Atvejo analizė: 5 USD nuorodų kūrimas

5 USD vertės nuorodų kūrimas

Tai 2013 m. „Google“ algoritmo „Penguin“ atnaujinimas jau seniai išleistas, sukurtas ir apie jį rašyta. Visas internetas, kiekviena patikima SEO kompanija ir tinklaraštis aptarė tai iki smulkmenų.

Vis dėlto vis dar yra teisėtų įmonių, naudojančių „juodos kepurės“ taktiką, nepaisydamos pingvino, arba vis dar manydamos, kad gali tai apeiti.

Esu privilegijuotoje padėtyje – SEO yra mano darbas. Aš neatsilieku nuo naujausių žinių ir išbandau dalykus dar ir dar kartą. Pripažįstu, kad ne visi, ypač ne verslo savininkai ir tie, kurie nedalyvauja SEO, yra toje pačioje pozicijoje. Bet net ir tuo nepaaiškinus prašymų ir paslaugų, kurias matau tokiose svetainėse kaip „Fiverr“ ir „PeoplePerHour“:

10000 „Gauranteed“ momentinių atgalinių nuorodų „Fiverr“

10 000 GARANTUOTŲ tiesioginių atgalinių nuorodų! Skamba puikiai … tavęs niekur nenuves, nebent surengsi nuorodų populiarumo konkursą su vienu iš savo draugų. Bet aš jau per senas, kad galėčiau žaisti vaikiškus žaidimus …
Peržiūrėkite šį pasiūlymą toliau – „Google“ puslapis garantuotas “:

Atgalinių nuorodų meistras

„Atgalinių nuorodų meistras“ – patinka! Bent jau jis pripažįsta esąs „juodos kepurės seo“. Bet kokiu atveju jis, atrodo, pateikia tai, ką sako, ir turi 97% įvertinimą. Jis tiesiog daro tai, ką sako darąs – kvailiai yra klientai. Kiek jų pasinaudojo pirkiniu už 5 USD? Tikriausiai galėčiau atspėti …

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Tiesą sakant, nespėsiu. Per pastarąsias 8 savaites išbandžiau pati. Aš nusipirkau šį paketą ir paprašiau, kad 10 000 nuorodų būtų nukreiptos į mano domeną.

„Fiverr“ pranešimas

Jei atvirai, nesitikėjau 45 dienų laukti visų savo nuorodų ir tikėjausi paskelbti šį tinklaraštį liepos mėnesį. Bet vis tiek aš to laikiausi. Galų gale „garantuojamas spartus„ Google “padidėjimas“ – turiu omenyje, kad tikrai galėčiau padaryti, kad visas srautas iš mano svetainės „Google“ pasirodytų daug didesnis nei yra šiuo metu.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Šis mano domenas šio testo pradžioje buvo reitinguojamas „Google“ puslapyje „moterų apatiniai drabužiai internetu“. Kai nuorodos pradėjo patekti į mano domeną, šios kampanijos pabaigoje, aš buvau atsisakęs „Google“ šio konkretaus raktinio žodžio, kurį sekė toliau nurodytos „Authority Labs“:

„Authority Labs“

Kampanijos pradžioje manęs paprašė penkių raktinių žodžių. Tuo metu aukščiau pateiktas raktinis žodis buvo vienintelis tuo metu, kai jis pateko į 100 geriausių „Google“.

„Fiverr“ pranešimas 2

Pateikę dar 4 raktinius žodžius, kurdami nuorodas, visi susiję ir paminėti mano svetainės pagrindiniame puslapyje, ir laukdami 45 dienų, kol „greitas„ Google “padidėjimas garantuojamas“ – nė vienas iš šių raktinių žodžių niekada nepateko į 100 geriausių.

Taigi už 5 USD (3,43 GBP) savo svetainę iš „Google“ paleidžiau už vieną iš terminų, pagal kuriuos taikiausi. Laimei, manęs niekur nebuvo. Tai neleis manęs budėti naktį.

Tai tik vienas iš daugelio žmonių, parduodančių tokią paslaugą. Nenorėjau pasirinkti šio konkretaus asmens ar pabrėžti jo kūrybos asmeniškai – jis tiesiog mano akyse patraukliausias „Fiverr“ pasiūlymas.

Tačiau turint omenyje visus šiuos nuorodų pardavėjus pasaulyje, daugeliui žmonių, žiniatinklio valdytojams, verslo savininkams, tinginių nuorodų kūrėjams plaunamos smegenys, manančios, kad tai tikrai veikia. Aš turiu omenyje – kitaip nebūčiau švaistęs sunkiai uždirbtų 3,43 svaro šioms 10 000 nuorodų ?

Štai tik vienas milijonų (ir milijonų) pavyzdys, kai kažkas prašo nuorodų (katalogų pateikimo) labai pigiai:

Žmonių per valandą katalogo pateikimo užklausa

Šiame pavyzdyje įdomu, koks tikslas būti įrašytam į 25 katalogus? Vėlgi, jei tai yra populiarumo konkursas Simonas, nemanau, kad tai bus padaryta. Ir jei tai yra srauto pritraukimas arba padėties nustatymas „Google SERP“, esu gana įsitikinęs, kad tai neturės norimo efekto (nesijaudinkite – negaišau laiko ar grynųjų pinigų išbandydamas šią paslaugą).

