Psichiatras: kaip pasirinkti tinkamą ir sutaupyti ilgainiui?

Nors psichologija daugumoje visuomenių yra susijusi su sritimi, kuri yra visiškai ir visiškai apribota tiems, kurie turi kažką negero ir kuriems reikia gydytojo, tai netiesa. Kaip prevencijai reikia apsilankyti pas šeimos gydytoją, veterinarą ar odontologą, psichiatras gali būti vienas iš tų gydytojų, kurį reikia reguliariai lankyti, kad sumažėtų tikimybė susirgti. Panašiai ir psichiatrų vizitai neapsiriboja žmonėmis, kuriems gyvenime nesiseka ar tenka įveikti kliūtį. Psichiatrų vizitai ir terapijos taip pat yra skirti spręsti gerus įvykius, emocijas ir pasiekimus. Kitame straipsnyje perskaitykite, kaip išsirinkti jums tinkamiausią psichiatrą ir nustoti leisti pinigus terapijoms, kurių tikslas yra visiškai kitoks. Padarykite teisingą pasirinkimą ir sutaupykite ilgainiui išmintingai išleisdami!

Ar tai padeda?

Psichoterapija vis dar laikoma viena iš pramonės šakų, kuri dažnai pasiekia pilkąją zoną. Tik atrodo, kad mes mokame milžiniškas pinigų sumas, kad kažkas atsisėstų kėdėje tiesiai priešais ir mūsų klausytųsi. Tačiau tai nėra taip paprasta. Norint susirasti psichoterapeutą reikia daug užsiėmimų. Be to, norint visiškai išgydyti ligą ar pasinaudoti bet kokia kita gydymo proceso nauda, ​​reikia dirbti savarankiškai ir tikėti, kad gydymas padės. Taip pat – labai svarbus veiksnys – būtina susirasti psichoterapeutą, kuriuo galėtum pasikliauti ir su kuriuo galėtum jaustis saugiai ir patogiai viename kambaryje, nes tai yra viena iš priežasčių, kuri leis atsipalaiduoti ir pasveikti.

Įrodyta, kad kognityvinė ir tarpasmeninė psichoterapija – tai yra dvi populiariausios terapijos rūšys – tikrai veiksmingos. Norint apdovanoti save ne tik gerais terapiniais rezultatais, bet ir užtikrinti ilgalaikį augimą, rekomenduojama tikėti ir savo sugebėjimais, ir terapeutu.

Pastarųjų metų tyrimai rodo, kad po pirmo apsilankymo pacientai jaučiasi 80% geriau nei anksčiau. Tai reiškia, kad psichoterapija iš tikrųjų padeda žmonėms pagerinti gyvenimo kokybę. Nors po pirmojo gydymo laikotarpio, kuris trunka nuo 6 iki 12 savaičių, psichoterapeutų pacientai tampa šiek tiek labiau prislėgti ir teigia, kad rezultatai nebėra tokie puikūs, tačiau augimas yra ilgalaikis.

KAS PADEDA pasiekti REZULTATUS?

Būtina suprasti, kad psichoterapijoje, kaip ir daugelyje kitų sričių, daug kam gali padėti minties jėga. Nors pacientai teigia, kad 80% atvejų po pirmojo apsilankymo pasijuto geriau, reikia atsižvelgti į placebo efektą. Kaip ir daugumos vaistų, masažo ir kitų terapijų atveju, mintys yra galingos ir tik jūs galite įtakoti savijautą dėl konkretaus gydymo.

Tačiau psichoterapija bus naudinga ne tik dėl placebo poveikio. Kaip minėta pirmiau, paciento ir gydytojo santykiai taip pat yra labai svarbūs. Turite žinoti, ar galite pasikliauti pasirinktu gydytoju. Ar galėsite atsiskleisti ir išlaisvinti save kalbėdami su juo? Tai labai svarbu, ypač taikant tarptautinę terapiją, kai terapeutas klauso ir bando atpalaiduoti pacientą, kad jis leistų viską pateikti širdžiai.

* REKLAMA

Pagrindai iš esmės yra teigiami. Vykdant placebo efektą, apsilankymas pakylančio proto terapeute, kuris nori, kad ši terapija padėtų, leis jai pasiekti geriausių rezultatų.

KAIP RASTI?

Idealiu atveju savo psichiatrą galite rasti apsilankę pas kelis specialistus. Tačiau pirmiausia turite pabandyti suprasti, kokio specialisto norite. Galite ieškoti psichiatrų svetainių ir suprasti jo praktikuojamus metodus. Ne mažiau svarbu suprasti pasirinkto gydytojo asmenybės tipą. Nors to beveik neįmanoma padaryti internete, pabandykite įsivaizduoti, koks bus pokalbis su juo. Ar tikrai galėtum patekti ant vienos bangos?

