Mano trečiasis šio mėnesio „Amazon“ pardavėjų sėkmės serijos svečias yra Saj Gilani, mūsų pirmasis JK ekspertas „Amazon“ pardavėjas. „Saj“ pradėjo pardavinėti „Amazon“ 2011 m., Turėdamas tik 300 svarų sterlingų ir 37,5% balandžio balandį kredito kortelę. Greitai pirmyn ketverius metus ir jis valdo septynženklį „Amazon“ verslą, suskirstytą tarp „private label“ ir mažmeninės prekybos arbitražo. Jis taip pat įkūrė ir valdo bei konsultuoja kitas keturias „Amazon“ sąskaitas, kad gautų padalytą pelną. Jis turi tinklalaidę ir tinklaraštį, bet kas gali tai padaryti, ir akademiją, kurioje moko ir kuruoja studentus pardavinėti „Amazon“.
Tai yra mano interviu su Saj 1 dalis, kuri tęsėsi daugiau nei 2 valandas, todėl šis epizodas yra padalintas į dvi dalis. Praėjus šiai pusei pirmos valandos, Sajas iš pradžių dalijasi savo strategijomis su mažmeninės prekybos arbitražu, o vėliau – dėl kūrybiško ir labai sėkmingo savo asmeninio prekės ženklo išleidimo. Tada mes paliečiame įvairius būdus, kuriais Saj toliau vystosi ir plečiasi savo versle. Baigėme šią parodos pusę apie „Saj“ perspektyvas ir patarimus dėl mažmeninės prekybos arbitražo ir „Amazon“ etiketės. Čia „Saj“ dalijamos įžvalgos ir patarimai yra pagrįsti verslo pagrindais ir sunkiai uždirbta patirtimi.
Įspūdinga Sajo istorija apie „Amazon“ verslo kūrimą iš nulio ir nuolatinį prisitaikymą bei tobulėjimą, teigiamai vertinant nuolat besikeičiantį kraštovaizdį, yra įkvepianti ir jo negalima praleisti!
1: „Gettting“ prasidėjo „Amazon“
Mažmeninės prekybos arbitražas su didelėmis maržomis
2011 metų pradžioje pradėjau pardavinėti „Amazon“. Dėl labai riboto kapitalo ir tuo metu, kai „Amazon“ išmokėjo tik kartą per 14 dienų, aš galėjau nusipirkti tik dvi ar tris ar keturias prekes, kurias turėjau parduoti, ir turėjau laukti 14 dienų, kol susigrąžinkite pinigus, kad galėtumėte vėl nusipirkti. Taigi greitai supratau, kad tiesiog turiu daryti mažmeninės prekybos arbitražą taip, kad maržos būtų tikrai didelės. Tada mano technika buvo tokia, kad ieškojau eilutės pabaigos prekių su geromis maržomis, ir buvo mano įsigytas daiktas, kuris mane tikrai sujaudino. „Sony“ tinklaraščiai ir „Cisco“ vaizdo kameros buvo labai populiarios, tačiau jos išėjo iš mados, nes dabar mobiliuosiuose telefonuose yra įmontuotos kameros. Bet aš žinojau, kad kai kurie žmonės vis tiek norėtų jų, iš tikrųjų supratau, kad daugiausia mokyklos pirko juos savo mokiniams ir kt. Bet jūs netikėtumėte, turiu omenyje, kad vidutiniškai aš juos turėjau nusipirkti už 40–50 svarų ar net kartais 30 svarų, ir aš juos perpardaviau iki manau, kad vienu metu taip pat apie 300 svarų. Taigi, nors tai darydamas vis tiek buvau labai prisirišęs prie savo riboto kapitalo, jis mane išmokė, kad jei galėčiau rasti ką nors panašaus, pinigai gali greitai susikaupti didelėmis sumomis.
Pasinaudojimas galimybe
Laikui bėgant, kapitalo padėtis šiek tiek pagerėjo, nes pradėjau ieškoti ir palaikyti tokio tipo produktus, taip pat turėjau teisę gauti tam tikras kreditines korteles. Taigi tuo metu visa tai buvo mažmeninės prekybos arbitražas, o tada atsirado šis vienas naujas produktas, kuris pasirodė rinkoje. Kai žmonės pradėjo naudoti „Wi-Fi“ savo namuose, didžiausia problema buvo ta, kad signalas sumažės, pavyzdžiui, dėl sienos, kai buvote viršuje arba kai buvote du kambariai žemiau. „Huawei“ išleido šiuos „Wi-Fi“ diapazono išplėtėjus. „Amazon“ akivaizdžiai juos pardavinėjo, tačiau tai buvo prekė, kuri vis dar turėjo išankstinio užsakymo statusą ir rodė, kad jos bus sandėlyje po keturių savaičių. Bet tada buvo ši įmonė, turėjusi padalinį, kur jie ieškojo internetinių mažmenininkų ir pamatė, kad aš parduodu panašius mažmeninės prekybos arbitražo elementus, ir jie susisiekė su manimi, kad parduočiau šiuos asortimento išplėtėjus. Jie sakė, kad tai turės po dviejų savaičių, ir aš mačiau, kad aš galėčiau lengvai uždirbti po 2 arba 3 svarus. Taigi nuėjau į priekį ir juos išvardinau.
