
Stuartas Shawas prieš 4 metus
Kaip tikėjosi daugelis iš mūsų, „Google“ nuolat tobulina savo kovą, siekdama sumažinti blogai suprojektuotų svetainių ir tų, kurias „valdo“ šlamštinės nuorodos ir nuorodų tinklai, matomumą.
Tiems, kuriuos paveikė naujas karas dėl „šlamšto“, paaiškėja, kad realybė išvengti „Google“ bausmės gniaužtų yra sunkesnė, nei tikėjosi dauguma. Nuorodų pašalinimo kampanijos ir „Disavow“ naudojimas nedaug tepadarė geresnio matomumo tiems, kurie kenčia nuo filtravimo, o „Google“ nuobaudos perėjo nuo viso svetainės įvykių prie labiau sutelkto poveikio, tačiau vis tiek skauda.
Naujas požiūris į nuorodų pašalinimą
Šiame straipsnyje noriu aptarti naują būdą nenatūraliems ryšiams aptikti labiau struktūrizuotam ir drįsčiau teigti, kad sėkmingiau. Yra daug patarimų, kaip internete rasti nenatūralias nuorodas, bet nemanau, kad kuri nors iš jų yra teisinga.
Praėjo metai nuo pradinio pingvino (žiūrėkite, ką aš ten padariau!) Atnaujinimo, tačiau vis dar yra 81% svetainių, kurios nebuvo atkurtos pagal „Search Engine Round Table“ straipsnį. Taip pat yra labai daug žmonių, kuriems taikomos rankinės nuobaudos, kurie nuosekliai pašalina / atsisako nuorodų ir iš naujo peržiūri „Google“ nesėkmingai. Tai mums sako du dalykus:
-
- Sunku atsigauti po šių nuobaudų ir
- Nenatūralių saitų metodas nebuvo ištobulintas.
Prieš pradėdamas tiksliai suprasti, kaip veikia šis naujas nenatūralus nuorodų aptikimas, turiu pakalbėti apie dabartinius naudojamus metodus ir kodėl jie nėra visiškai teisingi.
Dabartiniai metodai neveikia
Dabartiniai nenatūralūs saitų aptikimo metodai dažniausiai naudojami naudojant šią metriką:
- Per optimizuoti inkaro tekstai
- Didelis žemos kokybės nuorodų kiekis
- Didelė vieno konkretaus tipo nuorodų apimtis (pvz., Tinklaraščio komentarai, katalogų nuorodos)
- Svetainės nuorodos
Aukščiau pateikta metrika yra populiariausi ir dokumentais pagrįsti būdai, kaip rasti nenatūralias nuorodas. Aš visiškai sutinku su šia metrika ir apie šias metodikas rašiau savo pingvinų atkūrimo vadove, tačiau atsižvelgiant į dabartinę statistiką apie tai, kiek svetainių iš tikrųjų atsigavo po baudos už pingvinus, akivaizdžiai kažkas praleista.
Dabartiniai metodai yra tinkami rasti nuorodas iš svetainių, kurios peržengė savo nuorodų kūrimą, tačiau, jei yra daug nenatūralių firminių inkarinių teksto nuorodų ir pan., Jie gali lengvai praeiti nepastebėti. Tai privertė mane sunkiai dirbti ieškant kitų būdų, kaip atrasti šias nenatūralias nuorodas.
Tai nėra apie per daug optimizuotą inkaro tekstą; visa tai susiję su Pasitikėjimu.
Po kelių savaičių tyrimų, bandymų, nesėkmių ir bandymų dar kartą sugalvojau nenatūralų nuorodų aptikimo metodą, kuris yra labai struktūrizuotas greičio atžvilgiu ir iš tikrųjų ignoruoja senus, šiuo metu naudojamus, virtus metrikos metodus. Šis naujas metodas sutelktas į svetainių, kurios nukreipia į jus, „pasitikėjimą“.
