Brangių mokesčių grąžinimo paskolų tikrai nebuvo

Mokesčių mokėtojai šiais metais gali laikyti daugiau savo mokesčių grąžinimo pinigų kišenėje, nes bankai nebeteikia brangiai kainuojančių paskolų, kurias dažnai rengia mokesčių rengimo įmonės, kaip greitas grąžinimas. Tačiau vartotojai saugokitės: kiti greitųjų paskolų produktai gali būti dar blogesni.

Anksčiau grąžinimo išankstinės paskolos (RAL) priviliojo milijonus vartotojų gauti labai didelių palūkanų paskolas už numatytą grąžintinų sumų sumą. Per neįvykdytus įsipareigojimus jie gavo pinigų per vieną ar dvi dienas, o ne laukė bent vienos ar trijų savaičių, kol grąžins Vidaus pajamų tarnybą. (Žr. „11 mokesčių deklaracijų pateikimo variantų nemokamai“.)

Tačiau federaliniai reguliuotojai sugriebė paskolų grąžinimą po to, kai tyrimai parodė, kad daugelis mokesčių rengėjų, kurie veikė kaip produktus siūlančių bankų agentai, nesilaikė federalinių skolinimo nuostatų ir valstijos įstatymų. Federatyviai reguliuojami bankai buvo priversti atsisakyti neįvykdytų įsipareigojimų verslo, o 2012 m. Tik vienas vis dar suteikė paskolas. Šiais metais nė vienas to nedaro.

Ekspertai teigia, kad grynaisiais pinigais besinaudojantys vartotojai vis tiek nori greitai grąžinti pinigus, ypač šiais metais.

Žiūrėti susijusius: 4 paskutinės griovos, kurių reikia vengti brangių paskolų

„Žmonės planuoja tuos mokesčių pinigus“, – sako Morganas Flynnas, Registruotų mokesčių deklaracijų rengėjų asociacijos, įsteigtos Pietų Karolinos mokesčių rengėjos M&M pajamų mokesčio tarnybos prezidento, kuris pernai pasiūlė grąžinimo išankstines paskolas, pardavimo ir rinkodaros direktorius. Kadangi IRS 2013 m. Vėlavo mokesčių sezono pradžią daugiau nei savaite, dėl Kongreso paskutinės minutės pakeitimų dėl mokesčių kodekso, vartotojai beviltiškai norėdami gauti pinigų už nuomą ar medicinines sąskaitas bus dar labiau įpareigoti, sako jis. Be to, vartotojai, pretenduojantys į tam tikrus švietimo mokesčio kreditus, turės pateikti apie dvi savaites ilgiau (maždaug vasario viduryje). Ir, skirtingai nei praėjusiais metais, kai IRS prognozavo, kad daugelis mokesčių mokėtojų grąžins pinigus per 10 dienų, agentūra šiais metais teigia, kad dauguma mokesčių mokėtojų pinigus gaus per 21 dieną.

Taigi mokesčių rengėjai ieškos būdų, kaip pagreitinti savo klientų grąžinimo procesą ir kompensuoti prarastas pajamas, nes jie negali pasiūlyti banko grąžinimo išankstinių paskolų, sako finansinių paslaugų direktorius Tomas Feltneris. skirta Amerikos vartotojų federacijai.

Tačiau vartotojai turėtų gerai pagalvoti, prieš norėdami pasiūlyti bet kurį produktą, pakeičiantį grąžinimo numatomas paskolas, sako Feltneris: „Vartotojai turi suprasti, kad moka mokestį, kad gautų savo pinigus“.

Čia yra apibendrinti 2013 m. RAL tipo pakaitalai.

Mokesčių rengėjai vis dar siūlo greitus grynuosius pinigus

Šiais metais mokesčių rengėjai vis dar bendradarbiauja su finansinėmis institucijomis ir siūlo tris pagrindinius produktus: grąžinimo numatymo patikrinimus (RAC), kurie egzistuoja jau daugelį metų, taip pat asmenines paskolas, kurios nėra susietos su mokesčių grąžinimu, ir ne bankų grąžinimo išankstines paskolas. Štai kaip jie veikia:

  • RACS ir panašūs produktai – Vartotojų gynėjai teigia, kad grąžinimų numatymo patikrinimas iš esmės yra brangi trumpalaikė mokesčių paruošimo mokesčio paskola. Kai kurie vartotojai juos naudoja atidėti mokesčių paruošimo mokesčius, kurie vidutiniškai siekia 143 USD už nemotifikuotą 1040A federalinę ir valstijos mokesčių deklaraciją arba 246 USD už detalią deklaraciją, rodo Nacionalinės buhalterių draugijos apklausa. Dauguma mokesčių rengėjų reikalauja, kad vartotojai sumokėtų už tą paslaugą pateikdami deklaraciją. Tačiau patikrindamas lėšų grąžinimo numatymą, rengėjas sutinka palaukti ir atsiimti tą mokestį iš grąžinamosios sumos, iš esmės kredituodamas mokesčių mokėtojui už šio mokesčio kainą. Norėdami tai padaryti, vartotojui atidaroma laikina banko sąskaita. Po to, kai grąžinama mokesčių sąskaita į tą banko sąskaitą – paprastai praėjus 10–21 dienoms – imamas mokesčio paruošimo mokestis ir kiti mokesčiai, o likusią dalį mokesčių mokėtojas gauna čekiu – arba, RKP variantais, tiesioginiu indėliu arba išankstinio apmokėjimo kortelė. Kredito davėjas paprastai ima nuo 30 iki 35 USD mokestį, o rengėjas gali imti papildomą 25 USD ar didesnį mokestį, pasak Chi Chi Wu, Nacionalinio vartotojų teisės centro advokato.