Aš tiesiog pagalvojau, kad tai yra viena galimybė, kurią turiu sugriebti. Jei viskas blogai, tai blogai. Jei bus gerai, tada žinok, aš būčiau vienintelis pardavėjas.
O pamišimas pakilo taip aukštai, kad buvo momentas, kai kartais net parduodavau po 300. Tuo metu aš dar neturėjau tiek pinigų, bet kadangi tai buvo naujas produktas, visi kiti bijojo jų įsigyti ir tikriausiai užsisakė tik po 50, o tada jų nebeliko ir tada jie turėjo palaukite dar vieną savaitę tarp jų. Taigi žinote, aš tiesiog pagalvojau, kad tai yra viena iš galimybių, kurią turiu sugriebti. Jei viskas blogai, tai blogai. Bet jei bus gerai, tada galėčiau būti vienintelis pardavėjas, todėl pradėjau užsisakyti po 500. Kadangi tuo metu tai buvo vienintelis tokio tipo produktas, jis pasiekė bestselerio reitingą. Taigi viskas klostėsi labai gerai. Tačiau tada „Amazon“, be abejo, juos taip pat įtraukė į sąrašą, todėl jie kartais pradėjo mažinti kainą ir privertė susidaryti situacijas, kai aš tikriausiai uždirbau tik 1–1,50 svaro sterlingų, kurį žinote po mokesčių ir visko, bet parduodu šimtus per dieną. Ir galite pagalvoti, kad tai nėra blogai. Bet blogiausia buvo tai, kad net nenaudojau FBA, net nežinau, ar FBA ten buvo, ar ne, bet aš pats tiesiog vykdžiau tai.
2: Sėkmingai paleidus privačią etiketę
Trys privataus ženklinimo veiksniai
- Tai, kas įvyko, tikriausiai „Amazon“ sugebėjo įsigyti daug akcijų už daug geresnę kainą nei mano. Negalėjau varžytis, todėl savo paskutinę partiją išvaliau šiek tiek pralaimėdamas. Tačiau tą dieną galvoje kažkas suveikė, pagalvojau: „Turėčiau turėti ką nors savo prekės ženklo“. Nes po „Amazon“ buvau vienintelis pardavėjas, kuris būtų pardavęs tūkstančius tų vienetų. Deja, dabar jo parduoti negaliu, nes „Amazon“ pirkimo kaina akivaizdžiai skiriasi. Taip, aš sukūriau porą didžiųjų. Bet kokia prasmė dabar? Tai jų sąrašas, jie nori ir toliau dominuoti. Taigi mano galvoje kažkas prasidėjo sakant, kad turėčiau turėti kažką savo. Deja, aš nežinojau, ką pradėti, todėl vis tiek dariau šį mažmeninės prekybos arbitražo dalyką.
Ir tada viename etape tikriausiai „Amazon“ gavo didžiausią akciją, todėl jų kainos būtų buvusios daug geresnės nei manosios, savaime suprantama … Taigi, paskutinę savo partiją išvaliau šiek tiek praradusi.
- Tada kitame forume pamačiau vaikiną, kuris anksčiau darė šiek tiek RA, kaip aš, staiga po metų pamačiau jo įrašą, kad jis pardavinėjo kai kuriuos savo firminius produktus, nes įvyko apiplėšimas ar pan. kai kas norėjo pirkti, tam, kad jis galėtų šiek tiek laiko turėti pinigų srautus, perpardavinėjo kai kuriuos savo esamus PLA elementus pigiai. Aš pagalvojau, pažiūrėk į jį, jis pardavinėjo kažką panašaus į tai, ką dariau aš, ir staiga jis tapo vienu geriausių „Amazon“ prekės ženklų. Aš pradėjau sekti jo produktus ir kita, taigi, žinote, tai buvo antrasis veiksnys.
Jei žmonėms tai tikrai rūpi, turiu omenyje, jei parduotuvės darbuotojai būtų taip susirūpinę, kad sugadintų tą papildomą produktą, kai derina jį su tikruoju produktu, tai suteikia man galimybę, kad galėčiau tai išstudijuoti. Taip ir pagalvojau: „Tai štai“.