Kad suprastumėte, kodėl galite rasti nenatūralių nuorodų, tiesiog dirbdami su būdingu svetainės „pasitikėjimu“, pirmiausia turite suprasti, kaip susieja visas internetas ir iš esmės tai, ką „Google“ mato, kai žiūri į bendrą interneto nuorodų architektūrą.
Visa nuorodų diagrama yra gana sudėtinga erdvė, tačiau norint ją sumažinti iki kiekvieno pagrindinio lygio, yra teisingi šie punktai.
- Autoritetingos svetainės nurodo kitas autoritetingas svetaines.
- „Šlamšto“ svetainės nurodo nuorodas į kitas šlamšto svetaines.
Du pagrindiniai teiginiai, kuriuos sužinos dauguma žmonių, tačiau iš to galime išmokti tiek daug. Dauguma autoritetingų svetainių bus nukreiptos tik į labai svarbias svetaines, kurios taip pat yra nišos autoritetai. Dėl esamų ir senų mokyklų nuorodų kūrimo metodų šlamšto svetainės nukreipia į kitas nišoje esančias svetaines.
Žvelgiant kitaip, lygiai taip pat, kaip yra realiame pasaulyje, yra „gerų rajonų“ ir „blogų rajonų“ ir jei jūsų saitai randami pastarojo „klasteryje“ (žemiau pateikite pavyzdį, kaip atrodo klasteris) „CognitiveSEO“ nuostabus nuorodų vizualizatorius)
Kai pagalvoji, daugelis senųjų nuorodų kūrimo metodų buvo labai automatizuoti; kuriant nuorodas iš tokių dalykų kaip tinklaraščių tinklai, tinklaraščių komentavimas, forumai ir straipsnių svetainės. Sukūrus daugybę nuorodų, atsirado daugybė nuorodų, nukreipiančių iš kelių mažai patikimų svetainių į „pinigų“ svetaines.
Jei tai vaizduojate kaip nuorodų schemą, kaip nurodyta aukščiau, turite kelis žemos kokybės, žemo patikimumo puslapius, nukreipiančius į kelias svetaines, bandančias žaisti sistemą šiais automatiniais metodais. Dėl to „Google“ labai lengva suprasti, kad yra kelios svetainės, kurios gauna daug puslapių reitingo iš svetainių, kurios tik menkai pasitiki. Tai labai paprastas metodas nustatyti, už kurias svetaines bausti.
Svarbiausia yra pažvelgti į svetainių, nukreipiančių į jus, pasitikėjimą.
Kaip rasti su jumis susijusių svetainių pasitikėjimą
Dabar, kai puikiai suprantame, kodėl turime žiūrėti į svetainių pasitikėjimą, o ne į per daug paruoštą metriką. Galime pasidomėti, kaip tiksliai tai padaryti.
Procesas iš tiesų yra labai paprastas, nes „Majestic SEO“ pateikia nuorodų metriką „Citavimo srautas“ ir „Pasitikėjimo srautas“. Taip yra todėl, kad „Majestic“ nuorodų metrika labai panaši į tai, ką „Google“ naudoja vertindama nuorodas. Vėlgi, kad būtų labai paprasta, „Google“ naudoja „Page Rank“, o jų slaptas „Trust Rank“ ir „Majestic“ turi lygiavertį „Citation Flow“ ir „Trust Flow“.
Kaip naudoti „Citation Flow“ ir „Trust Flow“, kad rastumėte šlamšto nuorodų
Norint rasti „Majestic“ metriką nuorodoms rasti, svarbu trumpai suprasti, kas tai yra.
Citavimo srautas
Citavimo srautas iš esmės sutampa su „Page Rank“. Tai parodys, kiek nuoroda turi faktinių puslapio reitingo sulčių ir kiek gali perduoti galios.
Pasitikėjimo srautas
Pasitikėjimo srautas yra tikrasis nuorodos pasitikėjimas ir tai, kiek nuoroda iš tikrųjų yra patikima, atsižvelgiant į tai, kokias nuorodas tas domenas turi ir pan. Kadangi „Majestic“ naudoja žmogaus SEO ekspertus, kad įvertintų svetainės pasitikėjimą, tai iš tikrųjų yra labai patikima metrika.