    Trys didžiausios mokesčių paruošimo grandinės šiais metais siūlo numatomus grąžinimo patikrinimus. „H&R Block“ siūlo RAC už 34,95 USD mokestį už tiesioginį indėlį arba šią sumą ir dar 20 USD už popierinį čekį. „Liberty Tax Service“ turi elektroninius pinigų grąžinimo indėlius arba elektroninius grąžinimo čekius – panašius į čekius – už 29,95 USD banko mokestį ir 9 USD „persiuntimo mokestį“. Jacksonas Hewittas savo svetainėje reklamuoja, kad mokesčių mokėtojai gali „greitai gauti iki 9 999 USD“ per Pagalbinį grąžinimą, kuris veikia kaip grąžinimo numatymo patikrinimas ir kainuoja net 49,95 USD. Atėmus mokesčius, likusią grąžinimo dalį vartotojas gali gauti sumokėdamas tiesioginį indėlį, čekį arba naudodamasis „Jackson Hewitt“ išmaniosios kortelės išankstinio mokėjimo „Visa Card“ kortele, kuriai taikomas 5,95 USD mėnesinis mokestis ir 2,50 USD mokestis už grynųjų pinigų išėmimą bankomate.

  • Asmeninės kredito linijos – Keletas didelių rengėjų siūlo asmenines paskolas, kurios, jų manymu, nėra susietos su mokesčių grąžinimu. „Tai pagrįsta asmens kreditu, o ne mokesčių grąžinimo dydžiu ar statusu IRS“, – sako Flynnas ir pažymi, kad sumos yra daug mažesnės nei 3000 USD ar daugiau vartotojų galėjo gauti su RPT. Pavyzdžiui, , kai kuriose valstijose Jacksonas Hewittas siūlo naują „SmartLine“ asmeninę kredito liniją nuo 200 iki 1000 USD, kurią vartotojas grąžina mėnesinėmis dalimis. Jis turi 6,95 USD mėnesinį priežiūros mokestį, 35 procentų palūkanų normą, vėlavimo mokestį iki 35 USD ir „prieigos mokestį“ – 3 procentus arba 10 USD, atsižvelgiant į tai, kas yra didesnė, lėšų pervedimui. Iki sausio 24 d. „H&R Block“ pasiūlė kreditinę liniją, vadinamą „Emerald Advance“, lėšas įdėjus į „H&R Block Emerald Prepaid MasterCard“. Jo metinis mokestis buvo 45 USD, 5 USD pavėluoto mokėjimo mokestis ir 36 proc.

    Flynnas sako, kad „M&M“ pajamų mokesčio tarnyba svarstė galimybę siūlyti panašias paskolas, tačiau nusprendė prieš tai, nes skolintojui tai yra per didelis lošimas ir, tikėtina, neteks kaip RAL pakaitalas: „Jie žino, kad nemaža dalis šių įsipareigojimų nevykdys“. jis sako, pažymėdamas, kad todėl paskolos sumos yra mažesnės.

  • Ne bankų neįvykdyti įsipareigojimai – Kiti skolintojai, išskyrus bankus, vis tiek gali teikti išankstines grąžinamąsias paskolas, o šios paskolos, ypač jei jos gaunamos iš paskolų davėjų darbo dienos, mokesčių mokėtojams gali būti „rizikingesnės ir brangesnės“ nei tradicinės paskolos, numatančios grąžinimą, sako Wu. Tačiau vartotojų grupės teigia, kad šie skolintojai greičiausiai neturės kapitalo, kad šias paskolas galėtų suteikti plačiai, kaip galėtų bankai. Pavyzdžiui, norint gauti 100 000 paskolų po 1500 USD, paskolos davėjui reikėtų 150 mln. Šiais metais „Liberty Tax Service“ bendradarbiauja su nebankiniu skolintoju, kuris grąžins numatomas paskolas už 39 USD mokestį ir finansinius mokesčius, pagrįstus paskolos suma, kuri gali siekti 3000 USD.

Šiuo atžvilgiu „AIT Financial Group“, įmonė, kurios „tikslas yra suteikti jums galimybių pakeisti nebenaudojamas grąžinimo išankstines paskolas“, dabar siūlo „nusipirkti“ dalį mokesčių mokėtojų grąžintų lėšų už nemažą mokestį.

