniu laivu buvo paleistas šią dieną prieš 50 metų, 1962 m., Paskelbtas 1963 m. Rugsėjo mėn. Procesas, šiame straipsnyje aprašoma USS mechanika Aukstas taskasir žmonių, stebėjusių revoliucinio amato paleidimą, reakcijas.

„USS High Point“ (PCH-1)

Charlesas Nelsonas, jaunesnysis vyriausiasis žurnalistas, JAV karinis jūrų laivynas

Ji greitai pakilo, tyliai skrido ir sklandžiai nusileido. Taigi pirmasis viešas karinio jūrų laivyno revoliucinio povandeninių sparnų patruliavimo laivo „skrydis“ Aukstas taskas buvo aprašytas vos prieš kelias savaites. Aukstas taskas yra unikalus aerodinamikos ir hidrodinamikos mišinys, savo 115 pėdų ilgio korpuse nešantis naujausias Karinio jūrų laivyno antisubmarinų karo programos viltis.

JAV karinio jūrų laivyno kontradmirolas Ralphas K. Jamesas (buvęs Laivų biuro viršininkas), parodydamas Atstovų rūmų mokslo ir astronautikos komiteto specialiajam tyrimo pakomitečiui, paaiškino šiais žodžiais Aukstas taskas: „Šis laivas rodo didžiulį pažadą kovoti su povandeniniais laivais, kur mums reikia greičio kaip niekad anksčiau. Šiuolaikinis povandeninis laivas, apsemtas, sugeba veikti didžiuliu greičiu. Uždaryti žudymo diapazone, kol jis nepasiekia sonaro diapazono, yra vis sunkesnė užduotis. Geriausia, jei du povandeninių sparnų patruliavimo laivai kartu veiks „žiogo“ arba „šuolio“ technika. Vienas lėtai judės per vandenį poslinkio padėtyje klausydamasis povandeninių laivų … kitas skris į priekį, paskui įsitaisys vandenyje ir klausysis, kol jo partneris skrenda iš eilės. Kai klausytojas gaus povandeninį laivą ant savo sonaro, jis parodys savo partneriui, kad jis nukreiptų jį į taikinį, kad jį susektų ir numestų žudymui skirtą torpedą “.

Tai yra „žiogo“ technika, nes šiuo metu ją numatoma naudoti Aukstas taskas kai ji prisijungs prie laivyno. Dažnai atliekant bandymus Puget Sound vandenyse įrodyta, kad laivas gali greitai pakilti iki folijos, tyliai skristi ir sklandžiai nusileisti iki korpuso ar kreiserinės padėties.

Faktinis skrydis Aukstas taskas sukuria stebėtojų beveik klaikų jausmą. Nors laivo tūris yra 110 tonų, ji beveik be vargo iškyla iš vandens į „skraidymo“ padėtį. Jos skrydis viršijant 40 mazgų greitį yra toks tylus, kad tikrasis greitis yra apgaulingas. Atrodo, kad ji slysta per vandenį, vieninteliai garsai yra vandens lašėjimas nuo jos korpuso ir silpnas turbinų verkšlenimas.

Aukstas taskas yra laivas, tačiau jos ir orlaivio panašumas yra stulbinantis. Ji sukonstruota beveik vien iš aliuminio; ji turi didelės galios varomąją sistemą, švarų žvilgsnį į antstatą ir, žinoma, povandeninius „sparnus“. Net jos elektroninė valdymo sistema vadinama „automatiniu pilotu“. Pilotouse yra orlaivio tipo kaušinės sėdynės, sumontuotos ant slankiųjų bėgių, orlaivio tipo droselio valdikliai, „jungo tipo“ vairo kolonėlė ir orlaivio tipo prietaisų skydelis.

Aukstas taskas varomas dviem 3 100 arklio galių dujų turbinų varikliais, kurių kiekvienas ant folijų varo po vieną sraigtų komplektą. Abiejose austrinės folijos pusėse esančioje „perlėje“ yra du sraigtai, vienas ant lajos ir vienas priekyje – iš viso keturi.