Kai grįšite atgal į „Google“, žiūrėdami į svetaines, kuriose yra daug reitingų iš mažai patikimų svetainių, iš esmės galime padaryti tą patį naudodami „Majestic“ metriką. Jei nuorodoje yra didelis citavimo srautas ir mažas pasitikėjimo srautas, dažniausiai ši nuoroda bus šlamšta.
Sukurkite pasitikėjimo santykį iš „Majestic“ metrikų
Dabar galime naudoti šias dvi nuorodų metrikas, kad sukurtume savo svetainės pasitikėjimo koeficientą. Tai labai paprasta ir taip:
Patikėjimo srautas / citavimo srautas = pasitikėjimo santykis
Labai paprastas skaičiavimas, bet labai naudingas ieškant nenatūralių nuorodų. Norėdami įrodyti, kad tai veikia, pažvelkite į autoritetingą svetainę ir šlamštą svetainę, kad palygintumėte skirtumą.
Autoritetinga svetainė
http://www.cancerresearchuk.org
Domeno citavimo srautas: 65
Domeno pasitikėjimo srautas: 76
Pasitikėjimo santykis: 76/65 = 1,169
„Šlamšto“ svetainė
http://packersxxxxclub.com/
Domeno citavimo srautas: 30
Domeno pasitikėjimo srautas: 6
Pasitikėjimo santykis: 6/30 = 0,2
Dvi pasirinktos svetainės – viena yra patikima, patikima labdaros organizacija, kita – atsitiktinis tinklaraščių tinklas, kurį atradau. Tai labai ekstremalus palyginimas, bet jūs aiškiai matote, kad kuo didesnis pasitikėjimo koeficientas, tuo mažiau svetainė yra šlamšta. Jei santykis yra didesnis nei 1, pasitikėjimo srautas iš tikrųjų yra didesnis nei citavimo srautas ir yra labai geras patikimos svetainės rodiklis.
Dabar mes galime naudoti šį pasitikėjimo koeficientą, norėdami išsiaiškinti, kurios nuorodos yra šlamštinės svetainėje, kurioje baudžiama.
Ne kiekviena niša yra vienoda
Prieš pradėdami tikrinti domenų, nukreipiančių į svetainę, pasitikėjimo rodiklius. Turime tiksliai nustatyti, kiek pasitiki konkreti niša. Tai yra gana paprasta. Mes galime lengvai peržiūrėti svetainę vienoje nišoje ir išsiaiškinti, kad bet kurį domeną, kurio patikimumo koeficientas yra mažesnis nei 0,3, reikia pašalinti, tačiau kitoje nišoje tai gali būti visiškai kitokia
Kai kurios nišos yra gana patikimos, tačiau yra tokių nišų, kaip „elektroninės cigaretės“ ar „paskolos iki atlyginimo“, kurios yra labai šlamštos ir nepatikimos, ir mes turime tai atspindėti savo pasitikėjimo santykiu.
Raskite vidutinį nišos pasitikėjimo koeficientą
Reikalingi įrankiai: SEO „Quake“
Norėdami rasti vidutinį nišos pasitikėjimo koeficientą, galime naudoti įrankį, pvz., „SEO Quake“, eksportuoti kai kuriuos duomenis iš „Google“ SERP. Aš nepaaiškinsiu, kas yra „SEO Quake“ ar kaip jį įdiegti, nes jis nepatenka į šio straipsnio taikymo sritį, tačiau čia rasite išsamią informaciją apie diegimą ir pan.
1. Atsisiųskite ir įdiekite „SEO Quake“ savo naršyklėje
2. Nustatykite taip, kad būtų įdiegta „Google SERPs“ perdanga.
3. „Google“ paieškos nustatymuose padidinkite SERP skaičių, rodomą viename puslapyje, iki 30.
