Kaip pasikeitė vartotojų įpročiai dėl koronaviruso krizės?

Kadangi mūsų šalyje prasidėjo pavojaus būsena dėl koronaviruso išplitimo, kasdienis gyvenimas apsivertė aukštyn kojomis. Mūsų veikla labai pasikeitė ir mažai kas liko iš mūsų „įprasto“ gyvenimo. Dėl šios priežasties yra normalu vartojimo įpročių pokyčiai prisitaikyti prie šio naujo ir nežinomo etapo.

Jei norite sužinoti, kaip pasikeitėme, toliau skaitykite mūsų įrašą!

Remiantis kai kuriais tyrimais, vartotojas susiduria su COVID-19

Vartotojo vartojimo įpročiai Jie pasikeitė tiek, kad, pasak „Rebold“ atlikto tyrimo, skirtingus įpročius įgijo 86 proc. Jei gyventojai turi likti uždaryti neišeidami iš namų daug dienų, logiška manyti, kad jų veikla dabar bus kur kas jaukesnė. Tęsdami Reboldo tyrimą galime pamatyti, kaip televizijos vartojimas šiomis dienomis padidėjo 16%. Jei žiūrėtume duomenis pagal amžiaus grupes, vaikai padvigubino vartojimą, o jaunimas nuo 13 iki 24 metų padidino vartojimą 65 proc. Dėl šio televizijos vartojimo pokyčio vidutinė auditorija atjaunėjo ypač.

Kita pasikeitusi terpė yra skaitmeninė spauda, ​​kurios auditorija šiomis dienomis išaugo 30 proc.

Jei pažvelgsime į mažmeninės prekybos sektorių, „Rebold“ tyrimas atskleidžia, kad, kaip teigė didieji Ispanijos platintojai, nešiojamųjų kompiuterių pirkimas išaugo į viršų ir, pasak „PCComponentes“, pasiekė iki 60% daugiau nei pernai tomis pačiomis datomis.

Savo ruožtu, remiantis „Havas Media“ vartojimo įpročių tyrimo duomenimis, gyventojai pramogų ieško namuose, todėl tokių turinio platformų, kaip „Netflix“, „HBO“ ar „Disney Plus“, samdymas padidino 64 proc.

Socialiniai tinklai yra geras termometras norint sužinoti, kam laiką leidžia ispanai, ypač jaunimas. „Havas Media“ tyrimo metu pastebėjome, kad pagrindinės RRSS temos yra: sportas namuose, maisto gaminimas, solidarumas, parama tualetams, serialams ar filmams, piešimas ar skaitymas.

Kalbant apie maisto pirkimą uždarymo metu, Žemės ūkio, žuvininkystės ir maisto ministerija paskelbė duomenis apie daugiausiai vartojamus produktus. Remiantis šiais duomenimis, produktas, kurį mes, ispanai, nusipirkome daugiausia, yra miltai, kurių pardavimai padidėjo iki 196%. Vėliau randame kitų produktų, tokių kaip ankštiniai augalai, makaronai, šokoladas, spiritiniai gėrimai, užkandžiai ir riešutai.

Nauji vartotojų įpročiai: Ar jie liks, kai koronavirusas bus paliktas?

Ir po to? Ar mūsų įpročiai kada nors bus tokie patys? Į tai sunku atsakyti.

Galbūt, kai baigsis užraktas, nes užsienyje galima vykdyti daugiau veiklos ir daugelis žmonių, kurie dabar nedirba, grįš į savo darbą, televizijos vartojimas vėl sumažės, kaip ir turinio platformų.

Kalbant apie maisto vartojimą, tikriausiai miltai sunormalės dėl to, kad turime daugiau laiko gaminti maistą ir gaminame daugiau desertų, įskaitant duoną, kad nereikėtų išeiti iš namų.

Kaip ten bebūtų, d„Esde Creditea“ norime jums priminti, kaip svarbu šiuo metu likti namuose laikantis valdžios nurodymų ir laikytis higienos bei socialinio atsiribojimo rekomendacijų. Atminkite, kad #EsteVirusLoParamosUnidos.

Mes laukiame jūsų kitame įraše!

Parašykite komentarą