- Trečia, aš nuėjau į vieną iš mažmeninės prekybos vietų, nes norėjau ką nors padovanoti. Nenurodžius, koks produktas buvo kitaip, jis tiesiog susijęs su mano produktu, tarkime, jei ką nors nusipirkote parduotuvėje, tada yra papildomas produktas, kurį galite įsigyti už 50 proc. Bet niekas, jūsų pažįstamoje parduotuvėje, darbuotojai nenorėtų pridėti to priedo, nes manė, kad netyčia sugadins daiktą. Ir tai tik privertė mane galvoti, kad žinai, kodėl jie taip jaudinasi? Ir tada buvo lemputės momentas. Aš sakiau, kad žinai, kad tai yra produktas, nuo kurio norėčiau pradėti, nes tai yra pigiausias produktas nišoje, kuris mane domintų. Ir aš pagalvojau, kad jei žmonėms tai tikrai rūpi, turiu omenyje, ar parduotuvė darbuotojai buvo tokie susirūpinę, kad sugadins tą papildomą produktą, kai derins jį su tikruoju produktu, tada tai suteiks man galimybę, kad galėčiau tai išstudijuoti. Taigi 2013 m. Pabaigoje aš užsisakiau keletą pavyzdžių iš „AliExpress“ ir tada sužinojau apie „Alibaba“, todėl užsisakiau ir iš ten. 2014 m. Aš pats jį firminiu ženklu ir pradėjau savo privataus ženklo kelionę.
Kaip supakuoti, kai neturite jokios pakuotės
Parašiau padėkos laišką, kurį atsispausdinau ant A4 formato lapo, ir juo apvijau tikrąjį gaminį.
Taigi susisiekiau su maždaug 5 ar 10 tiekėjų ir nuėjau su tuo, kuris turėjo geresnę medžiagą, nors ji ir buvo brangesnė. Akivaizdu, kad 2013 m. Pabaigoje negalėjau daryti pakuotės, negalėjau padaryti prekės ženklo, taigi jis buvo supakuotas į didžiąją dalį. Ir aš sukūriau sąrašą. Blogiausia, kad nebuvo pakuotės, o tada, jei reklamuojate aukščiausios kokybės prekę, skirtą klientui, kuri net nėra supakuota į mažmeninę prekybą, tai bus didelė problema. Bet ką aš padariau, aš parašiau padėkos laišką, kurį atspausdinau ant A4 formato lapo, ir aš į jį įvyniodavau tikrąjį produktą. Taigi tai tapo panašesnė į mano tikrąją pakuotę, baltą A4 formato lapą, bet tada aš paaiškinau tik keliais žodžiais, pavyzdžiui: „Aš tikiu, kad tikėjotės gauti aukščiausios kokybės produktą, o jį atidarę galbūt turėsite pagalvojau, kad tai nėra aukščiausios kokybės, nes net nėra supakuota. Bet aš esu naujas prekės ženklas ir tiesiog bandau įsitikinti, ar produktas klientams patinka. Jei gausiu teigiamą atsakymą, akivaizdu, kad pereisiu prie pakuočių ir panašių dalykų “.
Pradinio produkto matomumo metodikos
Tuo metu nebuvo PPC ir visi tiesiog sutrinka, pavyzdžiui, “Kaip jūs pardavėte?”
Aš pradėjau gauti penkių žvaigždučių atsiliepimus apie daugumą užsakymų, kuriuos turėjau, nes anksčiau juos siųsdavau el. Paštu, o tuo metu JK rinkai niekada nebuvo prieinama jokia „Amazon“ trečiosios šalies programinė įranga, pvz., El. Pašto programinė įranga ar pan. Aš pradėjau gauti apie 50–60 užsakymų per dieną tik tam mažam daiktui. Iš pradžių nebuvo daug uždirbama; Aš turiu omenyje, kad pradėjau pardavinėti žemiau savikainos, nes tuo metu nebuvo PPC. Nes jei prisiminsite, kai kas nors pažymi ką nors, pavyzdžiui, „HDMI“ laidą, jie gaus rezultatus ir yra maža dalis klientų, kurie eis dešiniajame šone, kad filtruotų jį nuo mažos iki aukštos kainos. Taigi tuo remiausi aš ar tikriausiai bet kuris kitas tuo metu privačių prekių ženklų pardavėjas, kad kažkas ką nors pasiims vien dėl to, kad jis tiesiog mažos kainos, nors ir neturi apžvalgų. Taigi tada prasidėjo pardavimai, o tada akivaizdžiai jie pradėjo reitinguoti.
Slaptas ingredientas, kuris paskatino apžvalgas
Šis produktas buvo toks įprastas produktas, kad visi kiti mažmenininkai, įskaitant didžiuosius mažmenininkus, jie visi galvojo, kad klientai žino, kaip juo naudotis. Aš investavau savo laiką rašydamas instrukciją, kaip rašiau tame laiške, kurį aš juos paskelbiau, kuris vėliau vėl tapo panašus į lankstinuką, kai tik pradėjau jį kurti. Kaip sakykime, jei jūs gaunate sviestinį peilį, visi žino, kaip juo naudotis, bet sakykite, ar jį reikia naudoti tam tikrais rafinuotais būdais, kad gautų geresnių rezultatų. Štai kas buvo …