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Kuriuo metu kažkas, turintis neabejotinai žemų SEO žinių ir tyrimų, mano, kad būtų gera idėja sukurti 10 000 nuorodų arba 25 katalogų pateikimus? Turiu omenyje, kokio raktinio žodžio jie ieškojo „Google“ (o gal „Bing“), kuris jiems pasakė „jums reikia 10 000 nuorodų“ arba „jums reikia 25 katalogų pateikimų“? Arba kas jiems tai pasakė? Kažkur ten, ar tai būtų internete, ar užeigoje, ar konferencijoje, kažkas pateikia labai blogų patarimų.

Ir tikėjausi, kad 2013 m. Pamatysime to pabaigą. Matyt, ne.

Kas savaitę tikrinu šimtus atgalinių nuorodų profilių. Tai mano darbo dalis. Tai mano mokymosi dalis. Ir vis dar susiduriu su svetainėmis, kuriose yra daug vikrių nuorodų, dažniausiai sąžiningai nekonkurencingų ar mažai konkurencingų nišų. Šiais laikais vis mažiau rezultatų pirmame puslapyje konkurencinėse nišose yra „black hat backlink“ profilis (paskolos iki atlyginimo yra išimtis).

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

(Pažymėtina, kad nesu nusiteikęs prieš „Fiverr“ ar „PayPerHour“ – iš tikrųjų aš myliu „Fiverr“ ir reguliariai jį naudoju … tik ne darbui.)

Gerai, tai kaip tai daro Barrie?

Noriu parodyti, ką galite pasiekti ir ką pasiekėme naudodami tik etinių nuorodų kūrimo metodikas.

Štai kampanijos, kurią vykdėme klientui nuo 2012 m. Sausio mėn. Iki 2013 m. Sausio (13 mėn.), Rezultatai:

Srautas į svetainę

Kampanijos pradžioje mūsų kliento svetainė sulaukė 60 000 nemokamų paieškos lankytojų (tai neapima persiuntimo lankytojų).

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Nuorodų kūrimo ir srauto generavimo kampanija užtrunka – kampanijos pradžioje reikėjo pašalinti keletą vengiančių nuorodų, buvo dedamos turinio rinkodaros pastangos, buvo sukurtos nuorodos, kad būtų galima pagerinti srauto lygį.

Iki šešių mėnesių; Liepos mėnesį šią kampaniją kas mėnesį padidinome iki 100 000 lankytojų (padidėjo 63%). Nors šiuo metu mums nepavyko padvigubinti srauto, papildomi 40 000 lankytojų per mėnesį šiam klientui buvo reikšmingi jų verslui.

Atėjo dvyliktasis mūsų kampanijos mėnuo, tiesa, dabar savo sezono metu (lapkričio pabaigoje iki Kalėdų), srautas pasiekė 175 000 lankytojų – beveik tris kartus daugiau nei tų metų pradžioje sausio mėnesį.

Po piko ateina nuosmukis, tačiau 2013 m. Sausio mėn. Vis tiek buvo puikus mėnuo su 120 000 lankytojų – ir tai buvo dvigubai daugiau nei praėjusiais metais.

Bet galų gale, kokia yra nuorodų kūrimo prasmė? Kai kurie žmonės net ir 2013 m. Rugpjūčio mėn. Iš mano pateiktų pavyzdžių vis dar nesupranta nuorodų kūrimo tikslo.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Galų gale tai yra tikrai pavyzdžiai gauti tai, ką mokate. Išleidus 5 ir 6 svarus, tai tikrai nepakenks nė vieno verslo biudžetui. Yra didelė tikimybė, kad ši pigi taktika pakenks jūsų svetainės galimybėms kada nors būti aukštoje „Google“, kaip parodyta mano pavyzdyje. Dėl prastos kokybės atgalinių nuorodų jūsų svetainė gali būti nubausta ir atsidurti nepalankioje padėtyje. Tad kam ten eiti pirmiausia?

„Authority Labs“ reitingai

Daugybės nuorodų kūrimas nėra nuorodų kūrimas. To niekada neturėjo būti ir maždaug per pastaruosius 3 metus taip nebuvo. Bent jau ne tarp ryškių kibirkščių ir etiškų rinkodaros specialistų. Nuorodų kūrimas – tai tinkamo srauto ir potencialių klientų pritraukimas į šias svetaines. Jei klientas moka man X sumą, tai padarau už juos – mano minimalus reikalavimas yra suteikti jiems daug daugiau pinigų, nei jie moka man. Priešingu atveju tai nepavyks. Ir jie neketina man toliau mokėti už savo paslaugas.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Štai kaip vyko pardavimas:

Pardavimai

Grafikas yra panašaus modelio, nors, tiesa, 2013 m. Sausio mėn. Šį kartą 2012 m. Sausio mėn. Nors turiu pažymėti, kad „Analytics“ pardavimai telefonu nėra stebimi (drąsiai vadinkite mane naujoku).

Taigi, ką norite gauti iš savo nuorodų kūrimo? 10 000 pigių atgalinių nuorodų? Arba pardavimų padidėjimas? Kalbėk su manimi.

Skelbimas

Toliau skaitykite žemiau

Parašykite komentarą