puikus marškinėlių dizainas

Visiems patinka puikus marškinėlių dizainas. Tačiau kas sukuria įspūdingą dizainą, kurį žmonės norėtų dėvėti pakartotinai? Nors kai kurie geriausi dizainai atrodo paprasti, net ir paprasčiausi dizainai turi išvengti dažniausiai daromų klaidų, kad pasiektų tą didingumą.

Štai dešimt mano patarimų apie marškinėlių dizainą, pagrįstų 25 metų patirtimi nestandartinės spaudos versle.

1. Nustatykite kuklų spausdinimo dydį
Galbūt gyvenime yra dalykų, kur dydis neturi reikšmės, tačiau marškinėlių dizainas nėra vienas iš jų. Dažna klaida yra ta, kad žmonės nustato standartinį dizaino dydį. Tačiau standartinis dydis yra artimas didžiausiam, kuris daugumai dizainų gali būti per didelis.

Dizaino dydis turėtų būti nustatomas atsižvelgiant į marškinėlių paskirtį, drabužio savybes ir paties dizaino ypatybes.

Atminkite, kad tam tikros formos, pavyzdžiui, apskritimai ir kvadratai, atrodo geriau, kai jų dydis yra mažesnis nei standartinis. Atsižvelkite į bendrą spaudinio paviršiaus plotą, o ne tik į plotį ir aukštį.

Marškinėlių dizaino patarimas Nr. 1 – nustatykite kuklų spaudos dydį.
Pardavimų skyriaus darbuotojas Justinas tyčiojasi iš kito Justino, kad ant jo marškinėlių yra toks milžiniškas logotipas. Jis ne tik atrodo juokingai, bet ir nėra patogus, kai ant audinio patenka tiek dažų.
Papildomos pastabos dėl dydžio:

Vienas dydis netinka visiems. Didesnių užsakymų atveju, kai marškinėlių dydžiai yra įvairūs, apsvarstykite galimybę sumažinti spaudos dydį ant mažesnių drabužių. Pavyzdys: Pavyzdžiui, ant jaunatviškų marškinėlių ir mažų gimtadienio marškinėlių ant krūtinės spausdinama 8 cm pločio spauda, o ant kitų – 10 cm pločio spauda.
Kai kurių stilių marškinėlių spaudos plotai yra riboti. Nustatykite spaudos dydį, kad atitiktų konkretaus stiliaus reikalavimus. Pavyzdžiai: džemperių su gobtuvais su priekinėmis kišenėmis maksimalus aukštis yra 10″, o marškinėlių su snapeliu spausdinimo plotas yra daug mažesnis nei marškinėlių.
Atsižvelkite į patogumą. Didelė spauda gali turėti įtakos kvėpavimui ir apsunkinti marškinėlius, ypač ant lengvų marškinėlių. Pavyzdys: Jei gaminate marškinėlius 5 km bėgimui, milžiniškas raštas tampa nepatogiu “prakaito lopu”.
Nedarykite iš žmonių reklaminių stendų. Net ir ištikimiausi jūsų prekės ženklo gerbėjai gali nenorėti dėvėti marškinėlių, dėl kurių jie atrodys kaip vaikščiojanti reklama. Laikykitės kuklaus spaudinio dydžio ir žmonės bus labiau linkę jį dėvėti.
Esmė: dydis yra svarbus. Jis gali pakeisti arba sugadinti marškinėlių dizainą, todėl atidžiai apsvarstykite dydį. Mažesni paprastai yra geresni.

Profesionalus patarimas: dydis
Atspausdinkite dizainą namų spausdintuvu ant įprasto popieriaus (gali tekti padalyti į du ar daugiau lapų ir juos suklijuoti) ir nupjaukite perteklių. Tada palaikykite jį prie savo marškinėlių veidrodyje, kad tiksliai įsivaizduotumėte, kaip jis atrodys.

2. Teisingai išsidėstykite
Spausdinimo vieta skiriasi nuo spausdinimo vietos. Tai tikslus išmatavimas, kurioje vietoje spausdinti dizainą.

Jei renkatės unikalią spausdinimo vietą, įsitikinkite, kad turite svarią priežastį. Daugelis žmonių, pradedančių kurti marškinėlių dizainą, nežino, kad standartinė visos priekinės dalies vieta nėra pusiaukelėje tarp marškinėlių viršaus ir apačios. Iš tikrųjų ji yra maždaug 4″ nuo apykaklės. Taigi dažna klaida yra pilvo raštas, o jis niekada nėra liaupsinantis.

Parašykite komentarą