Idealu, jei galite sau leisti kelis psichiatrus. Turite žinoti, ar tai teisinga, susitikdami su pasirinktu gydytoju, kad atliktumėte indukcinę terapiją. Norėdami geriau ir lengviau suprasti, kas jums tinkamiausia, be to, kad būtumėte tikri, jog pasirinksite tinkamą, turėtumėte pabandyti visiškai sutelkti dėmesį į užsiėmimą. Kad pirmasis įvadinis užsiėmimas būtų sėkmingas ir būtumėte tikri, kad šis psichiatras leis jums įveikti savo baimes, atsipalaiduoti, iki galo išklausyti ir suprasti visas problemas ar, atvirkščiai, džiaugsmus, turite visiškai atsidėti. į sesiją. Pamirškite visas kitas mintis, įvykius ir kasdienius rūpesčius. Einant į susitikimą su terapeutu, būtina pasiduoti terapijai ir visapusiškai pajusti save bei terapeuto harmoniją. Savo emocijas ir jausmus rekomenduojama atspindėti jau gydymo metu, bet dar labiau – po jo. Kaip ši terapija privertė mane jaustis? Ar terapeutas mūsų klauso? Ar jis sugeba suprasti mūsų vidines mintis, emocijas, jausmus? Labai svarbu, kad pasitikėtume šiuo profesionalu ir norėtume atsiskleisti. Tik atradę ir atsivėrę galėsite pasiekti rezultatų, kurie jus džiugins, ir galėsite dirbti kartu siekdami užsibrėžtų tikslų. Todėl psichoterapeutą reikia rinktis atsargiai. Jei nepatenkintas pirmas, antras, trečias ir net šeštas, toliau ieškok. Tai tikrai pasieks laukiamų rezultatų, nes vienas didžiausių gydymo sėkmės komponentų yra psichoterapeuto ir paciento santykis ir suderinamumas.

KO TAU REIKIA?

Viena iš didžiausių klaidų, kurias daro psichinės sveikatos specialisto pagalba ieškodami savo asmeninio gydytojo ir specialisto, yra tai, kad ignoruojamas terapijos tipas, į kurį sutelkia ypatingas specialistas. Skirtingi terapijos tipai yra skirti skirtingiems tikslams, o norint rasti terapeutą, kuris tikrai padės jūsų atveju, reikia ne tik laiko, bet ir tam tikrų pradinių žinių ar patarimų. Pavyzdžiui, jūs turite suprasti, ar norite gydyti savo priklausomybę, ar norite būti išklausyti po sunkaus skyrybų proceso. Ar norite pakeisti kai kuriuos savo elgesio modelius, numesti svorio ar pabandyti pakeisti pasąmonės įprotį, kuris gadina jūsų asmeninį gyvenimą? Turite tiksliai žinoti, ko norite pasiekti taikydami gydymą, ir tada arba kreiptis į gydytoją, kuris jus nukreips pas tinkamą terapeutą, arba pabandyti tai sužinoti patys.

Keturios pagrindinės terapijos šakos ar rūšys yra psichoanalizė, kognityvinė terapija, veiksmo ir įpročio terapija, taip pat žmogaus egzistencinė terapija. Kiekvienas iš šių tipų tinka skirtingiems tikslams, o sesijos skiriasi viena nuo kitos. Pavyzdžiui, psichoanalizės metu terapeutas nori atskleisti jūsų praeitį ir suprasti, kokie įpročiai slopinami, bet veikia nesąmoningai. Terapeutas dažniausiai tylės, išklausys jus ir stebės įvairias reakcijas. Savo ruožtu kognityvinėje terapijoje terapeutas kalbės, netgi duos namų darbus, kuriuos vėliau bus galima nurodyti ir pranešti apie pažangą. Įpročių specialistų veikla bus analizuojama ir matuojama taikomosiomis priemonėmis, o žmogaus terapija iš tolo gali atrodyti netgi šamaniška ir tarnauti populiariam įsitikinimui, kad terapeutas yra tam, kad pakartotų tai, kas pasakyta, ir užduotų klausimų. Nors terapeutas nori suprasti ir užmegzti ryšį su klientu, empatija nėra vienintelis vaistas. Terapeutas taip pat teikia psicho edukaciją, tačiau nesistengia tiesiogiai paveikti paciento.

Norėdami sutaupyti terapijoje, pirmiausia turite žinoti savo norus ir ruoštis užsiėmimui tikėdami, kad viskas pasiseks ir jūs pasveiksite.

Įvertink

Parašykite komentarą