Kai SEO Quake bus įdiegtas ir „Google“ parodys 30 rezultatų viename puslapyje, ieškodami pagrindinio tikslinio termino pagal nišą, kurioje esate. Šiame straipsnyje aš naudosiu terminą „elektroninė cigaretė“. Pamatysite, kad „Google“ parodys 30 geriausių puslapio rezultatų, o „SEO Quake“ eis ir pateiks jūsų nustatytą metriką.
Viskas, ką norime padaryti „SEO Quake“, yra eksportuoti 30 geriausių rezultatų. SERP viršuje pamatysite mygtuką „Rodyti kaip CSV“. Spustelėkite tai ir galėsite nukopijuoti rezultatus iš teksto laukelio ir įklijuoti juos į bet kurią skaičiuoklę ar teksto rengyklę, pvz., Bloknotą.
2. Tada vilkite to paties formulės kopijas kiekvienam URL, kad žinotumėte kiekvieno URL pasitikėjimo koeficientą.
Pamatysite, kad kai kuriuose patikimumo rodikliuose bus parašyta „# DIV / 0“. Čia tiesiog nurodomas šaltinis ir pasitikėjimo srautas 0 ir jų negalima padalyti. Tiesiog pakeiskite šias figūras 0, kad kitas žingsnis veiktų teisingai.
3. Tada apskaičiuokite visų URL vidutinį pasitikėjimo koeficientą skaičiuoklės apačioje, naudodami formulę = AVERAGE (P2: P31), kaip parodyta toliau pateiktoje diagramoje.
Dabar turime vidutinį konkrečios nišos, į kurią žiūrime, pasitikėjimo koeficientą ir turime supratimą, kokį pasitikėjimo koeficientą svetainės turi gerai nišoje ir dabar gali naudoti šiuos duomenis, kad galėtų palyginti juos su savo pačių svetainėmis.
Mes pažvelgėme į nubaustą klientą el. Cigarečių nišoje, jų citavimo srautas buvo 31, o pasitikėjimo srautas – 10. Atlikus skaičiavimą, gaunamas pasitikėjimo santykis 0,322. Mes aiškiai matome, kad ši svetainė neturi pakankamai pasitikėjimo, kad galėtų įsitraukti į industriją, todėl ji baudžiama už menką pasitikėjimą / šlamštą.
Dabar naudokitės šiais duomenimis, kad rastumėte šlamšto domenus, nukreipiančius į jūsų svetainę.
Raskite žemo pasitikėjimo santykio domenus, nukreipiančius į jūsų nubaustą svetainę
Dabar, kai žinome vidutinį nišos pasitikėjimo koeficientą, galime sukurti skaičių, kad jei bet kuris domenas, susiejantis su svetaine, yra mažesnis nei, mes pašalinsime arba atsisakysime šlamšto.
Tai yra labiausiai rankinė proceso dalis, nes jums gali tekti žaisti šiek tiek santykiu. Paprastai aš perpus vidutinį santykį ir pradedu nuo to. Taigi šiuo atveju norėčiau pašalinti domenus, kurie yra mažesni nei 0,352. Išbandykime.
1. Naudodamiesi didingu svetainių tyrinėtoju, įveskite nubaustos svetainės, kuriai norite rasti šlamšto nuorodas, domeną. Įsitikinkite, kad pasirinktas domeno parinkties mygtukas, o ne URL. Norime peržiūrėti visas nuorodas į domeną. Tada pasirinkite skirtuką „Ref Domains“, kad pamatytumėte visus nukreipiančius domenus. Eksportuokite duomenis spustelėdami mygtuką „Atsisiųsti CSV“.
* Naudojame metodą, norėdami peržiūrėti domenus, o ne atskiras nuorodas dėl vienos paprastos priežasties. Standartinė „Majestic“ SEO paskyra leidžia eksportuoti tik pirmąsias 2500 svetainės nuorodų, tačiau leidžia eksportuoti 1000 domenų. Galite užfiksuoti daug didesnį …