Pasak „AIT Financial“ vyresniojo viceprezidento Natano Adamso, produktas, vadinamas „paprasta grynųjų pinigų pasirinkimo galimybe“, veikia taip. Mokesčių mokėtojas eina pas mokesčių rengėją, kuris užpildo savo mokesčių deklaraciją. Tada vartotojas prisijungia prie interneto ir, atlikdamas internetinėje kameroje užfiksuotą sandorį, „siūlo parduoti“ dalį savo grąžinamos sumos AIT. Įmonė priima arba atmeta pasiūlymą, tačiau Adamsas nepasakys, kaip jie nusprendžia ar kiek procentų priima. Klientas turi dvi dienas atsitraukti be mokesčių. Per 48 valandas, kai IRS priima deklaraciją, įmonė mokesčių mokėtojui išrašo čekį.

Bendrovė neatskleis mokesčių, sakydama, kad jie keičiasi kiekvieną dieną atsižvelgiant į tokius veiksnius, kaip, kiek šiuo metu jie turi pinigų „gatvėje“. Tačiau savo tinklalapyje bendrovė pateikia keletą hipotetinių pavyzdžių: mokesčių mokėtojas, norintis 600 USD, gali parduoti 700 USD grąžinimo sumą, o tai yra 100 USD mokestis. Arba mokesčių mokėtojas, norintis 1200 USD, gali parduoti net 1600 USD grąžinimo sumą, taigi mokestis būtų 400 USD. Kaina yra „mažesnė nei paskola, kurią jie gautų iš paskolų, mokančių darbo dieną“, sako Adamsas, teigdamas, kad produktas nėra „paskola“.

Vartotojų grupės sako, kad mokesčių mokėtojai turėtų būti labai atsargūs dėl šių rūšių produktų. „Tai yra RAL skolinimas„ mokesčių grąžinimo užduoties “forma arba mokesčių grąžinimo pirkimas“, – sako Wu. „Tai yra užmaskuota paskola ir nebankinis neįvykdytas įsipareigojimas“.

Saugokitės „šešėlinių“ mokesčių rengėjų

2012 m. JAV Teisingumo departamentas ir kiti pareigūnai padavė į teismą tam tikrus mokesčių rengėjus dėl įvairios nemalonios praktikos, įskaitant siūlymą grąžinti išankstines paskolas, kad vartotojai patektų į duris kaip jauko keitimo schema. Departamentas padavė į teismą grandinę, vadinamą „Momentinių mokesčių tarnyba“, neva jie reklamavo išankstines paskolų grąžinimą, tada atsisakė daugiau nei 90 procentų pareiškėjų.

„Tikrai nešvarus mokesčių rengėjas pasakys:“ Taip, mes turime neįvykdytą įsipareigojimą „, kad tave ten patektų“, – sako Flynnas. „Jūs pateiksite savo mokesčių deklaraciją, tada jie jums paskambins ir pasakys:„ Atsiprašau, jūs nepatvirtintas RAL. Ačiū, kad kreipėtės į mus. “

Vis dar tebesitęsiančiu atveju 2012 m. Teisingumo departamentas bandė uždaryti nacionalinę greitųjų mokesčių tarnybą ir penkis jos franšizės gavėjus, nes jie tariamai padidino klientų mokesčių grąžinimo dydį sukčiaudami, pavyzdžiui, sudarydami išlaikytinius, tada nulupdami. didžiuliai, kartais neatskleidžiami, mokesčiai už grąžinamąsias išmokas.

Taip pat 2012 m. Ilinojaus generalinė prokurorė Lisa Madigan dėl panašios veiklos padavė į teismą nacionalinę mokesčių rengimo grandinę „Mo ‘Money Taxes“. Tariamai bendrovė reklamavo „trumpalaikius grynuosius pinigus“ mažas pajamas gaunantiems vartotojams, tada pervedė net 700 USD nuo kiekvienos grąžinamos sumos, prieš perduodama likusią dalį mokesčių mokėtojui. Gruodžio mėn. Departamentas taip pat padavė Tenesio valstijos Mo ‘Money licenciatą į teismą dėl sukčiavimo, įskaitant mokesčių mokėtojų grąžinimą už tūkstančius dolerių, kai jie turėjo būti skolingi.

Kirpėjai turi licenciją, bet ne mokesčių rengėjai

IRS 2011 m. Pradėjo reikalauti, kad mokesčių rengėjai registruotųsi ir, išskyrus CPA, advokatus ir priimtus agentus, išlaikytų kompetencijos testą. Tačiau sausio mėnesį federalinis teisėjas laikinai panaikino programą, sakydamas, kad IRS neturi įgaliojimų reguliuoti mokesčių rengėjus. IRS planuoja pateikti apeliaciją. „Daugumoje valstijų jums reikia licencijos kirpti plaukus“, – sako Wu. „Tačiau šiame teismo sprendime teismas sakė, kad jums jo nereikia, kad galėtumėte paruošti mokesčius už darbą.“

Siekdami išvengti abejotinų rengėjų ir nemalonių mokesčių, vartotojų gynėjai rekomenduoja mažas ir vidutines pajamas …

Įvertink

Parašykite komentarą