Kas yra „Dot Dot“ internetinis portalas?
„Dot Dot“ internetinis portalas yra internetinė prisijungimo sritis, padedanti valdyti paskolą internetu – turėsite savo prisijungimo informaciją, todėl prie šios informacijos galėsite prisijungti tik jūs.
Prisijungę galite patikrinti savo likutį, atlikti mokėjimus ar net anksti sumokėti paskolą. Taip pat vienoje vietoje galite peržiūrėti savo asmeninę informaciją ir dabartinį susitarimą bei visus ankstesnius susitarimus. Norėdami sužinoti daugiau, spustelėkite čia.
Ar turiu užsiregistruoti, kad galėčiau naudotis internetiniu portalu?
Galėsite užsiregistruoti internetiniame portale kaip paskolos paraiškos teikimo procesą ir tuo metu galėsite nustatyti išsamią prisijungimo informaciją.
Kaip prisijungti prie „Dot Dot“ internetinio portalo?
Galite prisijungti čia.
Aš pamiršau slaptažodį, kaip jį atkurti?
Čia galite iš naujo nustatyti slaptažodį.
Kur galiu rasti paskolos sutarties numerį?
Tai galite pamatyti paskolos sutartyje, kurią jums išdavėme, arba galite susisiekti su mumis ir mes galime padėti.
Ką galiu padaryti naudodamasis internetiniu portalu „Dot Dot“?
Portalą galite naudoti:
- Peržiūrėkite savo balansą
- Peržiūrėkite savo mokėjimų istoriją
- Peržiūrėkite savo mokėjimo grafiką
- Atlikite mokėjimą
- Peržiūrėkite „Dot Dot Loans“ pranešimus
- Atsisiųskite visus dokumentus, susijusius su jūsų paskola
Kai visa jūsų paskola bus sumokėta, galėsite naudotis portalu, norėdami kreiptis dėl naujos paskolos.
Kur galiu pamatyti savo mokėjimo grafiką ir naujausius mokėjimus?
Norėdami patikrinti savo paskolos likutį ir kitą suplanuotą mokėjimą, galite prisijungę prisijungę interneto portale ir naršydami skirtuką „Mano paskola“. Čia pasirinkę „Mano paskolos dokumentai“ galėsite rasti paskolos sutartį, kurioje nurodytas jūsų mokėjimo grafikas.
Jei ką tik atlikote mokėjimą, jis gali neatsispindėti iš karto balanse; jei atnaujinsite naršyklę arba vėl prisijungsite vėliau, ji turėtų būti atnaujinta. Praėjus 24 valandoms, jei mokėjimas vis tiek netaikomas, susisiekite su mumis ir mielai tirsime toliau.
Ar galiu valdyti paskolą internetu?
Taip, prisijungę prie savo internetinio portalo galite peržiūrėti savo likutį, atlikti mokėjimą ir pasiekti paskolos dokumentus.
Kaip rasti pusiausvyrą?
Tai galite pamatyti prisijungę prie savo internetinio portalo arba susisiekę su mumis ir mes galime jums pranešti.
Ar galiu atsiskaityti internetu naudodama kreditinę kortelę?
Ne, mes nepriimame mokėjimų kreditine kortele.
Kodėl mano paskutiniai mokėjimai nerodomi?
Grąžinimai gali būti nerodomi realiuoju laiku portale, tačiau jie turėtų būti rodomi kitą kartą prisijungus arba atnaujinus naršyklę, jei jau esate prisijungę. Jei mokėjimas nerodomas po 24 valandų, susisiekite su mums ir mes galime padėti.
Kur galėčiau gauti pagalbos kuriant asmeninį biudžeto planą?
Pinigų patarimų tarnyba gali tai padėti – apsilankykite jų svetainėje.
Ar galiu pakeisti savo adreso informaciją ar kontaktinį numerį?
Jei norite pakeisti savo asmeninę informaciją, susisiekite su mumis ir mes galime padėti.
Ką mano paskolai reiškia „Shelby Finance“ pakeitimas „Dot Dot“ paskolomis?
Nereikia jaudintis – tai jokiu būdu neturi įtakos jūsų paskolai. Mes tik suteikiame visas „Shelby Finance“ paskolas pagal savo prekės ženklą „Dot Dot Loans“. Bet koks būsimas mūsų bendravimas bus „Dot Dot“ paskolos. Spustelėkite čia norėdami susisiekti su mumis.
Kaip valdyti „Shelby“ paskolą?
Jei esate esamas „Dot Dot“ paskolų ar „Shelby Finance“ klientas ir dar neprisiregistravote, spustelėkite čia, kad iš naujo nustatytumėte slaptažodį, kad galėtumėte pasiekti internetinį portalą.
Reikia daugiau pagalbos?
Tikimės, kad tai padėjo jums šiek tiek daugiau suprasti apie taškinių taškų paskolų naudojimą – jei norite gauti daugiau informacijos, peržiūrėkite mūsų DUK arba susisiekite su mumis.