Kruizuodama ant korpuso, ji gauna variklį iš 600 arklio galių dyzelinio variklio ir ištraukiamo borto-užbortinio sraigto. Laivo folijos yra ištraukiamos. Kai jie atitraukiami, jos grimzlė yra penkios su puse pėdos. Vidutinė jos grimzlė, kai ji „skrenda“, yra tik šešios su puse pėdos, o kai ji ilsisi ant korpuso, visiškai ištiesusi foliją, grimzlė yra maždaug 16 pėdų.

Aukstas taskas savo korpuse įdiegė elektroninį jutiklį, kuris leis jai įveikti vieną iš pagrindinių problemų, su kuriomis susidaro visi povandeniniai sparnai esant nepalankiam orui, ir išlaikyti savo „pusiausvyrą“. Jos panardinta folijos sistema valdoma perduodant elektrinius impulsus iš laivo lanko į valdymo sistemos elektronines smegenis, kurios automatiškai prisitaiko pakankamai greitai, kad laivas plauktų virš grubios jūros. „Eleronai“ ant folijų valdomi gana panašiai kaip orlaiviai ant orlaivio sparnų.

Svarbiausia likusi pagrindinė problema, su kuria susiduria laivynas ir jos rangovai povandeninių sparnų lauke, yra „kavitacija“. Šiuo metu, kai panardinta folija perpjauna vandenį, ji pakelia valtį, nes slėgis apatiniame paviršiuje yra didesnis nei viršutiniame. Tačiau mažėjant slėgiui ant viršutinio paviršiaus susidaro burbuliukai. Važiuojant dideliu greičiu, burbuliukai ar ertmės linkę susidaryti folijos žemo slėgio pusėje. Šis reiškinys nustato viršutinę povandeninių sparnų greičio ribą. Labai greitos folijos sistemos tiriamos su karinio jūrų laivyno eksperimentiniu povandeniniu laivu Fresh-1, 15 tonų dvigubo korpuso katamaranas, varomas reaktyviniu varikliu. Šviežia-1 tikimasi pasiekti 115 mp val. montuojant ant superkavituojančių folijų.

Aukstas taskas yra toks radikalus nukrypimas nuo įprasto tipo laivų, kad visas jos potencialas vis dar yra nematerialus. Kai kurie karinio jūrų laivyno pareigūnai numato galimą povandeninių sparnų naudojimą amfibijos karo, UDT komandų, komandų dalinių ir, ko gero, greitaeigio transporto srityse. Šiuo metu atrodo, kad laivo ir jos 13 žmonių įgulos ateitis siekia „greitai pakilti, sklandžiai skristi ir surengti smūgius potencialiems priešo povandeniniams laivams“. кредит онлайн

https://credit-n.ru/informacija/informacija-porjadke-vyplat-banka-rossii/informacija-porjadke-vyplat-banka-rossii-1.html https://credit-n.ru/zakony/zakon-o-credit/zakon-o-credit.html https://credit-n.ru/offers-credit-card/ren-drive-365-credit-card.html http://www.otc-certified-store.com/antibiotics-medicine-usa.html https://www.zp-pdl.com https://zp-pdl.com/online-payday-loans-in-america.php https://credit-n.ru/kreditnye-karty.html https://zp-pdl.com/apply-for-payday-loan-online.php http://www.otc-certified-store.com/analgesics-medicine-europe.html zp-pdl.com https://credit-n.ru/offers-zaim/zaymigo/index.html https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php займ пенсионерам онлайнзайм в пермизайм у частного лица без залога частный займ под расписку москвазайм vivusзайм у частного лица онлайн займ до зарплаты москвазайм на карту маэстро без отказа ir проверки кизайм под залог в красноярске частный займ под расписку в спб срочнозайм без проверки кизайм на карту спб взять займ на длительный срозайм онлайн с просрочкамизайм в микрофинансовой организации

займ онлайн заявка zaymi-bistro.ru взять займ на банковскую
кредит 24 онлайн займ www.zaymi-bistro.ru займ на киви кошелек онлайн срочно
микрозайм без залога www.zaymi-bistro.ru деньги онлайн займ на банковскую карту
кредит онлайн на карту под 0 www.zaymi-bistro.ru круглосуточный кредит онлайн
микрозайм без залога http://www.zaymi-bistro.ru деньги онлайн займ на банковскую карту

Parašykite komentarą